Jump to content
Sign in to follow this  
Jan Fredrik

Kasper Junker

Recommended Posts

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bo-h-junkers-udleje-er-oekonomisk-fordelagtig/

Slik jeg forstår disse uttalelsene fra Horsens tipper jeg vi skal betale ca. 4 millioner DKK for å kjøpe Junker etter sesongen, minus det vi har betalt for å leie han.

4 millioner DKK var Horsens kjøpesum da de kjøpte han fra AGF for et år siden, og det jeg da regner med at Horsens mener de får dekket med avtalen med Stabæk.

Jeg har veldig tro på at Junker kan slå gjennom hos oss i Eliteserien, og bli verdt betraktelig mer enn opsjonen!

3 minutter siden skrev Potter:

Kjenner du til Junker fra før, Jan Fredrik?

Kjenner til han og sett han spille, men kun én kamp. Også har han fått litt fokus i media og på TV (de har vært litt harde mot han).

Jeg tror generelt at Eliteserien passer han bedre enn Superligaen. Miljøet er litt hardere og røffere i Danmark, og det er spillet også.

Er det noe som minner litt om Joshua King før Bournemouth? Gode fysiske forutsetninger, jobber bra, men tilnærmet vaksinert mot å score? 

Uansett, velkommen!

Hjertelig velkommen til klubben, unge danske dreng!

Kjærlig hilsen
Anders C & Eg

24 minutter siden skrev mbh:

Hjertelig velkommen til klubben, unge danske dreng!

Kjærlig hilsen
Anders C & Eg

😂👌🏻 well played, Sir!

3 minutter siden skrev Offside:

Noen som vet om han vil være spilleklar mot Enga?

Burde ikke være noe i veien for det.

Håper det løsner for han når han er i eliteserien! Kan han spille litt kant også? Hvordan er tempo hans?

11 timer siden skrev Oddan79:

Håper det løsner for han når han er i eliteserien! Kan han spille litt kant også? Hvordan er tempo hans?

Han er visst nok ganske rask, fra hva jeg har lest. Kan godt hende han havner på kant for oss.

14 timer siden skrev Mikkel:

Artig lesning. https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/horsens-traener-junker-kommer-til-lave-20-maal-os

Ingen tvil om at det ligger noe uforløst her. 

Verdt å legge til at Junker ble kjøpt for en rekordsum og signerte en 5-års kontrakt med Horsens. Det er med andre ord en spiller de hadde store forventninger til men som foreløpig ikke har innfridd disse forventningene. Det kan være mange årsaker til det men med en leiekontrakt samt opsjon på kjøp har vi anledning til  å "try before we buy", i dette tilfelle en etter min mening bedre løsning enn en vanlig leiekontrakt eller kjøp.

Masse lykke til her i Stabæk, håper alt vil gå veien for deg her, jeg har troa. Kasper finner masker!!!

Virker som han selv har troen på en ketchup effekt her i Norge, så håper den (og han) starter i dag!

Pass på bildebruken a, så posse ikke får krav fra Budstikka også.. Ehehehe