Jump to content
Sign in to follow this  
kkh94

Mats Solheim

Recommended Posts

ÅÅÅÅÅÅÅ FY FAEN!!! Så sjuk bra signering. også en spiller som bidrar på og av banen, på en svært positiv måte. Anbefaler å følge han på instagram🤣

DEN så jeg ikke komme! Vi er enda ikke i advent. Kanskje julenissen finnes? 

Dette er en svært imponerende signering! Etter min mening checker Solheim av på alle parameterne vi trenger. Jeg nevnte det i en annen tråd der han ble diskutert; signeringen gir litt Jon-Inge Høiland-vibber.

Det har vært diskutert på forumet hva slags signering vi egentlig trenger. Her har vi svaret.

Meget solid forsterkning. Demidov kan legge opp med god samvittighet. Nå har vi meget god dekning i forsvar. ( få inn en back også så snakker vi)

9 minutter siden skrev Øistein:

Meget solid forsterkning. Demidov kan legge opp med god samvittighet. Nå har vi meget god dekning i forsvar. ( få inn en back også så snakker vi)

HVIS ingen blir solgt, så ser jeg ikke behovet for flere i forsvaret nå.

Vil egentlig ikke si vi trenger så mange andre nye spillere enn en erstatning for de som drar, spesielt spiss om både Ola og Junker forsvinner. 

Demidov og Hernandez og strømnes forsvinner vel kanskje alle tre? 
deilig å forsterke nå!

2 minutter siden skrev knutta:

deilig å forsterke nå!

Forsvinner Hernandez? 

– Meget fornuftig signering til et ungt Stabæk-lag. Mats vil med sin erfaring være til stor nytte for unggutta. I tillegg til at han er en god spiller, er han et midtpunkt i garderoben som er med på å bygge et godt miljø. Stabæk fortsetter sin gode trend på spillermarkedet, er dommen fra Eurosport-ekspert Joacim Jonsson.

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2019/hammarby-kulthelten-klar-for-retur-til-norsk-fotball_sto7554382/story.shtml

Dette turte jeg ikke å håpe på da jeg leste at han var ferdig i Bajen. Herre gud så kult! En virkelig profil som kan bidra både på og utenfor banen! Akkurat en slik type vi trenger! Godt jobbet, IAO! 

35 minutter siden skrev knutta:

deilig å forsterke nå!

Veldig glad for at Mats kommer, ser mitt forrige innlegg kunne misforstås. Mente å si vi ikke trenger ytterligere forsvarsspillere om ikke Hernandez blir solgt. Demidov og Strømnes er vel begge ut, tror ikke Demidov ønsker å piske kroppen sin gjennom  nok en sesong. 

1 time siden skrev Snæss:

Han sier "Vi" hele tiden.. hvem er det? 

Han, kona og to barn. 

Beholder vi resten har vi primært fem mann som kjemper om fire plasser: De fire som spiller nå + Solheim.

I tillegg har vi Pignatel, Vogt, Renå og Hurleen som er unge og banker stadig hardere på spilletidsdøren.

Dersom ingen forsvinner ut tenker jeg at vi nå er bra besatt i bakre ledd. Håper særlig Pignatel får noen muligheter i 2020.

Velkommen. Tenk at du kommer til Nadderud bare uker etter at jeg hadde gleden av å se deg skåre på Tele 2 Arena. Magisk🤩.  

18 minutter siden skrev FranckTheBank:

Kommer han på free transfer?

Han er Bosman-spiller. Men normalt betyr det en sign-on-fee hvor utbetalingene blir fordelt utover kontraktsperioden. Eller at spilleren kan forhandle seg til en høyere lønn enn ellers.