Gå til innhold

Kamptråd: KBK - Stabæk, 23. juni kl 18


arni
 Del

Stabæks beste  

106 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Veldig deilig seier. 
Ola må en tur på benken nå. Virker helt ut av det. Inn med Geelmuyden? Hva skjer med Gyasi egentlig? Er det noe poeng å ha han på benken hvis han aldri får muligheten uansett? 


 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ har fått mye utav det syltynne materialet han har. Det er en klar rød linje i mere tyngde og rutine i sentrallinja. Liker Strømnes ute på backen. Det blir ikke spektakulært offensivt men vi virker tryggere defensivt. Når Hernandez kommer hjem bør vi vurdere han opp på kanten 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandberg BB i dag. Trygg og god. 

Syntes bakre firer også så mindre shaky ut. Kassi bedre i dag enn forrige søndag, mer fart i Boli også. 

Ola var dårlig igjen, enkle feil, prøver for mye og for hardt. Ta ut han og la Tobbe ta plassen neste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaaaaaaa! Endelig hjemme fra et helvete av et bursdagsselskap. Har ikke fått sjekket resultater før nå. For en deilig avslutning på en heller middels dag! Og for en måte å gjøre det på, straffe rett før slutt. Tusen takk gutta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merker meg at vi har fått straffe i alle kampene etter Jönssons retur. Tilfeldig? I motsetning til en del andre synes jeg Ola Ola skal få fornyet tillit.

Er vel også første borteseier i serien på nesten to år (Odd kan man ikke regne med).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig ... tror Ola er på gang ... Virker som flere av unggutta er på gang igjen ... satt rett bak Stabækbenken og jeg så JJ henvendte seg ofte til Kaz. Blir han montro?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Boli virker sikrere på straffer nå. Sendt keeper feil vei på de siste to straffen sine. 

Man kan si mye om de elendige avslutningene til Ola, men han kommer seg til sjansene nå. Store også. Jonsson må ta æren her for han har jobben med bevegelsene i angrep. 

Tror dette kan bli bra jeg. 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare et lite innspill til Oladebatten.. En av Marit Breiviks suksessoppskrifter var at hun ofte ikke byttet av spillere som slet, men byttet heller av spillere som var i "flytsonen". Da satt det ikke spillere på benken som følte seg dritt, men spillere som absolutt ville inn igjen for å fortsette det gode spillet. Hvis en spiller spilte dårlig byttet hun heller sidekvinnenfor å spille opp selvtilliten til den som slet. Jeg føler litt samme med Ola. Med selvtilliten i orden hadde han skåret minst 2 idag, jeg vet ikke om det hjelper å benke ham (ikke tolk det til at jeg sier vi skal benke Boli). Strengt tatt syns jeg han leverer en god kamp idag med mange gode løp og bra press. Jobb med selvtilliten hans på feltet, la ham fortsette - så setter han nok mange mål framover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 minutter siden skrev FranckTheBank:

Boli virker sikrere på straffer nå. Sendt keeper feil vei på de siste to straffen sine. 

Man kan si mye om de elendige avslutningene til Ola, men han kommer seg til sjansene nå. Store også. Jonsson må ta æren her for han har jobben med bevegelsene i angrep. 

Tror dette kan bli bra jeg. 

 

Da du har troa så har jeg troa ;) hehe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ola har noe litt unorsk ved seg med god fart, tidvis bra ballbehandling ispedd en god dose med arroganse.

Dette blir selvfølgelig øyet som ser og nå har jeg irritert meg over dette over tid: For meg virker det som at  brassespark i krysset + moldeinteresse før sesongen har vært hemmende for utviklingen hans. Han er litt vel overoptimistisk til egne ferdigheter. Litt halvarrogante holdninger som kommer frem i media: "Årets mål er allerede avgjort" vitner om en ung gutt som har tatt litt vel mye av og som mangler litt ydmykhet som må til for å takle litt motgang som han har nå. Ronaldofinter ser jævla bra ut når det sitter, men så ser det jævla dumt når det ikke funker (og jævla ødeleggende for laget).

Kult at han prøver og prøver og prøver og prøver og prøver, men det er veldig drepende for LAGETS produksjon av målsjanser. Det er lov å servere et innlegg uten å kjøre quadruppel oversteg før man sklir på ballen i det femte oversteget. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke noe personlig imot Ola og er helt enig med @kuk i innlegget over; Han har noe "unorsk" over spillestilen, han har selvtillit og en del upolerte ferdigheter som kan bli veldig bra. Samtidig er han ekstremt uproduktiv og har i år rett og slett ikke levert i nærheten av det vi trenger. Jeg mener derfor han må på benken nå. Vi har Vetlesen, Tobbe og Bohinen med kreativitet, Kassi og Braaten med x-faktor og muskler. Og så har vi Geelmuyden som absolutt ikke har gjort seg bort i de minuttene han har fått. 

Så er det opp til Ola å levere fra benken en periode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Emil har foreløpig tatt plassen til Tobbe på midten og Kassi må vi ikke røres da han virkelig er på gang i den rollen.  Da er det i såfall plass ledig på kanten til Ola eller Vetlesen. Klarer ikke se for meg Tobbe i noen av de  rollen. Oppe sammen med Boli er det Daniel som går best med Boli derfor mener jeg Ola bør fortsette så kommer Hernandez og utfordrer på kanten om noen uker, kanskje kommer noen fra skade tilbake. Det er de geniale man blir mest frustrert over men de må vi bare fremelske, han er en av de få vi har som hatt fart og kan dra av en person. JJ får jobbe litt med Ola på feltet så blir dette veldig bra. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Emil tror jeg kunne har gjort en grei jobb både på kant, og Hugo kunne ha vært hengende spiss. Ola bør muligens være innbytter inntil han kommer tilbake der han var. Er sterk i troen på at han kommer til å bli fantastisk med riktig "forvaltning"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: KBK - Stabæk, 23. juni kl 18
×
×
  • Opprett ny...