Jump to content
Sign in to follow this  
gwestlund

Kosuke Kinoshita

Recommended Posts

Synd det ikke ble utvikling på spilleren. Var som nevnt på første treninga hans ifjor, bommet 5 av 6 ganger alene med keeper. Jønsson får ta dette på sin kappe siden han headhuntet Kosuke. Leit med folk uten selvtillit, noen som er i kontakt med Kos og kan sende en oppmuntring?

2 timer siden skrev arni:

Synd det ikke ble utvikling på spilleren. Var som nevnt på første treninga hans ifjor, bommet 5 av 6 ganger alene med keeper. Jønsson får ta dette på sin kappe siden han headhuntet Kosuke. Leit med folk uten selvtillit, noen som er i kontakt med Kos og kan sende en oppmuntring?

Tror han hadde hatt godt av et utlån til OBOS for å prøve og spille på seg selvtillit.

På 2.8.2019 den 15.15 skrev arni:

Helt klart! Fikk bare litt Agon-feelingen på onsdag...

Huffda, tar på meg den🙃

Nok en dårlig match, får mer spilletid nå som Kassi er ute med skade. 

8 minutter siden skrev fexter:

Nok en dårlig match, får mer spilletid nå som Kassi er ute med skade. 

Er ikke nederlenderen klar mot Godset?

Akkurat nå skrev elvis:

Hadde heller spilt med en umotivert Valencic/Azemi enn Kinoshita .

1 minutt siden skrev elvis:

På papiret ja akkurat, men han har ikke da fått trent med laget før Godset.. 

41 minutter siden skrev nichb:

På papiret ja akkurat, men han har ikke da fått trent med laget før Godset.. 

Har det virkelig noen betydning? Kinoshita har trent med laget i flere måneder...

10 minutter siden skrev Kaizer Alphonse:

Har det virkelig noen betydning? Kinoshita har trent med laget i flere måneder...

Sant!! Men får håpe han har holdt seg i form idet minste da

Når man ser att andre spillere bevist ikke spiller til han så burde Janne og co skjønne att han er helt ubrukelig!!!

Kinoshita er Jannes prestisjeprosjekt. Det finnes ingen annen forklaring. Og det vil bety at han får spilletid lenge etter det egentlig kan forsvares.

Her bør kanskje Bjarmann blande seg inn før det sprer noe uro og dårlig stemning i spillergruppa som hos supporterne... 

8 minutter siden skrev nichb:

Her bør kanskje Bjarmann blande seg inn før det sprer noe uro og dårlig stemning i spillergruppa som hos supporterne... 

Hadde vært som en ny signering om vi fikk solgt han før tirsdag. 

Etter denne kampen sitter jeg og føler på, uten å ha sett han spille, at Ingo ville vært en bedre spiss enn Kinoshita. Og da snakker jeg om 2020-utgaven, ikke 3. divisjonsspilleren...

Dette marerittet er straks over, ingen grunn til å gå bananas. Kinoshita spilte sannsynligvis en av sine siste matcher for Stabæk, om ikke skadeproblematikken tar helt av. (Min personlige synsing)

Det er faktisk skremmende at ingen setter ned foten for prosjekt kinoshita.  Det er greit at Janne har tidenes"mancrush" men nå må det snart ta slutt.  Noen må fortelle janne at nok er nok.

Stikka oppsummerer vel egentlig greit. Når han ble vraket til forrige kamp og får en ny sjanse i Molde, burde det egentlig ihvertfall se ut som om.han har lyst på plassen

36 minutter siden skrev Peter:

Jeg skjønner at veldig mange er lei av Kino, men det blir gjentatt gang på gang. Vi skjønner det, men begynner å bli veldig lei av å lese det hele tiden. Husk at han er Stabæk spiller og prøver sitt beste. Vi får bare vente til Maatsen er spilleklar.

Enig her! Hjelper ikke å klage, klage og klage konstant. Skaper bare mer irritasjon. 

Det hjelper ikke å sette munnkurv på folk heller. Hva er det Kinoshita driver med når han burde prøve sitt beste? Og hva er det Janne driver med når han åpenbart ikke velger ut de 11 spillerne som fungerer best for laget, men stadig prioriterer prestisjeprosjektet fra Hamamatsu.

2 timer siden skrev geirti:

Det hjelper ikke å sette munnkurv på folk heller. Hva er det Kinoshita driver med når han burde prøve sitt beste? Og hva er det Janne driver med når han åpenbart ikke velger ut de 11 spillerne som fungerer best for laget, men stadig prioriterer prestisjeprosjektet fra Hamamatsu.

Ingen har satt munnkurv på noen her...

Har du vært på baksiden av månen i det siste greato?

Han kommer ikke til å starte i morgen ihvertfall. Oliver tar den plassen

2 timer siden skrev SAU:

Han kommer ikke til å starte i morgen ihvertfall. Oliver tar den plassen

Kassi er tilbake?

Strøket, fant svar i annen tråd.

16 timer siden skrev arni:

Har du vært på baksiden av månen i det siste greato?

Ehh nei... eller jo hvis du tenker på hvordan jorden og månen beveger seg! Men ingen har lagt munnkurv på noen her!  Og være uenig og ha sterke meninger om det, det er greit på et forum! 

22 minutter siden skrev greatone:

Men ingen har lagt munnkurv på noen her!  Og være uenig og ha sterke meninger om det, det er greit på et forum! 

Dette er jo en av de klassiske debattene her på forumet, men siden jeg har vært borte en stund slenger jeg meg på ;)

Slik er den klassiske runddansen (her bruker jeg bare meg, Peter og deg som eksempler, men mange flere inngår åpenbart):

1. Jeg klager på Kinoshita.

2. Peter klager på klagingen på Kinoshita.

3. Jeg klager på klagingen på klagingen på Kinoshita (og fortsetter klagingen på Kinoshita).

4. Du klager på klagingen på klagingen på klagingen på Kinoshita.

5. Istedet for å klage på klagingen på klagingen på ..., skriver jeg dette i et forsøk på å heve meg over debatt og framstå smart. (men egentlig er det bare en klage på klagingen på klagingen på ...)

Mellom oss danser det stadig behovet for å balansere mellom å støtte gutta og støtte ytringsfriheten. Alle sider av debatten mener selvfølgelig at de har funnet den riktige balansen.

Nå skal jeg gjøre noe for å prøve å bryte mønsteret, jeg skal ta selvkritikk: min bruk av "munnkurv" var åpenbart enn unødvendig overdrivelse.

Det som skiller denne situasjonen i fra andre lignende situasjoner er at det ikke har noe med holdninger eller innsats å gjøre. Det er ikke sånn at han trasker rundt og klager kampen lang, eller tror han er ufattelig mye bedre enn det han er. Det går ene og alene på at de fotballferdighetene han har vist, og samhandlingen med lagkameratene har vært alt for svakt. Da er det enten JJ som bør få tyn for å bruke en spiller som ikke holder riktig nivå, eller så må vi vente på det gjennombruddet som det ser ut til at Janne ser for seg. Om det er et mål som får det til å løsne, det er ikke godt å si, men fullt mulig. Som Vestmar97, har jeg også lagt merke til at flere av de offensive spillerene våre ikke sender pasninger til han i situasjoner hvor det ellers ville vært helt åpenlyst, noe som tyder på at flere av gutta ikke har tiltro til han, i verste fall at han sees på som et irritasjonsmoment.  Men jeg husker sist gang jeg var så frustrert på en spiller, var da en viss Franck Boli trasket rundt på venstrekanten våren 2018, og det ble jo spiller av han etter hvert også.