Gå til innhold

Kamptråd: Tromsø-Stabæk


kkh94
 Del

Stabæks beste  

88 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Alfheim har vel kunstgress, så da burde det være mulig å dekke matta godt, og ha 100 mann med skuffe klare til å løpe over banen en gang i blant om det er helt krise. Greit å straffe klubbene som ikke klarer å si fra at banen er ubrukelig på forhånd, men å straffe pga snøvær underveis virker strengt. Men forbundet bør kanskje vurdere om andre kamper skal stoppes dersom det blir 5 min måkepause midt i andre omgang i Tromsø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Torres:

Unner ikke LSK de kronene de kan tjene på kvalikkmatchen. Få de rett ned. 

Tja, vil Lillestrøm tjene så mye på kvaliken da? Må jo holde liv i Åråsen i ytterligere 10 dager bla.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lillestrøm - S08 = B
Rosenborg - Ranheim = B
KB - Strømsgodset = B
Brann - Viking = B
Haugesund - Odd = Irrelevant
Mjøndalen - Vålerengen = H
Molde - B/G = Irrelevant
Tromsø - Stabæk = B

Gir følgende: Stabæk på 6. plass og Lillestrøm med enveis togbillett til Obos.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev Torres:

Unner ikke LSK de kronene

Det regnestykket tror jeg ikke ser veldig hyggelig ut når man tar med kostnadene (særlig undervarme som må stå på). Og ikke minst all lidelsen de må gjennom. Ja takk til kvalik på LSK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev sexxes:

Noen som vet hvilken bane som er reservearena?

De trenger vel ikke reserve?

Kunstgress og undervarme, tror vel de er langt mer rustet og vant til sne enn trønderne.

 

Morsomme er at alle første og andre omganger skal starte likt, spennende å se om det blir lange pauser rundt om

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev blaasoldat:

De trenger vel ikke reserve?

Kunstgress og undervarme, tror vel de er langt mer rustet og vant til sne enn trønderne.

 

Morsomme er at alle første og andre omganger skal starte likt, spennende å se om det blir lange pauser rundt om

Bare leser at det er at kampene i Trondheim og Tromsø evt. må flyttes til reservearena. Derfor jeg lurer. Må jo enten være innendørs, eller i en annen by.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev sexxes:

Bare leser at det er at kampene i Trondheim og Tromsø evt. må flyttes til reservearena. Derfor jeg lurer. Må jo enten være innendørs, eller i en annen by.

Skarphallen ligger jo i Tromsø og det er der TIL trener på vintertid (de gjorde det før i hvertfall), men om den er godkjent for eliteserie spill vet jeg ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev gwestlund:

Skarphallen ligger jo i Tromsø og det er der TIL trener på vintertid (de gjorde det før i hvertfall), men om den er godkjent for eliteserie spill vet jeg ikke

Tviler på det. I følge målene jeg fant er banen 88 m lang, og 56 m bred. Sikkert greit for trening, men ikke i nærheten av det som ville blitt godkjent med dispensasjon. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser værmeldingen er justert fra tidligere (se Tottos screenshot over). Muligheter for en del snø under kampen, men usikkert om det kommer nedbør i det hele tatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Tromsø-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...