Jump to content
Sign in to follow this  
Jan Fredrik

Youssef Toutouh

Recommended Posts

Akkurat nå skrev smurfeblaa:

Ser ut som en meget bra signering! Men hvordan er kampformen? Er han klar mot RBK?

Godt spørsmål. Han har vært en god spiller tidligere og hadde derfor regnet med at han fortsatt spilte fast på AGF, men ser at han ikke har spilt noe i år, uten at jeg vet hvorfor.

Spennende! 

Med en til inn, sier mine synske evner at en annen trolig er på vei ut.

Uansett, velkommen!

Akkurat nå skrev Gladlaksen:

Spennende! 

Med en til inn, sier mine synske evner at en annen trolig er på vei ut.

Uansett, velkommen!

Evt. Er den nye skaden til Rusike ganske ille.

- Youssef har haft svært ved at finde vej til startopstillingen, og sågar også hvad angår spilletid fra bænken, hvorfor vi nu i fællesskab har valgt at forfølge en mulighed i Norge til ham - en mulighed, der forhåbentligt kan resultere i, at der kommer en bedre og mere fit udgave af Youssef ud på den anden side efter jul. Vi håber, at denne nye udfordring og luftforandring til Youssef kan være med til at booste ham som spiller, og det bliver forhåbentlig et rigtig godt ophold, der nu venter ham, siger sportschef i AGF, Peter Christiansen.

Kilde: https://www.agf.dk/klubben/nyhedsarkiv/2019/august/youssef-toutouh-udlejes-til-norge/

Virker jo knallbra! Liker disse lånene med opsjon, vinn-vinn for oss. Velkommen!

Edit: Ser ut som han har bra lønn «Avisen erfarer, at Toutouh takkede nej til en kontraktforlængelse i FC København med en månedsløn på 200.000 kroner, men at han i AGF nu kun kan se frem til at tjene en grundløn i omegnen af én million danske kroner om året. Det vil altså sige mindre end halvdelen af det beløb, som hovedstadens løver tilbød offensivsspilleren i sin tid.»

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/avis-markant-loennedgang-venter-toutouh-i-agf

Dette blir spennende så satser vi på at det ikke er et like stort restaureringsobjekt som Mokhtar.

Jeg så han spille litt på treningsfeltet i stad, lurte på hvem han var. Har ønsket meg en ny ving til stabæk så jeg er glad for at vi endelig har en på plass!

55 minutter siden skrev stabakpettersen:

Dette ser meget lovende ut

Lurer på om de danske drenger kjenner til hverandre fra før?

De kjenner til hverandre. Om de kjenner hverandre er jeg ikke like sikker på..

Velkommen!

Håper du får lagt mange gode innlegg, og at du er flink til å jobbe hjemover.

50 minutter siden skrev @ringo:

Oioi her renner det på med drenger, velkommen til!

@ringo - kjenner du til spilleren fra før?

Takknemlig for muligheten

Youssef Toutouh (t.v.) og sportslig leder i Stabæk Fotball, Inge André Olsen, signerte en kontrakt som binder 26-åringen til Nadderud ut denne sesongen.

Youssef Toutouh (t.v.) og sportslig leder i Stabæk Fotball, Inge André Olsen, signerte en kontrakt som binder 26-åringen til Nadderud ut denne sesongen.
Tor Bjørnar Holmlund

Youssef Toutouh (26) var ingen hemmelighet for Stabæk-trener Jan Jönsson. Selv var Toutouh mest overrasket over at Daniel Braaten fortsatt spiller.

– Da jeg fikk vite at Daniel Braaten spilte i Stabæk, viste jeg at det var en bra klubb. Daniel Braaten er en bra mann. Men jeg ble litt overrasket over at han fortsatt spiller, smiler Youssef Toutouh. Toutouh spilte sammen med Stabæk-veteranen i FC København i en periode.

– Det er jo ikke så rart at han er overrasket over at jeg fortsatt spiller. Jeg er jo snart 40 år, sier 37-åringen Braaten.

Den tidligere FCK-spilleren Youssef Toutouh har skrevet under på en avtale som binder han til Stabæk ut denne sesongen. Han er fortsatt eiendommen til den danske klubben AGF. Stabæk har også en opsjon på å kunne kjøpe ham etter sesongen. Han har ikke spilt noen kamper for AGF denne sesongen.

– Det gikk ikke helt som jeg hadde håpet på i AGF. Nå vil jeg bare bli glad igjen som fotballspiller, og er utrolig takknemlig for at jeg får denne muligheten i Stabæk.

Han spilte over 100 kamper for storklubben FC København. Blant annet to gruppespill i Champions League under den norske FCK-treneren Ståle Solbakken.

– Jeg lærte utrolig mye av Ståle Solbakken, og det er en mann jeg har stor respekt for, sier han.

Det er også gjennom den kanalen at Stabæk-trener Jan Jönsson kjenner til Toutouh.

– Da jeg var i Halmstad hadde vi et samarbeid med FCK og Ståle Solbakken. Der så jeg Youssef Toutouh flere ganger i kamp og på trening. Han er en meget god spiller, men usikkerhetsmomentet er selvfølgelig at han ikke har spilt kamper på lenge. Men jeg har troen på ham, sier Jönsson.

Han bekrefter at han kan være aktuell for troppen til Rosenborg-kampen lørdag.

Man kan si mye om at starten å 08-laget var at Janne samlet sammen gutta sine. Men det ser ut som mannen har et ganske stort nettverk å hente fra...

Velkommen og masse masse lykke til, dette blir en spennende og artig fremtid tror jeg :)