Jump to content
Sign in to follow this  
blaasoldat

Tortol Lumanza

Recommended Posts

Sitat

– Jeg kan ikke si det eksakte tallet han har gått ned i antall kilo, men vi kan si at han har omstrukturert kroppen

Flere supportere som har "omstrukturert kroppen" den ene eller andre veien? 🙂

Det har definitivt foregått en omfattende omstrukturereingsprosess her de siste par månedene. Midjeregionen er den som har vist størst vekst og framgang til nå. 

Hvor mange sentrale midtbaner i eliteserien er bedre enn Lumanza - Bohinen - Gall/Vetlesen/Kassi (+Isaksen og Norrman Hansen)? Ser ut som en virkelig sterk lagdel. 

22 timer siden skrev Flexi Knut:

Det har definitivt foregått en omfattende omstrukturereingsprosess her de siste par månedene. Midjeregionen er den som har vist størst vekst og framgang til nå. 

Vommenes sum er konstant, så setter pris på at du har tatt på deg å ta over det som har forsvunnet fra Tortol.

Lumanza ser veldig godt trent ut, men har fortsatt litt å gå på, på utholdenhet. 

3 timer siden skrev SAU:

Lumanza ser veldig godt trent ut, men har fortsatt litt å gå på, på utholdenhet. 

Gi meg heller en konge i 30 minutter enn middels minus spiller i 90. Starter det med noen fete innhopp i de første kampene så kan vi være fornøyde med det og fortsatt ha mer å glede oss til.

Hvordan kan han fortsatt være i dårlig form? Beklager klisjeen, men dette er jobben hans! Her sitter jeg i en taxi og lurer på hvor vanskelig det kan være å ta seg en løpetur 

rehab Stabæk fungerer. hurra 

Artikkel tittel er sitat fra Jönsson. 

kaller general prøven for "Ganske bra" men at vi kan bedre 

9 minutter siden skrev Stairs:

rehab Stabæk fungerer. hurra 

Artikkel tittel er sitat fra Jönsson. 

kaller general prøven for "Ganske bra" men at vi kan bedre 

Grazi!

Har ikke sett ham selv, men hører fra gode kilder at denne mannen er helt uvirkelig god på trening om dagen – det er bare å glede seg!

Akkurat nå skrev Fjodor:

Har ikke sett ham selv, men hører fra gode kilder at denne mannen er helt uvirkelig god på trening om dagen – det er bare å glede seg!

Han ser veldig veldig bra ut og var tidvis STOR mot Odd. Kommer til å herje i år!

20 minutter siden skrev Fjodor:

Mulig han er litt som meg. Jeg er også helt fantastisk god på trening/oppvarming til $$-supportercup. Men når kampen starter suger jeg big time. Men det kan være at jeg har dårlige medspillere.

Lumanza og Gall kommer til å ta Eliteserien med storm i år. Min spådom :)

3 timer siden skrev Luringen:

Gjenspeiler vel hva man sier om at man i tenårene har en pågående omstrukturering i hjernen og at man ikke fult utvikler full konsekvenstenkning før i midten av 20-årene... Glad han har bikket 25😝

Oser kvalitet, men litt for ofte tilbakespill som stopper fine overgangsmuligheter. Trygg som banken, og fint å se han holder en hel kamp. Blir nok veldig bra utover sesongen.

Savner 2017 med disse bakromspasningene og bruddene han tar og setter igang spillet rett i angrep.. Hvorfor gjør han det ikke like ofte lengre? Mangel på riktige løp i angrepet eller har han glemt de? Det er nok det første..