Jump to content
Sign in to follow this  
mbh

Torgeir Bjarmann

Recommended Posts

19 minutter siden skrev manglerudgutt2507:

Har hørt at det jobbes med en offensiv spiller til inn som de håper å få på plass. Så gjenstår det å se... 

Kilde?

32 minutter siden skrev manglerudgutt2507:

Den kan jeg ikke gi ut dessverre, men det jobbes hvert fall med én spiller.

Forståelig! Noe mer du kan si? Posisjon, og hvor nærme vi er?

17 minutter siden skrev kristh0707:

Forståelig! Noe mer du kan si? Posisjon, og hvor nærme vi er?

Et lån. Sikkert en angriper. Og det kommer nok til å skje. 

19 minutter siden skrev manglerudgutt2507:

Et lån. Sikkert en angriper. Og det kommer nok til å skje. 

Blir nok Botheim ut sesongen 

Tror det ikke før jeg ser det. Man skulle tro at et lån på Botheim skulle ha hendt mye tidligere enn et par timer før vinduet stenger, hvis det var aktuelt.

4 valget til RBK på lån? Få til noe mer spennede en det da Torgeir

9 minutter siden skrev Luringen:

Tror det ikke før jeg ser det. Man skulle tro at et lån på Botheim skulle ha hendt mye tidligere enn et par timer før vinduet stenger, hvis det var aktuelt.

Det skulle man ikke tro nei. Om det i det hele tatt er aktuelt for RBK å låne ham ut var det ihvertfall avhengig av at de fikk på plass Børven. Og den dealen gikk tydeligvis i orden tidligere idag. 

3 minutter siden skrev Henrik:

Det skulle man ikke tro nei. Om det i det hele tatt er aktuelt for RBK å låne ham ut var det ihvertfall avhengig av at de fikk på plass Børven. Og den dealen gikk tydeligvis i orden tidligere idag. 

Det var aldri noen tvil om at Børven kom til å bli Rosenborg-spiller.

Så du mener de burde sendt Botheim på lån mens de fortsatt forhandlet med Odd?

Vi er ferdighandlet. Det kommer ingen. Hvis vi ikke klarer å overtale tvillingbroren til Kinoshita om en ettårskontrakt. 

Akkurat nå skrev FranckTheBank:

Vi er ferdighandlet. Det kommer ingen. Hvis vi ikke klarer å overtale tvillingbroren til Kinoshita om en ettårskontrakt. 

Kilde?

3 minutter siden skrev Henrik:

Så du mener de burde sendt Botheim på lån mens de fortsatt forhandlet med Odd?

Nei. Jeg mener at en potensiell deal med Botheim allerede hadde vært fullført hvis det hadde vært aktuelt. RBK har visst lenge nok at de kom til å få Børven. Ingen vits for dem å vente helt til slutten av dagen med å sende Botheim på lån. Det er en for stor risk.

Det ville vel vært en større risk å sende han på lån og miste Børven i siste liten? For ikke å snakke om å gi Odd et ekstra forhandlingskort helt gratis?

(OK, i teorien kunne de prøvd å forhandle ferdig med Stabæk gitt forutsetning, men det ville nok lekket..)

Men til hovedsaken: Er virkelig lån av 4. spissen til Rosenborg det vi drømmer om? 

Nå var det først for noen timer siden at den dealen ble bekreftet, sannsynligvis gikk det i orden i går kveld eller idag tidlig, selv om Dorsin avkreftet at noe var klart da Varden og Telemarksavisen meldte dette. Om RBK allerede visste de ville få ham (fordi de internt visste at de ville betale det Odd skulle ha uansett), ville det vært tidenes dårligste forhandlingstaktikk å sende bort Botheim før noe var klart. Hadde jeg da vært Odd, hadde jeg jo skjønt tegninga og presset opp prisen mer. 

For RBK er det ingen risk å beholde Botheim. Men det er jo du som er Luringen:) 

Akkurat nå skrev odd:

Men til hovedsaken: Er virkelig lån av 4. spissen til Rosenborg det vi drømmer om? 

Nei, pluss skeptisk til personligheten her. Er det match mellom ego og føtter... Dette virker som en spiller som er god på sitt beste og virkelig dårlig på sitt værste...

4 minutter siden skrev odd:

Det ville vel vært en større risk å sende han på lån og miste Børven i siste liten? For ikke å snakke om å gi Odd et ekstra forhandlingskort helt gratis?

(OK, i teorien kunne de prøvd å forhandle ferdig med Stabæk gitt forutsetning, men det ville nok lekket..)

Jeg snakker om de siste 24 timene, hvor det har vært klart at Børven blir Rosenborg-spiller.

3 minutter siden skrev odd:

Er virkelig lån av 4. spissen til Rosenborg det vi drømmer om? 

Nei, og i hvert fall ikke opsjon med både spiller og klubb. Tror og håper vi er bedre økonomisk stilt enn at rent lånt av ham er nødvendig. Håper det er noen bedre, worst case Botheim med nevnte opsjon (som jeg tviler på at RBK vil gi) 

Bjarmann nå er tiden inne til å hoste opp noe nigeriansk spissgull ala Ujah, Igiebor, Edu

Deadline day sending på Twitter kl 22.00. Inn på Vegard Vaagbø sin bruker folkens, satser på at de vet mer enn oss.

Fortsetter med følgende:

"Kl 24 i kveld er fristen, men man kan signere spillere som er arbeidsløse frem til neste vindu"

18 minutter siden skrev kristh0707:

Fikk svar av Bjarmann nå på om det jobbes noe de siste timene

"Nope, fortsetter imorgen"

Lol 

Vi så godt som uten spiss. Klubben prøver sikkert, men her troe jeg vi kaster bort en potensielt bra sesong.

Ikke lett å hoppe etter IA, men dette er triste saker Bjarmann.. 

Dette vinduet står jo til strykkarakter om eneste rene spiss vi ender opp med er Kinoshita. Her må Bjarmann på jobb å finne en kontraktløs med klasse, personlig tviler jeg på at dette skjer. Midtbanen og forsvaret vårt er blant de beste i ligaen, men angrepsrekka har soleklare mangler om man skal være med å kjempe om medalje/topp 5.

Så langt skuffet over Bjarmanns jobb på markedet.

Akkurat nå skrev kallmyr:

Dette vinduet står jo til strykkarakter om eneste rene spiss vi ender opp med er Kinoshita. Her må Bjarmann på jobb å finne en kontraktløs med klasse, personlig tviler jeg på at dette skjer. Midtbanen og forsvaret vårt er blant de beste i ligaen, men angrepsrekka har soleklare mangler om man skal være med å kjempe om medalje/topp 5.

Så langt skuffet over Bjarmanns jobb på markedet.

I tillegg har jo Stabæk lånt ut Azemi som kan spille spiss. Dette er svakt særlig når vi vet at vi trenger en spiss og har hatt såpass med tid til å finne. Bjarmann må levere på kontraktløs nå. 

Vanskelig å hoppe etter Wirkola Bjarmann.