Jump to content
Sign in to follow this  
gwestlund

Kosuke Kinoshita

Recommended Posts

7 minutter siden skrev M-A-N:

Han er ikke Guds gave til fotballen, men han har jammen vist progresjon gjennom sesongen og det lyser jo vilje av løpene og involveringene hans.

Han er vår spiller og han bidrar nå bra i kampene. Ingen kan gjøre han til en annen enn han er, men synes nå vi skal prøve å få det beste ut av den spilleren vi har på kontrakt. Så synes jeg supportere hvertfall kan anerkjenne når en spiller slår litt tilbake fra elendige kamper. 

Enig, må gi han kred for innsatsen i dag. Helt annen vilje enn tidligere i sesongen. 

Nå kommer Josh King inn på treningene, sug til deg ALT du kan av lærdom Kino! Så løsner det snart.

Akkurat nå skrev blaasoldat:

Nå kommer Josh King inn på treningene, sug til deg ALT du kan av lærdom Kino! Så løsner det snart.

Jeg håper han ikke leser denne tråden, så det er kanskje best at du sender en telefax til brakka.

:)

Kino er tidvis god i dag. 

Janne har fått godt  betalt for å stå ved spillere som har underprestert tidligere. Selv om råmaterialet da var av en helt annen klasse. 

24 minutter siden skrev Offside:

Fordi han kan løpe fort og hoppe høyt? Kan noen gi den mannen en dose timing, touch og spilleforståelse i boksen?

Fordi han gjorde en skikkelig innsats for laget. Presset, skapte uro i feltet, hadde noen bra avslutninger. Vant mange dueller, sterk i kropoen. Fikk dårlige pasninger de gangene han lå flott plassert i boksen. Så ja, jeg synes han var god idag.

5 minutter siden skrev mbh:

Jeg håper han ikke leser denne tråden, så det er kanskje best at du sender en telefax til brakka.

Noen på brakka kan sikkert tipse JJ så kan han fortelle det. Hadde forsåvidt foretrukket at JJ kunne holdt sitt japanske språk vedlike ved å hente tilbake Kobayashi fra Whitecapes

3 minutter siden skrev elvis:

Fordi han gjorde en skikkelig innsats for laget. Presset, skapte uro i feltet, hadde noen bra avslutninger. Vant mange dueller, sterk i kropoen. Fikk dårlige pasninger de gangene han lå flott plassert i boksen. Så ja, jeg synes han var god idag.

Er enig om at dette var hans beste kamp i den Blaa drakta, men det er ikke i nærheten av å lukte mål av mannen. Vi er enige om at han er sterk i kroppen, presser og jobber bra, men han mangler killerinstinktet foran mål. Når han presser 3 keeperen til Brann for eksempel I første omgang, så hadde Nannskog scoret i tilsvarende situasjon, for han hadde slengt seg, og stoppet pasningen, og satt ballen i mål.

Fint for Kino med progresjon, lurer på hvor Valencic hadde vært med like mye tillitt.. 

2 minutter siden skrev Offside:

så hadde Nannskog scoret i tilsvarende situasjon, for han hadde slengt seg, og stoppet pasningen, og satt ballen i mål.

Tror ikke Nannskog slenger seg så mye lenger, mannen har blitt 46 år gammel altså.

Han bidrar mye mer enn Botheim ihvertfall. Han er faktisk ganske bra som oppsillpunkt. Hadde flere tilfeller der hn vinner hodeduellen etter lang ball og klarer å avlevere til medspiller. Stort sett nevnte Botheim som ikke fikk noe særlig ut av situasjonene. Den ene gangen jeg så hvor han ga til Vetlesen ble det farlig med en gang.

35 minutter siden skrev mbh:

Kan ikke du være snill å sende den Faxen for meg, virker som du kanskje besitter en slik maskin.

Hva som er galt med at jeg håper Kino suger til seg litt av Josh King skjønner jeg ikke! Uansett om han bommer på mange sjanser, er fortsatt Josh i PL, så uten tvil mye å lære

23 minutter siden skrev blaasoldat:

Kan ikke du være snill å sende den Faxen for meg, virker som du kanskje besitter en slik maskin.

Hva som er galt med at jeg håper Kino suger til seg litt av Josh King skjønner jeg ikke! Uansett om han bommer på mange sjanser, er fortsatt Josh i PL, så uten tvil mye å lære

Joshua er i PL?

8 minutter siden skrev mbh:

God kamp! Mye bedre enn mange tror.

Han er nok veldig god på løkka blant kompiser har jeg hørt. 

15 minutter siden skrev mbh:

Hehe... hvis dette er en god kamp av han lurer jeg på hva slags skussmål han får når han faktisk bidrar med gode offensive touch. Eliteseriens beste spiller?

21 minutter siden skrev mbh:

Enig, synes han tar steg for steg og blir bedre for hver kamp. I dag var han aggressiv og jaget mot keeper gjennom store deler av kampen, i tillegg til målgivende. Langt bedre enn Botheim som knapt viste noes som helst. 

3 minutter siden skrev Mihawk:

Eliteseriens beste spiller?

Nei

På 12.9.2020 den 23.28 skrev mbh:

Sympati ros

Han gjør alt riktig bortsett fra å score mål, blir vel som en keeper som gjør alt riktig bortsett fra å redde ballen😁

Ikke helt - en utespiller har flere roller.

Han har i det minste klar fremgang synes nå jeg og han er som sagt ikke den første håpløse spilleren Janne har hatt klokketro på og som har blomstret etter laaaang tid.

Han jobber hardt, og virker aldri uinteressert. Det er mer enn man kan si om mange av de andre heltene.

44 minutter siden skrev FranckTheBank:

Ble vel bare en assist?

Bedre assist får du ikke!