Jump to content
Sign in to follow this  
Tom Bruaset

Treningskamper 2020

Recommended Posts

Veldig gøy å se Valencic, Azemi og Isaksen komme inn å markere seg! Gjør det vanskeligere for Janne å plukke ut de 11 som skal starte mot Odd. Hva skal vi egentlig med Mix nå? Haug av midtbanespillere, synd og feil om unge spillere som Hugo og Isaksen havner på benken for en 30 åring som kanskje skriver kontrakt 6mnd-1 år! 

For de som ønsker å se målene, ligger hele kampen tilgjengelig på Aftenpostens nettutgave. Det er kanskje flere som har abonnement på den avisen enn på Stavanger Aftenblad. 

13 timer siden skrev odd:

Du vet det står bra til med Stabæk når Ingo ikke gidder å legge for mye vekt på at vi slår Viking borte...

Eller at @arni ikke har kommentert i kamptråden. ( PS: Jeg er veldig glad i dine bidrag på forumet @Arni, se på dette som et humoristisk stikk enn ett syrlig). 

Jeg har fått meg en utenlandsjobb som gjør at det ikke er like lett å følge med på Stabæk for tiden, men etter å ha vært fast forumleser siden 2005 lærer man seg fort å lese mellom linjene utifra hva og hvem som skriver. Og denne preseason synes jeg nesten skremmende ( for godt til å være sant) virker veldig lovende utifra hva jeg har lest hittil. 

Dette virker veldig lovende, bedre enn forventet, helt tydelig at JJ kan tingene sine og er rette mann ved roret og håper han blir værende lenge, gleder meg bare mer og mer til sesongstart, sånn det kan ses ut så kan vi være med å kjempe om topp 5 og kanskje medalje, da er jeg mer enn fornøyd. Virker som laget fungerer som ett maskineri, og det er når hele laget fungerer sammen at man kjemper i toppen. Kjenner jeg gleder meg til fortsettelsen :) Dette blir ett bra 2020 :)