Gå til innhold

Rosenborg - Stabæk Turtrråd


Daigo nr 10
 Del

Anbefalte innlegg


Meldt på sammen med en kompis. Vi tar bussen opp og fly ned på søndag. Kan dere gi beskjed så fort som mulig hvis det er få påmeldte, slik at det er mulig å sprette over til fly?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 timer siden skrev mbh:

Jeg kjenner en shaman (egentlig ikke) som sier at vi vinner på lørdag. Det blir artig for oss, så jeg håper Birger er solgt før den tid.

Vil ha Birger hjem :) Tror det fort kan bli moro for han :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


50 minutter siden skrev Mikkel:

Funfact. Toutouh scoret senest 4 februar '19 på Lerkendal. 

 

Ikke for å ødelegge stemningen, men den kampen ble spilt i Portugal. Men selvfølgelig herlig hvis han scorer mot RBK igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 18.8.2019 den 19.45 skrev mbh:

Jeg kjenner en shaman (egentlig ikke) som sier at vi vinner på lørdag. Det blir artig for oss, så jeg håper Birger er solgt før den tid.

Vil ha Birger hjem :) Tror det fort kan bli moro for han :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


45 minutter siden skrev Latmann:

Ikke noe flyskam der i gården.

Hehe, her gikk jeg på autopilot, om du unnskylder uttrykket. Det blir faktisk tog på meg denne gangen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


48 minutter siden skrev Posse:

Jeg håper på et toalett der man blir sluppet ut etter man er ferdig...

Det er nesten like bra som at man blir sluppet inn før man er ferdig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi pleier å være på Three Lions ja. Jeg er bare usikker på hvordan det blir med plass siden det er full lørdagsrunde i PL når vi skal være der. Er i byen nå snart så kan stikke en tur innom å sjekke. Om det funker dårlig burde det være gode muligheter på Lille London rett ned i gata. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dårlig med plass på Lions. Har fått snakket med en jeg kjenner på Lille London. 20% på mat fikses lett og mulig vi kan få rabatterte priser på øl. Skulle få  en melding i kveld/morgen tidlig med eventuell reduksjon i pris på øl. Vi har bord fra 1400.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan rapportere om at det er helt uproblematisk å være bærumsgutt på byen i Trondheim i kveld. Jeg har ikke fått en eneste en på tygga. Fantastisk at vi taper som vi gjør. Taper på Lerkendal, konge på byen! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 timer siden skrev mbh:

Kan rapportere om at det er helt uproblematisk å være bærumsgutt på byen i Trondheim i kveld. Jeg har ikke fått en eneste en på tygga. Fantastisk at vi taper som vi gjør. Taper på Lerkendal, konge på byen! 

Verre om du hadde vært dommer og gikk ut i Bærum, si. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Rosenborg - Stabæk Turtrråd
×
×
  • Opprett ny...