Gå til innhold

Kamptråd: LSK-Stabæk 10. nov kl 18


Håvard
 Del

Stabæks beste  

91 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Det lager vi har nå spiser kanarifugl til frokost og har nå virkelig sjansen til å sende laget med lengst fartstid i toppserien et hakk nærmere nedrykk. LSK har 29 p og har ikke vunnet siden 25. august og har klart 4 U og 4 tap etter dette. Sahlman soner for gule kort

Statistikken er forøvrig 22-15-19, 86-100. Vi får satse på å pynte en del på den målforskjellen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg husker fortsatt kampavgjørende hands i flere kamper på rad, samt et særdeles forsmedelig braktap i Telenor Arena. La oss knuse dem både på banen og tribunen! 0-15 femten til oss høres ut som fine siffer fra tennis-kommunen mot håndballklubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


LSK er norsk fotballs største waste of space. Sist de tilførte noe positivt var før Berlinmurens fall.

Vår gamle venn Jørgen Lennartsson er på ganske tynn is der borte. La oss gjøre den enda litt tynnere.

Hater Lillestrøm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 timer siden skrev Bjornh:

Jeg husker fortsatt kampavgjørende hands i flere kamper på rad, samt et særdeles forsmedelig braktap i Telenor Arena. La oss knuse dem både på banen og tribunen! 0-15 femten til oss høres ut som fine siffer fra tennis-kommunen mot håndballklubben.

Stemmer det at braktapet var Lennartsons debut som STB-trener?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


16 timer siden skrev arni:

Lumanza og Skytte begge usikre til kampen sier Jønsson

Håper begge eller minst én blir frisk! Men litt artig hvis vi stiller en sentral midtbane med Bohinen-Askildsen-Vetlesen. Da vil man vel kunne skimte et smil fra Ordinas på tribunen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kassi burde vel isåfall (skade Skytte og Lumanza) bli trukket inn i midten igjen, og så kan Vetlesen eller Totouh spille venstre. Synes Ikke Kassi klarer å prege kampene like mye ute på venstre som han gjør som indreløper. Og han er bedre defensivt enn Vetlesen synes jeg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Romerikes Blad tipper følgende lag på LSK:

Maric
Haakenstad - Tamm - Kippe - Kind Mikalsen
Krogstad - Mathew - Sheriff - Ødemarksbakken
Smarason - Lehne Olsen

Til sammenligning var lagoppstillingen sist:

Maric
Rafn - Tamm - Salquist - Kind Mikalsen
Gustafsson - Melgalvis - Mathew - Krogstad - Ødemarksbakken
Lehne Olsen

Utifra reaksjonen på KFL-forumet å dømme er dette etterlengtede endringer. Vi får vise at hei, hei, hei, det hjelper ingenting...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For mye rotasjoner er nokk ikke lurt, jmf Emery. Og apropos Emery, ettersom Arsenal tapte i går, øker sjansen for Stabæk-seier betydelig ? ( sjeldent at begge mine lag vinner samme helg, og sjeldent at begge taper samme helg...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


44 minutter siden skrev Kongen23:

Ser gjerne Juker mot Kippe i 90 min, hvis vi skal spille ball langs bakken :)

Gleder meg til å se Yaw knuse Kippe på dødball. Setter en tier på at en kamprusten Kippe klipper ned Ola etter 60-70 min og at det blir hans sorti som spiller på toppnivå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Håvard:

Gleder meg til å se Yaw knuse Kippe på dødball. Setter en tier på at en kamprusten Kippe klipper ned Ola etter 60-70 min og at det blir hans sorti som spiller på toppnivå

Setter en tier på at Kippe ikke kommer inn før det har gått 80 min.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


34 minutter siden skrev SAU:

Setter en tier på at Kippe ikke kommer inn før det har gått 80 min.

Unibet har ikke fått med seg at Kippe starter for Salquist, men oddsen på rødt kort på midtstopper er 31. Bare de oppdatere m Kippe, er den veldig spillbar

 

3.05 på Stabæk seier er også spillbart

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: LSK-Stabæk 10. nov kl 18
×
×
  • Opprett ny...