Gå til innhold

Kamptråd: Tromsø-Stabæk


kkh94
 Del

Stabæks beste  

88 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


5 minutter siden skrev odd:

"Hadde det gått bedre hadde vi nå faen ikkje rykka ned"

God analyse av Espejord.

Han kan gjerne få komme til oss neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Fire år siden idag. Dette var laget:

Sandberg
Hernandez Hanche Yah Moe
Skytte Askildsen Bohinen Vetlesen
Edvardsen Kinoshita

Vi har vel ikke styrket oss vesentlig siden da. Håper dog at turen til Haugesund blir like bra.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I 4-3-3 med spillerne fra det laget + dagens tropp ville jeg valgt:

Pettersson

Hernandez - Hanche - Næss - Moe

Vetlesen - Bohinen - Kostadinov

Edvardsen - Bakenga - Vinge

Av spillerne som ville vært med fra Tromsø-kampen tenker jeg det kunne være realistisk å holde på Moe (men der er det 50/50 for meg) og Edvardsen. Sistnevnte mistet vi da vi var i Obos. Hadde vi vært en toppklubb i Eliteserien kunne vi kanskje klart å holde han. Samtidig viser han jo såpass i Nederland nå at han umulig kan vurdere å dra tilbake til Norge. Mulig et unntak for Glimt om de åpner pengesekken. 

Hernandez, Hanche, Vetlesen og Bohinen ble alle for gode for Norge. At Akademi-spillerne går den veien må vi ta som positivt. Sikkert mer delte meninger om det var vits å ha en god høyreback når han blir solgt etter et par sesonger. 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2019 utgaven av Sandberg var veldig god og slapp bare inn 36 mål i serien det året.

Ellers er jeg selvfølgelig enig i at det er positivt med egenutviklede spillere som går videre (etter å ha spilt minst en sesong for oss). Der er vi ikke i år. 

Kinoshita ville jeg byttet mot de fleste alternativene, bortsett fra Kjerrumgaard.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


49 minutter siden skrev mbh:

2019 utgaven av Sandberg var veldig god og slapp bare inn 36 mål i serien det året.

2023-utgaven av Pettersson har også vært ganske OK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Tromsø-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...