Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk vs Mjøndalen 16.06.20 18:00


frilin
 Del

Stabæks beste  

132 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Stabæk vs Mjøndalen
Nadderud
Tirsdag 16/06 kl. 18:00

4 dager til match, men ingen kamptråd. Ettersom Ingo har gitt et bra dybdeblikk pre-match i annen tråd kjører vi den ut her også.

På 11.6.2020 den 14.51 skrev ingo:

Jeg var på treninga i dag - på en perfekt Nadderudmatte og med to 11'ere i kamp for å drille formasjoner til Mjøndalen-kampen. De med blaa trøyer i dag er nok nærmest start-11'eren, men det er mye talent utpå der så det blir helt sikkert mange sjanser for de som hadde hvite trøyer.

Be Blaa var

Markus Sandberg

Mads Solheim, Yaw Amakwah, Andreas Hanche Olsen, Peder Vogt

Oliver Edvardsen, Tortol Lumanza, Emil Bohinen og Hugo Vetlesen

Fitim Azemi (Romain Gall), Konuke Kinoshita

Blant "de hvite" var Lundal, Isaksen, Donkin, Pignatel, Kassi, Normann Hansen, Cheng, "den svenske backen" og noen flere jeg ikke har fullt koll på, men som jeg snart skal få ?

Treningen handlet først om drilling av oppspill bakfra på møtende spiss, presist legg tilbake til sentral midtbanespiller, ut på kant og avslutning. "Kampen" holdt høyt nivå både i intensitet og spill. Janne drev på dem med rop og retningslinjer i hele økta, som jeg syntes så bra ut.

Kassi har hatt en liten skade, men deltok for fullt i dag - og som dere vet, det sier ikke så rent lite. Mulig han starter på benken på tirsdag fordi han har hatt en liten skade og ikke vært med for fullt på treningene før i dag, men han er nok "egentlig" spilleklar på tirsdag, kanskje avhengig av hvordan han ser ut på treningene frem til matchen. Nå er det jo tre dager mellom hver kamp i noen måneder fremover, så ingen grunn til å ta unødige sjanser.

Snakket med Bjarmann om spiss, og de som tror at vi ikke er på spissjakt må tro om igjen. Utfordringen er pengene, ettersom en spiss som leverer 12-14 mål har enda høyere kilopris enn en Dry Aged Angus entrecôte på Høvikveien Kjøtt og Kolonial. Det letes, klubber og agenter kontaktes og vi er på hugget, men Torgeir opplever at det er litt ekstra vanskelig nå fordi det er et underlig vindu fra 1. til 30. juni om jeg har forstått det riktig. Syns Azemi viste litt mer takter og "edge" i dag enn på lenge. Kinoshita trekker ofte ut på venstre når vi nærmer oss 16-meteren og er ikke alltid godt nok plassert foran kassa. Belsvik tegner og forklarer så dette kommer seg.

Fy fader som jeg gleder meg! 

Hva angår Mjøndalen var dette laget de stilte i tapet mot Vålerengen:

Sasha Makani

Sell (Betten 78.min) - Nakkim - Solholm (Hansen 78.min) - Dragsnes (Latifu 78.min)

Olden Larsen - Aasmundsen (Jansen 78.min) - Brochmann (Thorhallsson 63.min)

Brustad (Scriven 69.min) - Gauseth (Hellum 63.min) - Liseth (Bækken 78.min)

 

Hvordan gikk det i fjor?
24.11.19 Stabæk 4-2 Mjøndalen (H)
04.05.19 Stabæk 0-1 Mjøndalen (B)
 

EDIT: Copypasta, takker @Mikkel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke glemt kampen borte mot Mjøndalen i fjor. Forferdelig. Boli alene med keeper uten å skåre. Mjøndalen gikk rett opp og puttet og det var i det 88. minutt eller noe. Hjemme derimot....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper noen skal på treningen i dag. Ser jo litt ut som Vogt starter nå? Kassi rekker også kampen? Hvis han gjør det, går vel Hugo opp på vingen? Gall med 60+ minutter mot Odd, så han er i bra nok form i å starte? Så får Hansen eller Edvardsen komme inn etter 60-65

Tipper følgende lag;

           Sandberg

Solheim Hanche Amankwah  Vogt

   Bohinen Lumanza   Kassi

Gall   Kinoshita   Vetlesen

Evt;

                  Sandberg

Solheim Hanche Amankwah  Vogt

Gall Bohinen Lumanza   Vetlesen

                  Kassi

              Kinoshita

Glir vel mellom disse formasjonene avhenging om vi har ballen eller ikke
 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev kristh0707:

Benkes Kassi? Hugo da?

Kassi har vel vært litt småskada, men tror han kommer innpå utover i kampen. Hugo ser ut til å starte

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er Stabæks tropp til seriepremieren:

Jonas Vatne Brauti, Marcus Sandberg, Mats Solheim, Nicolas Pignatel Jenssen, Yaw Amankwah, Emil Jonassen, Andreas Hanche-Olsen, Peder Vogt, Emil Bohinen, Magnus Strandman Lundal, Luc Kassi, Tortol Lumanza, Hugo Vetlesen, Jesper Isaksen, Oliver Edvartsen, Kosuke Kinoshita, Romain Gall, Kornelius Normann Hansen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev Yassine:

Her er Stabæks tropp til seriepremieren:

Jonas Vatne Brauti, Marcus Sandberg, Mats Solheim, Nicolas Pignatel Jenssen, Yaw Amankwah, Emil Jonassen, Andreas Hanche-Olsen, Peder Vogt, Emil Bohinen, Magnus Strandman Lundal, Luc Kassi, Tortol Lumanza, Hugo Vetlesen, Jesper Isaksen, Oliver Edvartsen, Kosuke Kinoshita, Romain Gall, Kornelius Normann Hansen

Ingen Valencic? Må komme i kampform vel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk vs Mjøndalen 16.06.20 18:00
×
×
  • Opprett ny...