Jump to content
Sign in to follow this  
geirti

Kamptråd: Stabæk - Vålerengen

Stabæks beste  

145 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

2 timer siden skrev Torres:

Fordi han ikke gikk til oss, har vel ikke prestert noe særlig i Enga? Da tenker jeg vi heller kan ha fokus på eget lag. 

4 mål og 4 assist. Ikke mange av våre som har prestert bedre enn det i år. 

Shala har vært veldig bra i Enga. Synd han ikke kom til oss, men han fikk et mye bedre økonomisk tilbud der. Fullt forståelig det. Jeg har ingen hard feelings og det tror jeg ingen i Stabæk heller har.

Har ingen problemer med han, han sa vel også selv at  tilbudet var mye bedre der, det er da en helt fair sak det. 

rykker fra 14 til 10 plass ved seier. Veldig viktig kamp! August er forsåvidt sesongavgjørende med 3 hjemmekamper og rbk borte. 

Rart Hugo spilte fulle 90 min i andrelagskampen på mandag. Er han ikke aktuell til å starte i kveld til tross for at Kassi er usikker og Rusike er ute? 

4 minutter siden skrev Sortebillen:

Rart Hugo spilte fulle 90 min i andrelagskampen på mandag. Er han ikke aktuell til å starte i kveld til tross for at Kassi er usikker og Rusike er ute? 

Tipper vi starter ganske likt som forrige kamp:

Sandberg

H-O  Demidov  Yaw  Moe

Hernandez Skytte Bohinen Ola

Kinoshita  Braaten

Hvis JJ tør starte med Moe igjen... spesielt med offensive Ola foran seg.
Også på tide å få igang Kinoshita.
Ellers tipper jeg Lumanza får et innhopp og Junker inn for Braaten/Kinoshita...

1 time siden skrev Sortebillen:

Var nok ikke planlagt, men 90 minutter i 2.lagskampen på mandag skyldes nok at Stabæk måtte gjøre unna to av byttene allerede i første omgang pga skader.

30 minutter siden skrev kuk:

Var nok ikke planlagt, men 90 minutter i 2.lagskampen på mandag skyldes nok at Stabæk måtte gjøre unna to av byttene allerede i første omgang pga skader.

Mulig, men neppe. Tillat med 5 bytter i 3 div. 

2 timer siden skrev smurfeblaa:

Tipper vi starter ganske likt som forrige kamp:

Sandberg

H-O  Demidov  Yaw  Moe

Hernandez Skytte Bohinen Ola

Kinoshita  Braaten

Hvis JJ tør starte med Moe igjen... spesielt med offensive Ola foran seg.
Også på tide å få igang Kinoshita.
Ellers tipper jeg Lumanza får et innhopp og Junker inn for Braaten/Kinoshita...

Har en følelse av at Junker kommer til å starte.

På 6.8.2019 den 18.34 skrev smurfeblaa:

Er det bare jeg som synes Kassi fikk til svært lite mot Haugesund, bortsett fra målgivende corner? Kunne tenke meg å enten sette han ut, evt gi han rollen som hengende spiss bak Kinoshita. Så kan vi prøve Emil på venstre kant, hvor han kan slå de innleggene Jeppe ikke fikser. Mitt forslag:

Sandberg

Hanche - Yaw - Vadim - Jeppe

Ronald - Skytte - Lumanza - Emil

Rusike/Kassi/Ola/Braaten - Kinoshita

Usikker på spiss nr. 2 som dere ser...

Ville hatt Hernandez i forsvar og jeppe ut, også Rusike eller Ola inn på plassen til Hernandez også den andre opp som spiss bak Kinoshita tror jeg, Ola jobbet voldsomt forrige kamp og har helt klart lyst på en fast spiss plass :) Glemte jo Junker, da vil jeg ha han inn på topp med Kinoshita, Ola som ving også er vel Rusike skadet så da stiller vel ikke Rusike så.

Sandberg

Hernandez-Yaw-Vadim-Hanche

Skytte-Lumanza-Bohinen-Brynhildsen

Junker-Kinoshita

Er mitt tips på start ellver i dag, muligens Braaten og Kassi skal inn der. Tror laget generelt kan heve seg nå, pga blir mer kamp om plassene nå med Junker, Kinoshita, Lumanza, Skytte og Amankwah inn og Boli ut. Rusike blir jo også å regne med skadefri.

lineups.svg
Stabæk (4-4-2): Sandberg - Hanche-Olsen, Amankwah, Demidov, Moe - Hernández, Bohinen, Skytte, Brynhildsen - Braaten, Junker.

Kassi startet på kant sist, så legger det til grunn når jeg sier tar Bohinen og Skytte som førstevalg. Noen i Eliteserien som har bedre sentral midt på benken enn Lumanza + Kassi? Eller bedre 5. (!!) valg enn Hugo? 

4 minutter siden skrev odd:

Kassi startet på kant sist, så legger det til grunn når jeg sier tar Bohinen og Skytte som førstevalg. Noen i Eliteserien som har bedre sentral midt på benken enn Lumanza + Kassi? Eller bedre 5. (!!) valg enn Hugo? 

Bredden på midtbanen er helt enorm,ingen tvil om det. 

Savner kreativiteten til Kassi. Dette blir for tamt offensivt. Alt går for tregt.

Forventes det at alle lag skal rundspilles bare fordi det er hjemmekamp? Synes det har vært mye positivt jeg.

Synes Skytte gjør mye bra med ball, men er veldig lik Emil. Vi blir litt veike der Lumanza inn for å stabilisere midtbanen, takk! 

Junker må være Brynhildsens rake motsetning. Sterk i kroppen men veldig lite initiativ. 

Må få inn ballvinneren og kontringspilleren Lumanza.

Dommer og kommentator horribel. Gult for hanche som er like stygg som Bjørdal sin. Men sistnevnte får ikke frisparket imot en gang. Da hanche felte vif spilleren sparker han ned Hernandez med klart overlegg i fallet. Ubegripelig at hverken kommentator eller dommerteamet får det med seg. Klart rødt.