Gå til innhold

Kamptråd: Sarpsborg 08 - Stabæk, 29. sept. kl. 18


Ace
 Del

Stabæks beste  

91 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


4 minutter siden skrev Snæss:

Vi må lære oss å avslutte hardt langs bakken i mål, vi blåser den jo skyhøyt over hver gang..

Det var ikke skudd. Det var klareringer for å ikke få kontringer imot. Så liten tro har Hernandez og Toutouh på egne skuddferdigheter. Noen må også føre tradisjonene med ryggsekken videre når Kassi er suspendert ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns Hanche var best i dag tett fulgt av Sandberg. Syns også vi har fått en veldikg sterk og trygg midtbane, men vi mangler som sagt før... å klare å stille inn siktet. Så en reserve i pausen som hadde stilt inn siktet og det var ikke Lillevik for å si det sånn ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 timer siden skrev FranckTheBank:

Junker må på benk neste kamp. Tar heller en veik Kinoshita som prøver enn en Junker som ikke gidder. Synes Braaten dog hadde et positivt innhopp. Kanskje han skal kjøres fra start i neste. Overbefolk midten hvis flere er tilbake. Synes Skytte må få godkjent idag. Ola blir vel solgt snart. Han har utviklet seg enormt siden trenerbytte. Få ut Toutouh. Med Demidov tilbake må Hernandez også ut. Edvardsen fra start også. Kan vi se dette laget? Sandberg; Hernandez/Hanche Demidov/Hanche Yaw Moe; Edvartsen Lumanza/Skytte Bohinen Kassi Ola; Braaten

Men to kamper på bortebane nå uten tap. Viktig å få med seg poeng på en dårlig dag også. Jonsson virker å være god på dette i motsetning til hans forgjengere. 

Uenig. Kinoshita ser jeg ingen fordeler hos. Veldig mye nesten på han. Junker har kvaliteter. Det har han bevist. Får dog for lite å jobbe med. Heller Junker og Braaten/Brynhildsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


16 timer siden skrev Kongen23:

Noen som kan si meg hvilke kvaliteter Kinoshita besitter? 

Han besitter kvaliteter iform av å være en innbytter siste 10min av kampenene, der har han vist seg å være farlilgst...og thats it

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev FranckTheBank:

Junker må involvere seg selv også . Helt uinteressert han i det siste

Både og, men synes vi bruker Junker helt annerledes enn hva vi gjorde i de første kampene hans. Han får svært lite å jobbe på, eller å bruke farten sin på. I de første kampene til Junker så så gikk kontringene raskt i lengederetning, nå blir det mye sikk sakk og for mange touch før ballen kommer frem...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes det blir litt feil å snakke om at en eller annen enkelt spiller må byttes etter kampen i går. Vi hadde nærmest en hel lagdel som ikke fungerte (angrepet). Skytte og Toutouh valgte sjelden å sette fart mot mål, og når de gjorde det, hadde de ofte ventet for lenge, slik at Sarp var kommet i balanse. Junker gjorde lite ut av seg, men angrepet fikk stort sett bare unøyaktige bakromsballer å løpe på. Brynhildsen løp mye, men fikk utrettet særdeles lite, da han hadde de samme håpløse langballene å løpe på. Tror ikke engang Boli hadde klart å løpe de "pasningene" gode. Ingen virket å ha langskudd verken som plan A eller plan B. Er det kun Kassi som kan skyte fra 20-25 meter? Av de få innleggene mot boks (fra siden) vi fikk, var de stort sett slått fra litt lenger bak i banen, og langt vanskeligere å gjøre noe med. Vi klarte rett og slett aldri å flytte opp spillet vårt, men ble liggende store deler av kampen å forsvare på egen banehalvdel, eventuelt selv trille ballen rundt på egen halvdel. Det positive var at vi sto imot selv om vi helt ga fra oss initiativet. Da hjelper det med en veldig trygg sisteskanse, og to duellsterke midtstoppere. Midtbanen var tidsvis også ganske god til å rydde foran midtstopperene. Det negative er selvfølgelig at vi ga fra oss initiativet. Jeg sier "ga", ikke at det ble tatt fra oss, for så gode var ikke Sarpingene. På langt nær. Mot Viking må vi løfte minst en av disse, helst begge, delene i vårt spill: 1) Overgangsspillet. 2) Pasningsspillet i etablert angrep.

 

 

Jeg synes det var veldig avslørende da Valaker kom innpå, og satte fart rett mot mål hver gang. Han kom ofte gjennom, så det var tydeligvis ikke så himla vanskelig. Det handlet stort sett om besluttsomhet. Greit nok at det alltid er lettere mot motstandere som har 65 minutter flere løp i beina enn du har selv, men likevel. Man må prøve.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev geirti:

Jeg synes det var veldig avslørende da Valaker kom innpå, og satte fart rett mot mål hver gang. Han kom ofte gjennom,

Tenkte akkurat det samme. Forfriskende og noe vi absolutt trenger mer av!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Sarpsborg 08 - Stabæk, 29. sept. kl. 18
×
×
  • Opprett ny...