Gå til innhold

STABÆKLIVE fra Onkel Blaa onsdag kl 18:30


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Trang fødsel er jo grunn nok alene til ikke å kjøpe billett, men nå er de booket.

Bedre med engasjement enn cash i dette tilfellet tror jeg.  Hyggelig om mange kjøper, enda hyggeligere om mange ser på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra sending, selv om lyden fra studio var litt dårlig til tider. Kanskje YouTube eller en annen streamingløsning er bedre?

Håper også at man får sendt ut enda mer informasjon neste gang, og at flere er med og kjøper billetter og Vipps’er! Kanskje egne premier blant dem som har vipps’et? Et lodd per billett? Kanskje egen premie til den som vippser mest?

Kanskje kan man få Budstikka til å sende også?

Håper at det kom inn enda mer penger på tampen, og at man uansett kjører dette minst en gang til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 timer siden skrev Posse:

Vi hører gjerne mer om hva dere vil ha med. Jeg tror også at det kan gjøres enda mer for å gjøre sendingen tilgjengelig, både for de som ser direkte og de som ser opptaket.

Dere har vel sikkert vært innom det allerede, men å gjøre link til stream tilgjengelig på forhånd ville hjulpet mye. Jeg satt og fulgte med og refreshet, men gikk allikevel glipp av det første minuttet av sendingen. Fikk også en del spørsmål fra diverse personer i minuttene før sending om hvor dette her egentlig skulle bli sendt, siden det ikke var postet noe info om det på forhånd. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er helt enig Petter. Da SS streamet treningskamper lå alt på Stabaek.no/stream of det var superenkelt for folk å finne den. Jeg har bedt om at det samme gjøres på Stabak. Vi kan også se på muligheten for å streame til både Face og YouTube. Det går an å tappe programmixen (1080p) og sende den til en annen maskin som kun streamer til YT i full kvalitet, og så får de som vil ha chat og slik interaktivitet se på Face (720p). 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Posse:

Vi kan også se på muligheten for å streame til både Face og YouTube. 

Streaming til YouTube hadde vært gull. Da kunne jeg sett sendingen på tv-en, i stedet for laptoppen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gode forslag fra Anders C!

Nostalgihjørne og røverhistorier er bra! 

Det siste punktet er også spennende. Jeg vil tippe gutta har en time eller to med møte og video av motstander før hver kamp. Kanskje ligger det noe sensitivt materiale i hva Janne trekker frem i en sånn gjennomgang, men hadde vært veldig kult om Janne kjørte en reprise av hva som faktisk skjer. Ta en kamp der planen funket. Borte mot Enga mot slutten av forrige sesong, kanskje? Trenere som Janne har en tendens til å huske veldig mye fotball. Kunne han kjørt hele pre-match-gjennomgangen for seerne? Det ville vært veldig spennende å få innblikk i den biten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 timer siden skrev Posse:

Jeg er helt enig Petter. Da SS streamet treningskamper lå alt på Stabaek.no/stream of det var superenkelt for folk å finne den. Jeg har bedt om at det samme gjøres på Stabak. Vi kan også se på muligheten for å streame til både Face og YouTube. Det går an å tappe programmixen (1080p) og sende den til en annen maskin som kun streamer til YT i full kvalitet, og så får de som vil ha chat og slik interaktivitet se på Face (720p). 

Streame til YouTube ville vært gull ??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra initiativ. La neste sending ha mere fokus på fremtiden, ref stadion, dagens spillere, trenere osv. Litt mindre nostalgi og nå blir det mulighet med opp til 50 personer på Onkel Blå så en intimkonsert av noe som er et knepp opp fra Trang Fødsel så vil 300 kr være en grei pris for de som sitter hjemme og kanskje loddtrekning for de 50 som kan se det live og da er kanskje prisen 4-500 kr 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ønsker mer fotball. Dvs klipp fra kamper, gjerne med analyse og kommentarer. Selv om det er riktig hyggelig med gode minner og historier synes jeg det ble litt vel mye prat og lite bilder/klipp/høydepunktenr annet enn fra den ene Moldekampen. Skulle f eks ha vist oss hvordan Somen snudde cup-kampen helt alene på Marienlyst i 2007. Husker det som et av de aller største øyeblikkene i min blaa historie:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/XGGpr/tchoyi-sendte-stabaek-til-semifinale

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev joffen:

De færreste logget seg vel på for å se Trang Fødsel, så med mindre StabækLars står på scenen kan dere egentlig bare droppe musikken. 

Enig i at musikken kan droppes, hvis det ikke er en gest til klubben i form av en gratis konsert da!

Men vedr. Trang Fødsel så var det vel ikke de som var der, men kun Aaserud med følge! Like greit som noen andre, men de burde ha øvd inn en av STB sangene som avslutning 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

STABÆKLIVE fra Onkel Blaa onsdag kl 18:30
×
×
  • Opprett ny...