Jump to content
Sign in to follow this  
kkh94

Kamptråd: Tromsø-Stabæk

Stabæks beste  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Alfheim har vel kunstgress, så da burde det være mulig å dekke matta godt, og ha 100 mann med skuffe klare til å løpe over banen en gang i blant om det er helt krise. Greit å straffe klubbene som ikke klarer å si fra at banen er ubrukelig på forhånd, men å straffe pga snøvær underveis virker strengt. Men forbundet bør kanskje vurdere om andre kamper skal stoppes dersom det blir 5 min måkepause midt i andre omgang i Tromsø.

Jeg håper på uavgjort i TIL-STB, KBK-Godset og LSK-S08, og at Ranheim slår RBK. Resultatet da blir 6 lag på 30p, TIL og Ranheim ned og LSK på kvallik, slik at de kan seigpines ned i OBOS 😅

7 minutter siden skrev Bjersk:

Hvis du likevel vil ha TIL ned, hvorfor håper du ikke på STB seier? 

Håper på tidenes drama og er sjeleglad for at kampen kan nytes med tilnærmet hvilepuls

1 time siden skrev Torres:

Unner ikke LSK de kronene de kan tjene på kvalikkmatchen. Få de rett ned. 

Tja, vil Lillestrøm tjene så mye på kvaliken da? Må jo holde liv i Åråsen i ytterligere 10 dager bla.

Lillestrøm - S08 = B
Rosenborg - Ranheim = B
KB - Strømsgodset = B
Brann - Viking = B
Haugesund - Odd = Irrelevant
Mjøndalen - Vålerengen = H
Molde - B/G = Irrelevant
Tromsø - Stabæk = B

Gir følgende: Stabæk på 6. plass og Lillestrøm med enveis togbillett til Obos.

4 timer siden skrev Torres:

Unner ikke LSK de kronene

Det regnestykket tror jeg ikke ser veldig hyggelig ut når man tar med kostnadene (særlig undervarme som må stå på). Og ikke minst all lidelsen de må gjennom. Ja takk til kvalik på LSK!

17 minutter siden skrev sexxes:

Noen som vet hvilken bane som er reservearena?

De trenger vel ikke reserve?

Kunstgress og undervarme, tror vel de er langt mer rustet og vant til sne enn trønderne.

Morsomme er at alle første og andre omganger skal starte likt, spennende å se om det blir lange pauser rundt om

La nedrykkslagene syte om banen i media, Stabæk spiller på enten snø eller is. Alltid Uansett

17 minutter siden skrev blaasoldat:

De trenger vel ikke reserve?

Kunstgress og undervarme, tror vel de er langt mer rustet og vant til sne enn trønderne.

Morsomme er at alle første og andre omganger skal starte likt, spennende å se om det blir lange pauser rundt om

Bare leser at det er at kampene i Trondheim og Tromsø evt. må flyttes til reservearena. Derfor jeg lurer. Må jo enten være innendørs, eller i en annen by.

22 minutter siden skrev PhunxZtar:

Finnes det andre alternativer enn Alta? Men blir nok kamp i Tromsø. 

Spørsmålet blir kanskje om man rekker flyet hjem!

2 timer siden skrev sexxes:

Bare leser at det er at kampene i Trondheim og Tromsø evt. må flyttes til reservearena. Derfor jeg lurer. Må jo enten være innendørs, eller i en annen by.

Skarphallen ligger jo i Tromsø og det er der TIL trener på vintertid (de gjorde det før i hvertfall), men om den er godkjent for eliteserie spill vet jeg ikke

1 time siden skrev gwestlund:

Skarphallen ligger jo i Tromsø og det er der TIL trener på vintertid (de gjorde det før i hvertfall), men om den er godkjent for eliteserie spill vet jeg ikke

Tviler på det. I følge målene jeg fant er banen 88 m lang, og 56 m bred. Sikkert greit for trening, men ikke i nærheten av det som ville blitt godkjent med dispensasjon. 

Ser ut til å bli helt greie forhold. Flaks at kampen ikke går tidligere på dagen.

Tja, yr melder at det skal begynne å sne ganske kraftig fra kl 16. Nå er det oppholdsvær.

Ser værmeldingen er justert fra tidligere (se Tottos screenshot over). Muligheter for en del snø under kampen, men usikkert om det kommer nedbør i det hele tatt.