Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Ranheim, 30. juni kl. 18


Ace
 Del

Stabæks beste  

114 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


7 minutter siden skrev Mihawk:

Null samhandling offensivt. Vi spiller uten kantspillere, noe som åpenbart ikke hjelper. 

Ola er helt ute, total mangel på selvtillit?

Ola fikk "dessverre" en håndfull for mye selvtillit etter flaxe gållen mot RBK. Nitrist å vite at boli har putta 80% av alle i es og det tallet er på 7.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er positiv i den forstand at jeg kjenner igjen Stabæk. Dessverre mangler vi effektiviteten til Boli eller Ohi. Synes Ola har kommet seg til en del situasjoner, men mangler uttellingen. 

Demidov er virkelig en bauta bak der. At han ikke var god nok tidligere i år er en gåte. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Farten til Ola er gull på topp. Han og Braaten blir litt alene nå. Har Ola ork nok til å ta de siste 30 på kanten, og supplere med Hammy eller Gyasi på topp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ola er den på dette laget som er desidert best på å dra av folk i stor fart. OK, han er ingen Messi (den argentinske), men han gir definitivt motstanderen noe å bruke tid å fokus på.

 

(Og nå scoret han også, hadde det ikke vært for en tvilsom avblåsning)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kun 3 poeng som gjelder i sånn kamp som denne hjemme mot Ranheim om man skal holde seg i eliteserien., noe annet vil skuffe meg.

Har sterkt troen på 3 poeng også, Stabæk fremstår som ett annet lag under JJ enn under HB, er mange positive tendenser, gjelder bare å få litt sving på forsvaret og tette igjen mer bak så blir det bra.  Tror Amankwah forsterker og kan gå inn som midtstopper i første ellveren sammen med Demidov. Geelmuyden overrasker veldig positivt og tør å prøve, han på topp med Boli med Rusike bak i en 1-4-3-1-2 kunne vært artig, Evt 4-4-2. med de to nevnte spissene på topp. Rusike gleder jeg meg å se tilbake og veldig nysgjerrig på Geelmuyden for det virker som en kommende stjerne, overrasker ekstremt til å være 17 år og virker til å ha litt troen på seg selv og tør å prøve. Så syns dette var ett fornuftig bytte nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ skal ha for å satse. To rene spisser og Ola + Gyasi på midtbanen. Vi kommer sikkert på å ryke på et unødvendig baklengs tre minutter før slutt, men så deilig at vi prøver!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns det er greit å gi Ola tid, syns  laget uttaket er greit med tanke på hva vi har og syns JJ styrer det bra og riktig. Hadde enda Boli vært i denne kampen, men har troa og håper på ett mål for oss mot slutten nå :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev odd:

Ola er den på dette laget som er desidert best på å dra av folk i stor fart.

Er det en ting Ola ikke har er det vel stor fart? Ser sjelden han løpe fra noen i duell. Gyasi derimot har stor fart. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev odd:

Ola er den på dette laget som er desidert best på å dra av folk i stor fart. OK, han er ingen Messi (den argentinske), men han gir definitivt motstanderen noe å bruke tid å fokus på.

 

(Og nå scoret han også, hadde det ikke vært for en tvilsom avblåsning)

Mulig det, men i dag har han vært alt annet en god. Skikkelig ræva kamp. Lurer på hva du ser på.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen, er vi fornøyd med 1 poeng (0 poeng) her heller?? Det ser sånn ut på spillet og innsatsen, kan fort bli mål imot også, skjerpes det ikke inn snart så ja... Er bare 3 poeng som gjelder i en hjemme kamp som dette om man skal gjøre det kurrant i serien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er Sandberg og Boli og kanskje Demidov som holder skuta flytende over tid, unggutta er for unge enda. MISFORNØYD med det som vises pr nå , syns spillet var bedre i Viking kampen. Trengs forsterknnger i første ellveren, så vil nok JJ fikse resten tror jeg

.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Kaizer Alphonse:

Det blir ikke målsjanser når vi STÅR i 442. Noen må snart begynne å løpe når vi har ball, og ikke bare stå og vente på at noe skal skje.

Helt korrekt,ekstremt kjedelig kamp, og kunne fort blitt tap dette. Demidov er enig :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror det bli litt i overkant offensivt mot slutten? Med Braaten, Hammy, Gyasy og Ola blir det for lite ballspillere på midten, og vi endte med å slå mye langt over midtbaneleddet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev odd:

Tror det bli litt i overkant offensivt mot slutten? Med Braaten, Hammy, Gyasy og Ola blir det for lite ballspillere på midten, og vi endte med å slå mye langt over midtbaneleddet.

Hadde funket hvis de hadde beveget seg i rom, eller skapt rom for andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tenker faktisk at 1 poeng mot Ranheim er ok nå mtp troppen vår, ny trener og at vår desidert beste utespiller soner karantene på tribunen. Og null baklengs på to matcher er lovende?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev yiddo:

Jeg tenker faktisk at 1 poeng mot Ranheim er ok nå mtp troppen vår, ny trener og at vår desidert beste utespiller soner karantene på tribunen. Og null baklengs på to matcher er lovende?

Ok er ordet. Vi må klare oss uten å være helt avhengig Boli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Ranheim, 30. juni kl. 18
×
×
  • Opprett ny...