Gå til innhold

Kamptråd: Kolbotn - Stabæk, Sofiemyr stadion lørdag 21.09.19, kl.15:00


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


Allerede på lørdag spiller Chixa igjen kamp mot Kolbotn. Denne gangen på Sofiemyr, avspark er klokken 15:00.

Chixa har nå to seirer på rad og det er ikke utenkelig at de tar en tredje på lørdag.

Kolbotn har ikke vunnet en kamp siden medio mai, og Chixa’s selvtilliten har økt flere hakk de siste kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trening på gresset hele uken gjør noe med humøret (mulig også et par seire hjelper). Er nå så mange på trening at det ikke er plass til alle i troppen. Ser også ut som det blir endringer i startoppstillingen. Godt å kunne se frem til en kamp med glede, men egentlig gruer jeg meg noe forferdelig også.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare så det er nevnt, begge lagene som ligger på kvalikkplassene spiller samtidig med oss:

Ørn ligger under 1-0 borte mot Enga, og avstanden opp akkurat nå 4 poeng og 14 mål i deres favør. Jeg regner med at de taper her, gjerne med noen flere mål.

Lyn har foreløpig 1-0 hjemme mot Klepp og avstanden er dermed 6 poeng og 7 mål. Her har jeg tro på at Klepp kan få til noe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev kkh94:

Var gøy så lenge det varte.

Ja, akkurat det tenkte jeg og. Vi måtte nok ha vunnet denne og helst neste kamp (hjemme mot Enga) for å ha meldt oss på i kampen om å unngå nedrykket. Men nå ser det ut til at Lyn heller enn å være 3 poeng foran oss vil ha 9 poeng til gode på oss med 5 runder igjen...

 

 

Vi har hvertfall fremstått som et annet lag etter at Vanja forsvant, så pilene peker i riktig retning. Og kanskje mot Toppserien i 2021?

(da ser jeg bort fra dette idiotiske mellomspielet man har funnet opp fra og med neste år)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev kkh94:

Og fordi Klepp klarte å kløne det til mot Lyn, er vi i praksis ett poeng i minus ift i går...

Det der er ikke interessant lenger. Vi har 5 kamper igjen. Selv om vi skulle klare det totalt usannsynlige å vinne 4 av dem (minst 2 av: borte mot Klepp, hjemme mot LSK, hjemme mot VIF), så er det tvilsomt om vi hadde klart en kvalikkplass. Nå gjelder det å få på plass et lag vi kan rykke opp igjen med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Kolbotn - Stabæk, Sofiemyr stadion lørdag 21.09.19, kl.15:00
×
×
  • Opprett ny...