Jump to content
Tom Bruaset

Treningskamper 2020

Recommended Posts

Virker som Kinoshita foretrekkes på topp - hva skjer med Azemi egentlig? Ikke i form eller ikke god nok? Litt usikker på om Kinoshita er den som skal skyte oss til medalje i år

Azemi leverer bra, men akkurat nå ser Kinoshita hakket vassere ut. Japaneren har tydeligvis fått selvtillit av å score jevnt og trutt i oppkjøringen. Azemi er mer uforutsigbar. Og så kommer Oliver til å score mange fra høyrekanten og Emil og Kassi fra midten. Valencic har også mange scoringer i bag'en. Kort sagt, det kryr arv folk som vil score og som kommer til å få viljen sin 🙂

5 timer siden skrev Bebe:

Er det noen som fysisk har tenkt seg på treningskampen mot Viking i morgen? Vi blir i alle fall to Stabæk-supportere💙

Dessverre, men vet noen om en stream ???

1 time siden skrev Bolivar:

Dessverre, men vet noen om en stream ???

Prøv Stavanger Aftenblad. De har visstnok streamet alle Vikings treningskamper så langt. 

Vi blir forøvrig fire Stabæk-supportere i morgen. Jeg regnet litt feil🤣

36 minutter siden skrev Bebe:

Prøv Stavanger Aftenblad. De har visstnok streamet alle Vikings treningskamper så langt. 

Vi blir forøvrig fire Stabæk-supportere i morgen. Jeg regnet litt feil🤣

Tilgjengelig der med abb. 49 i prøveperiode. 

Kan admin være så snill å flytte streamingtråden, fra Blaa og tilbake hit? Vil tro den blir brukt mer her.

Noen som vet hvordan og hvor man ser kampen mot Viking i kveld? Sjekker ut Stavanger Aftenblad, men finner ikke noe om streaming.

2 timer siden skrev Slum:

Onkel Blaa legger ut melding på sine FaceBook-sider om litt, dersom de viser kampen. 

Blaa viser matchen. 

Østlending som kommenterer (Kjetil Flygind) - men kan jo være Viking-farget allikevel.

Liker at JJ er bevisst på å sette et lag. Samtidig håper jeg å se Azemi og Valencic mer enn siste kvarteret. 

Litt overrasket over at det ble straffe siden innlegget var dødfødt uansett men han (Solheim, bra bidrag) ble jo tatt så var greit nok. 

Kan det være at vi spiller denne kampen fordi vi i alle år har vært så elendige mot Viking borte og prøver å bli kvitt spøkelset i en treningskamp? Smart isåfall.

Var vel Oliver som ble tatt. Spiller ingen rolle hvor ballen er på vei når taklingen er så stygg som den er. Klar straffe i mine øyne

Synes vi sliter ved å bli gjennomspilt på midtbanen. Høyresiden vår har problemer i forsvar og blir lurt. Flaks at vi leder, selv om straffa var riktig idømt. 9 av 10 dommere blåser .ikke for fellinger ved dødlinja så langt ut

9 minutter siden skrev jensemann:

Var vel Oliver som ble tatt. Spiller ingen rolle hvor ballen er på vei når taklingen er så stygg som den er. Klar straffe i mine øyne

Var Solheim, produksjonen er faktisk så bra at man kan spole frem og tilbake og jeg spolte tilbake og sjekket. 

4 minutter siden skrev WilliamStabæk4eva:

Var Solheim, produksjonen er faktisk så bra at man kan spole frem og tilbake og jeg spolte tilbake og sjekket. 

Du har selvfølgelig helt rett

Ganske syrlig og kritisk til Viking-spillerne innimellom, Aftenbladet-kommentatoren. «Røde Rolf med nok en jordfresertakling.» «Bytyqi går i en duell for første gang i sitt liv.»  Mye frustrasjon 😁