Jump to content
Sign in to follow this  
Jan Fredrik

Kasper Junker

Recommended Posts

Mange vedlig gode i dag, Junker en av dem, syns også Brynhildsen, Skytte, Hugo, Bohinen var alle gode i dag, forsvaret og Sandberg var gode, dem gjøre hverandre gode i dag, alle løfter hverandre opp sånn som ett lag skal gjøre og være, det jeg har sagt før og har håpet på, da det nå er mer kamp om fast plass på laget enn det var før. Stor kamp av alle, ingen jeg syns spilte dårlig i dag og jeg har litt vanskelig for å ta ut banens beste, men jeg syns Bohinen har roen, overblikket og således kanskje var vår beste i dag, sa det når han fikk ballen, nå blir det mål, for virket ikke så sliten og han har roen og kontrollen i stressede situasjoner.

Herlig å høre han i intervjuet etter kampen. Dette er en spiller som føler han blir bedre og bedre for hver dag, og som er lykkelig for å være i Stabæk!

Tore Andre Flo takter i luftduellen mot Hovland!

Herlig type:

– Jeg visste jo godt at Stabæk spiller en fotball som passer meg, og jeg er veldig glad for å være her. Men jeg føler også at det kan bli bedre, og da blir det virkelig bra, sier Junker – som spesielt trekker frem Yaw Amankwah.

– Han har gått inn som en styrmann i forsvaret. Det er en fornøyelse å se.

Snakket med en som jobber i RBK på fest i Trøndelag etter kampen i går. Han var mest opptatt av hvordan i helvete Stabæk kunne ha råd til å hente en så god spiller.

Burde hatt to mål idag. Men måten han kommer til sjansene på er virkelig imponerende. Rart han blir så anonym resten av kampen. 

Han fikk veldig vanskelig arbeidsforhold. Ble holdt hver  gang han var på vei gjennom - uten at dommeren blåste. Skulle likt å vite hva han tenker om nivået på norske dommere. Da han prøvde det samme ble det blåst frispark mot. Det burde faktisk dommerutvalget eller hva det nå heter se på det. Det samme gjelder cornerne. Internasjonalt tas cornere ofte med mange inn i boks . I går var det tydeligvis ikke greit.

Enig i situasjonen hvor han ble holdt skulle han ikke hatt frispark imot. Pinlig av både dommer og kommentator. 

De to cornerne på rappen også en vits av dommeren. Det må få konsekvenser det lave nivået hans 

Utrolig god til å ta vare på ball både rettvendt og feilvendt, selv når han ender alene på topp mot to stoppere. Liker det!