Jump to content
Sign in to follow this  
nichb

Kamptråd: Stabæk vs Sarpsborg08 15/7 19:00

Stabæks beste  

111 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sterkt mål av Boli der, meget bra!! Fikk plutselig enda sterkere tro på seier ;) 

1 minutt siden skrev asmats:

Ut med Hugo og inn med Gyasi

Eller Rusike.... Straffe... Ja da!!! :D

Der fikk vi Sandberg-straffen!

Er det så jævli vanskelig å ta en ordentlig straffe? Skyt hardt og nokså høyt litt til siden blir det mål. Skjønner ikke poenget med slike nonchalante straffer med innsiden. 

Jeg hater sånne nonsjalante straffer der man ikke tar fart. Kan man ikke bare banke til. Faen.....!

Litt av en avslutning på omgangen. Kjipt at Boli bommer der. 

Man kan si mye, men denne fotballen er artigere enn Berg sin trauste stil.

Artig og bra kamp å se ihvertfall, håper bare dem holder oppe det dem har gjort siste 15-20 minuttene nå, så tar dem 3 poeng, dette klarer vi, har troa :)

Høvelig irriterende å være Stabæksupporter for tiden! Kan det begynne å gå vår vei snart....

Akkurat nå skrev PKhelten:

Boli burde ikke ta straffe.

Det burde JJ vite før kampen.

Men hvem pokker skal ta straffene da? Bohinen?

Akkurat nå skrev Mihawk:

Litt av en avslutning på omgangen. Kjipt at Boli bommer der. 

Man kan si mye, men denne fotballen er artigere enn Berg sin trauste stil.

Helt klart og synes heller ikke straffen var så dårlig, men er en klasse redning og Sarpsborg har en sterk keeper som fort kan ende som banens beste i denne kampen, men håper ikke det :)

Akkurat nå skrev sexxes:

Hvem. Som. Helst.

Faen heller, send inn Røde for å ta dem.

Boli er et paradoks. Scorer ofte i umulige situasjoner, men bommer på de mest åpenbare.

Ola er kanskje for heit, men han er faktisk den eneste som er uforutsigbar. Hva det gjør med balansen på motstanderlag er undervurdert.

Stikkern, blindside, fra Demidov var magisk. Synes egentlig de fleste spiller brukbart. Bra innsats. Dommern er derimot helt på vidda. Begge veier.

1 minutt siden skrev BelgiskBlaa:

Hvem. Som. Helst.

Da taper vi kampen.

2 minutter siden skrev sexxes:

Kassi.

1. Vi har ingen som kan ta straffe.

2. Vi må faen meg spille til fløyta går.

3. Vi har faen meg ingen som kan ta corner (kanskje Kassi, men han tar jo ikke fra høyre).

4. Vi har så jævla dommer og marginer i mot denne kampen.

5. Vi kommer faen meg til å rykke ned sammen med Godset. Med få unntak er det faen ikke noe guts i dette laget. Det er grenser for hvor lurt det er å kune ha dritmange talenter. Man trenger rutinerte folk i motgang. Det er vel egentlig kun Boli som jobber godt, men å sette kun en av tre 100 % sjanser holder dessverre ikke.

6. Jeg er så forbanna nå at jeg tror jeg skal holde meg borte fra forumet et par timer.

7. Med mindre vi snur kampen...

2 minutter siden skrev TheDriver:

Helt klart og synes heller ikke straffen var så dårlig, men er en klasse redning og Sarpsborg har en sterk keeper som fort kan ende som banens beste i denne kampen, men håper ikke det :)

Det der er ingen god straffe, den var jo i såkalt keeperhøyde og lett å redde om keeper først går riktig vei. 

Daniel Braaten skal Ta de. Skjønner ikke hva som skjer fra JJ. Boli er gjennomført ubrukelig helt alene og fra 11m. 

Sikkert noen som synes det er fint om Boli scorer mest mulig nå før budrunden setter i gang...

5 minutter siden skrev BelgiskBlaa:

Hvem. Som. Helst.

Braathen bør være den ubestridte straffeskytter! Ferdig snakket.

Synd at Demidov ikke har en makker som holder ES nivå når Strømnes er ute. Det må en kraftig prat til i pausen for det hjelper ikke med god trener når de ikke er påskrudd. Ellers kan jo alle som ikke ønsker VAR velkommen rekke opp hånda. Er skikkelig lei av denne type scoringer, sjela til fotballen er IKKE håpløse dommeravgjørelser.

Vadim eller Braaten (eller Braathen som flere liker å skrive) skulle man tro kunne sette den ballen kontant i mål fra 11 meter. 

1 minutt siden skrev geirti:

1. Vi har ingen som kan ta straffe.

2. Vi må faen meg spille til fløyta går.

3. Vi har faen meg ingen som kan ta corner (kanskje Kassi, men han tar jo ikke fra høyre).

4. Vi har så jævla dommer og marginer i mot denne kampen.

5. Vi kommer faen meg til å rykke ned sammen med Godset. Med få unntak er det faen ikke noe guts i dette laget. Det er grenser for hvor lurt det er å kune ha dritmange talenter. Man trenger rutinerte folk i motgang. Det er vel egentlig kun Boli som jobber godt, men å sette kun en av tre 100 % sjanser holder dessverre ikke.

1. Boli kan ta dem. 2. Gutta spiller hardt og står på med guts til fløyta går i denne kampen. 3. Vi har mange som kan slå cornere, men vi må tåle at alle kan ha ett uheldig sleivspark. 4. Ja, dommer har ikke vært heldig i denne kampen og det har gått mye imot oss som det oftest pleier å gjøre, inn med VAR. 5. Rykke ned vil dem ikke gjøre med innsatsen som dem viser det siste kvarteret, tror laget blir forsterket nå i vinduet og tror vi allerede har forsterkninger i første ellver etterhvert Rusike, Skytte..  Talentene har interesse og vil få inn penger og rett mann til å få fram talentene er JJ, talentene vil løsne etterhvert og heve laget etterhvert, får vi selvtilitt som vi er på vei til nå, blir denne kampen snudd så vil det bli masse selvtilitt inn i laget. Skuta er på rett vei, vent å se. Boli er konge og det er Sandberg også.