Jump to content
Sign in to follow this  
kkh94

Kamptråd: Stabæk-Viking

Stabæks beste  

113 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Merkelige greier. På forbundets side står Askildsen fra start, mens Stabæk selv og Eurosport har Edvardsen. Hadde nylig et innslag om at det blir spennende å se han fra start osv. 

Jeg stoler mest på klubben selv.

Dette er laget iflg stabak.no:

Stabæk:

Marcus Sandberg, Ronald Hernandez, Yaw Amankwah, Andreas Hanche-Olsen, Jeppe Arctander Moe - Hugo Vetlesen, Sammy Skytte, Emil Bohinen, Youssef Toutouh, Daniel Braaten og Oliver Edvardsen

Benken: Simen Lillevik, Nicolas Pignatel Jenssen, Steinar Strømnes, Luc Kassi, Kosuke Kinoshita, Peder Vogt, Kristoffer Askildsen

14 minutter siden skrev Ace:

Merkelige greier. På forbundets side står Askildsen fra start, mens Stabæk selv og Eurosport har Edvardsen. Hadde nylig et innslag om at det blir spennende å se han fra start osv. 

Jeg stoler mest på klubben selv.

Fotball.no viser vel det som lagene har meldt inn? Mulig det er endringer i siste liten.  

Rart Kassi ikke starter. Håper Vetlesen tar vare på sjansen og viser hva som bor i han! 

Redd vi blir for lette i dag, som i begge bortekampene mot Viking i våres.. Sykt irr at vi må stille såpass svekket mot det laget fra vårsesongen jeg ønsker sterkest revansje mot. 

Tripic tok ikke hintet og fortsetter filmingen... skulle tro den norske dommerstanden ikke fulgte med på spillerne i ligaen. Helt sinnsykt å blåse frispark der.

Var vel en gang en dommer kom til en bil uten dekk/felger!

Dagens dommer er ufattelig dårlig, på tv er det både klart rødt, for takling på spiller alene igjennom og for å la Viking-spiller tro de er på audition i Hollywood og ikke på Nadderud.

Herlig kommentar av Braaten om det skulle vært utvisning. «Greit å spille 11 mot 11, er det ikke det a?». Forskjell på folk

18 minutter siden skrev FranckTheBank:

Heldige som ikke ligger under. 

Viking er heldige som har 11 mann på banen.

Forbanna svakt - igjen. Vi skal være glad de andre lagene i sumpa er minst like dårlige. Jeg liker ikke å kritisere egne spillere, men Vetlesen fortjener en liten tur på tribunen.

Viking rundspiller oss fullstendig. Sitter igjen med følelsen av at vi vant det ene poenget. 

Skuffende at vi ikke skaper mer på hjemmebane, og at Vetlesen søler bort to gode muligheter. 

Vi taper to poeng til Tromsø og Sarp, men er status quo med Vålerenga, Godset, Mjøndalen og Lillestrøm. 

Kun ranheim vi øker til. Haugesund er herverd ute av bunnkampen etter å slått RBK. 

3 minutter siden skrev odd:

Liker ikke å kritisere andre på forumet, men forbanna svakt å klage etter denne kampen. De første 46 minuttene skaper Viking absolutt ingen ting. Så går det litt tomt de siste 20, det er ikke bra. Men dette skjer med Demidov, Lumanza, Ola, Junker og Totto ute. Får vi et par-tre av dem i gang i løpet av landslagspausen blir det bra.

Syns vi er blitt vanskelige å spille imot i høst, veldig bra defensivt. Men offensivt er det svakt og ubeslutsomt. Savner Boli...

Var tamt idag. Mye dårlig av enkelte spillere og vi mangler spissene våre. I tillegg så er vi ikke kliniske foran mål.

3 minutter siden skrev smart:

Manglet begge spissene. Det merket vi.

Noen som vet hvorfor Kassi ikke startet idag?

Skader og gule kort kan fort bli skjebnesvangert for oss utover høsten. Vi skal prise oss lykkelig for sommerens overgangsvindu. Ganske tynn benk i dag og en haug med 6 poengskamper igjen. Kjenner uro som er større enn Odd sin simulator som sier under 10% sjangse for kvalik. 

Satt rett ved da Braaten ble lagt i bakken, og det der er så soleklart rødt som det kan bli. Utrolig at Viking får gå til pause med elleve mann på banen!

Samtidig ber jeg nå til høyere makter om at vi slipper desemberfotball på Nadderud i år, for nøttene mine har trukket seg like langt opp som Hugo sine ble skutt opp...

16 minutter siden skrev elvis:

Syns vi er blitt vanskelige å spille imot i høst, veldig bra defensivt. Men offensivt er det svakt og ubeslutsomt. Savner Boli...

Dette er jo nettopp fasiten. Siste 15 er svake, men første 75 leverer vi godt defensivt.

Når var sist vi spilte 0-0 to kamper på rad, tro? Må være ganske uvanlig i Stabæk-sammenheng.

20 minutter siden skrev odd:

Liker ikke å kritisere andre på forumet, men forbanna svakt å klage etter denne kampen. De første 46 minuttene skaper Viking absolutt ingen ting. Så går det litt tomt de siste 20, det er ikke bra. Men dette skjer med Demidov, Lumanza, Ola, Junker og Totto ute. Får vi et par-tre av dem i gang i løpet av landslagspausen blir det bra.

Det gjør du ganske ofte, men kanskje du ikke liker det (mulig du ikke ser det selv). Greit nok, Viking skaper ikke stort i første - men det gjør ikke vi heller. Ja, vi har noen sentrale spillere ute, men i dag prøver vi rett og slett ikke hardt nok. Poengmessig er det helt OK, men spillemessig var det altfor svakt.

Snakk om å skusle bort en gylden mulighet...

8 minutter siden skrev Offside:

Noen som vet hvorfor Kassi ikke startet idag?

Det lurer også jeg på.

4 minutter siden skrev jensemann:

Utrolig at Viking får gå til pause med elleve mann på banen!

Vi får minst en matchavgjørende dommerfeil mot oss i hver runde, så ikke helt utrolig. Jeg sier som jeg pleier: Bortdømt igjen!