Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk vs Sarpsborg08 15/7 19:00


nichb
 Del

Stabæks beste  

113 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


8 minutter siden skrev Drosselmeyer:

Det der er ingen god straffe, den var jo i såkalt keeperhøyde og lett å redde om keeper først går riktig vei. 

Han redder den med en hånd, det er en meget bra redning. Og straffen er greit satt. Ferdig snakka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev kallmyr:

Er det så jævli vanskelig å ta en ordentlig straffe? Skyt hardt og nokså høyt litt til siden blir det mål. Skjønner ikke poenget med slike nonchalante straffer med innsiden. 

Jeg tror jeg ble kritisert her da jeg kommenterte at straffen til Kassi egentlig var ganske god. Selv om det ser dummere ut å av og til bomme på mål enn av og til treffe keeper..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutes ago, TheDriver said:

Ser lite supportere innpå her, men mange pessimister, dette vil komme seg, vent å se, vi er rett på kjøl og på rett vei, oppover. 

Enig, selv om det er tungt for tiden tror jeg vi snur dette. Bare jævlig tungt med kamper som denne hvor alt går i mot. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Mihawk:

hvorfor blåse 1 sekunde før ballen går til corner?

Hadde han ventet 1 sek til hadde jo Stabæk fått ballen. Tenk litt a!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Blaa i eksil:

Enig, selv om det er tungt for tiden tror jeg vi snur dette. Bare jævlig tungt med kamper som denne hvor alt går i mot. 

Uflaks og dommer imot kan ikke vare evig, men laget blir sterkere og sterkere syns jeg, burde vært 1-2 og er enkeltmannsfeil iblant som skaper farlig situasjoner imot for osss, men generelt så syns jeg laget som enhet og samspillet er på vei opp, man ser nå at dem kriger og ikke gir opp, det er rette vilja og vil til slutt gi belønninger ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå kan Vihmann snart få komme seg inn til en varm dusj. Vogt inn som back, eller Pignatel inn til debut i Eliteserien.

Håper Amankwah kan bidra direkte når han er klar. Dessverre ser det ut som verken Strømnes eller VIhmann holder nivået.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk vs Sarpsborg08 15/7 19:00
×
×
  • Opprett ny...