Gå til innhold

Kamptråd: Tromsø-Stabæk


kkh94
 Del

Stabæks beste  

88 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


3 minutter siden skrev nichb:

Få Tromsø ned! ligger alt for langt unna..

Njaaa, gjør meg egentlig ingenting å ha et par lag fra hver landsdel. Får man Lillestrøm ned og RBK utenfor Europa, så er det egentlig bare Stabækmedalje og en Moldekonkurs som kunne gjort sesongen bedre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan jo også minne om at vi har en forferdelig statistikk i siste serierunde i Nord-Norge. 

1994: Tromsdalen-Stabæk 5-0

2008: Tromsø-Stabæk 1-0

2015: Bodø/Glimt-Stabæk 6-1

Så har vi jo en annen statistikk som viser at vi aldri taper i desember:

4/12-16: Stabæk-Jerv 2-0

5/12-18: Stabæk-Aalesund 1-0

9/12-18: Aalesund-Stabæk 1-1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt overrasket over konsensusen om å ville ha LSK ned, spesielt hvis det går på bekostning av Stabækseier mot TIL. Vet de suger, men de er tross alt en lokal klubb vi har god statistikk mot, blir synd å miste de oppgjørene. Samtidig hadde det selvsagt ikke vært meg imot om de (eller Godset for den saks skyld som payback for ifjor) måtte ut i kvalik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lillestrøm er et lag det er godt å se slite. Enig i at om jeg skal være litt rasjonell så er det først og fremst Ranheim og Mjøndalen som ikke passer inn i Eliteserien. Hvem som så er best å ikke ha med av Lillestrøm, Tromsø, Godset, Sarpsborg eller Start er ikke lett å se. Kanskje er Tromsø-nedrykk helt OK. Det som er sikkert er at om LSK redder plassen håper jeg virkelig det er etter en heldig dødballscoring i en begredelig kvalikkamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk - Liilestrøm kammpene blir bare mer og mere trøkk i på banen og utenfor ! Drar heller på kamp glatt mot Lillestrøm enn Tromsø. Det tror jeg spillerne er enige i å, så her er det bare å banke Gutan!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk har alltid vært en klubb med respekt for den øvrige tabellen. I motsetning til Brann i går. Var en Brann-supporter som pekte på at vi har hjulpet dem ut av deep shit to ganger i det som var en meningsløs kamp for oss (7-2 mot Moss i 2002, 2-0 mot Sogndal i 2014).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om vi taper mot TIL, så kan fort et av de andre lagene finne på å hjelpe LSK. Jeg håper med andre ord at vi går for tre poeng på søndag. Om alt hadde vært opp til oss mtp. LSK-nedrykk, så hadde jeg gjerne sett at vi tapte og sendte dem ned i OBOS. Men akkurat nå er sjetteplassen litt for fristende, spør du meg.

Proseccoen ligger for øvrig klar i kjøleskapet, og den blir nok tømt relativt kjapt om LSK ryker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev jensemann:

Hva er Prosecco?

Italiensk musserende vin. Den jeg har liggende i kjøleskapet kostet i underkant av 150 kroner på polet - men den er jævlig god på smak, i hvert fall for en som på ingen måte kan kalle seg for en vinkjenner. ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper Ola får spille, og at han sklir og brekker beinet på vei ut på banen, i det han blir byttet inn som tredje bytte rett etter pause. Det fører til at vi må spille med ni mann, etter at AHO får rødt kort rett før pause. Vi går så på en kjempesmell som fører til at TIL klarer seg, men som samtidig sender LSK ned i divisjonssystemet.

Sånn. Ola kan angre på at han har vært en dumming. Alle blir glade. Dette blir stas. Sees i Tromsø!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev mbh:

Jeg håper Ola får spille, og at han sklir og brekker beinet på vei ut på banen, i det han blir byttet inn som tredje bytte rett etter pause. Det fører til at vi må spille med ni mann, etter at AHO får rødt kort rett før pause. Vi går så på en kjempesmell som fører til at TIL klarer seg, men som samtidig sender LSK ned i divisjonssystemet.

Sånn. Ola kan angre på at han har vært en dumming. Alle blir glade. Dette blir stas. Sees i Tromsø!

Seriøst?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 timer siden skrev Mihawk:

Her burde vel Pignatel få prøve seg blant annet?

Enig. Jeg har lyst til å se Pignatel og Vogt involvert og Hugo starte kampen.

                      Sandberg
Hernandez Hanche Amankwah Vogt
Skytte Askildsen Bohinen
  Edvardsen   Junker  Vetlesen

Pignatel får 30 min for Amankwah

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Tromsø-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...