Jump to content
jensemann

Eliteserien 2020, hvordan skal det gå?

Recommended Posts

6 minutter siden skrev geirti:

etterpåklokskapens lys mener jeg det er ganske åpenbart at vi burde bladd opp de 4 mill det hadde kostet å signere ham.

Og Lyn burde sikkert ha bladd opp for Zlatan da han spilte i Malmø og de hadde muligheten hadde de kunne spå 6 måneder frem i tid. Etterpåklokskap har liten verdi.

30 minutter siden skrev arni:

Lite som sa..? Vil si hat tricket i siste hjemmekamp var en god søknad!

I den første kampen ja, og ett i den neste. Så gikk det 7 runder før han fant nettmaskene igjen. 

God i de siste kampene, bedre søknad enn hat trick i sesongens siste på Nadderud er vel ikke mulig!

4 minutter siden skrev kuk:

Og Lyn burde sikkert ha bladd opp for Zlatan da han spilte i Malmø og de hadde muligheten hadde de kunne spå 6 måneder frem i tid. Etterpåklokskap har liten verdi.

Selvfølgelig har etterpåklokskap en verdi. Det handler om å lære av sine feil. Men jeg får inntrykk av at en del her inne mener at det ikke var feil. At det var helt riktig å ikke signere Junker, selv med det vi nå vet. Og det synes jeg er vanskelig å forstå.

17 minutter siden skrev joakkkim:

At han var for dyr, betyr ikke at det ikke var elendig av ledelsen å sørge for at vi ikke har spiss. 

Men det er kun etterpåklokskapen nå som sier at svaret var Junker den gangen. Det var lenge til korona, og klubben hadde penger de ville putte andre steder. At vi står uten reell spiss nå er dårlig, det er jeg enig i, men jeg er ikke enig i å relatere det til klubbens vurdering av Junker den gangen. 

8 minutter siden skrev geirti:

Selvfølgelig har etterpåklokskap en verdi. Det handler om å lære av sine feil. Men jeg får inntrykk av at en del her inne mener at det ikke var feil. At det var helt riktig å ikke signere Junker, selv med det vi nå vet. Og det synes jeg er vanskelig å forstå.

Hva om han sto med 0 mål for Stabæk etter 6 seriekamper og vi hadde kastet bort 5 mill? Hva ville etterpåklokskapen fortalt deg da? Han er 26 år og har frem til i år putta 15 mål på 115 toppseriekamper.

Selv Kino hadde scoret hattrick som spiss på dette glimt-laget! 

Har også hørt et rykte om at Junker skulle ha 2 mill i året i lønn

Klubben gikk ut å sa vi går for topp 6, får vi ikke inn en målscorer på topp asap så er vi heldige om det blir topp 10.

1 minutt siden skrev arni:

Nedre halvdel av tabellen gitt

Og du koser deg som vanlig når det har gått dårlig?

Hehe- her svinger det fort! Snakk om medalje etter å ha slått Godset, snakk om nedrykk nå noen dager senere. Glemmer dere at Yaw, Bohinen og Kassi manglet i dag? Vi reiser oss fra dette. Og du skal ha ganske blaa øyne om du så på det som realistisk med medalje etter at korona kom. Vi har ikke troppen til å takle det kampprogrammet vi har nå. 

Vi får en mental kollaps i dag dessverre. Det hører med, med så mange unge spillere. 

14 minutter siden skrev Andreas:

Glemmer dere at Yaw, Bohinen og Kassi manglet i dag? 

RBK manglet a noen viktige spillere de også ;)

20 minutter siden skrev Drosselmeyer:

Beste du kan lire av deg, Achtung?!

Det er vel ingen her som koser seg med stygt tap hjemme, Achtung!

Vi har for liten tropp til dagens kampprogram og hjelper ikke med skader på viktige spillere. Blir spennende utover høsten hvordan dette utvikler seg. 

7 minutter siden skrev fexter:

Vi har for liten tropp til dagens kampprogram og hjelper ikke med skader på viktige spillere. Blir spennende utover høsten hvordan dette utvikler seg. 

Helt enig, for blir a noen midtuke kamper utover også om cupen kommer igang... 

Kjenner deg som mer saklig Odd. Overraskende nivå du legger deg på

Søtt med lange angrep på enkeltpersoner på forumet her

Det synes jeg du skal gjøre! Som sagt ingen koser seg med stygge hjemmetap! 

39 minutter siden skrev arni:

Dårlig kveld for deg Odd?

Hvorfor,kan du ikke heller svare på det Odd tar opp, dvs at du aldri kommenterer når det går bra, men synes å kose deg når vi taper? Og legg av det det tåpelig achtung-greiene. Har egentlig bare ledd av kommentarene dine, men kjenner at det begynner å bli nok, så det blir ignore for første gang for meg. 

10 minutter siden skrev Drosselmeyer:

Hvorfor,kan du ikke heller svare på det Odd tar opp

Klarer du å finne ett eksempel på at det har skjedd blir jeg veldig imponert. Du vet på forhånd at det kommer en malplassert one-liner i beste god dag mann økseskaft-stil.

2 timer siden skrev Drosselmeyer:

Spot on! Livets harde skole, har alltid rett! 😉