Jump to content
Sign in to follow this  
fexter

Kamptråd: Vålerenga vs Stabæk 21.06.20 kl. 18:00

Stabæks beste  

144 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

1 time siden skrev kuk:

Noen, (med litt pondus)  må melde i fra til NFF at dette ikke er greit! Håper Stabæk som klubb kommer på banen her. 

Dette er ikke vår sak, vi får ha fokus på annet enn et NFF som uansett ikke kommer til å bedre seg. Man kan ikke snakke folk å plutselig bli kompetente og prinsippfaste. Dette er en organisasjonssak. Jeg håper virkelig vi holder oss langt unna.

Det kan du si, men det opprører meg når en kvalm fyr som Shala får strøket to velfortjente gule kort. 

7 timer siden skrev geirti:

Jeg synes det er merkelig at en så stor næring som toppfotball ikke tiltrekker seg bedre toppledere. Basert på denne saken virker det nesten litt som en verna bedrift. Nesten så beskyttelsesinstinktet slår inn: "nemmen, stakkars små, blir dere bedt om å gjøre enn jobb dere ikke har noen forutsetninger for å klare, og med fokus fra media og voksne som klager på dere uansett hva dere gjør?"

Jaja. Av alle ting man ikke får gjort noe med...

Enig i mye du sier... Men vet du hva en vernet bedrift er? Og er det noe som heter det?

Ville vært helt absurd om han skulle få strøket begge to – er vel ingen som mener det er feil at Shala fikk et kort i den kampen...?

Problemet er jo at da kampen var slutt sto han ikke med gule kort i det hele tatt. Han sto med et rødt kort. Så vidt jeg har forstått er ikke det heller strøket. Det er bare at for røde kort gir NFF en vurdering fra case til case hvor mange kamper som må sones, og kom til 0.

Som jeg skrev over, det hadde vært interessant om forbundet hadde kjørt samme policy for å vurdere hvor mange kamper som skal sones etter 4 gule...

(Forøvrig tror jeg Shala slo selv Fagermo i dårlig forklaring da han først mente at om han hadde visst at han stått med 2 gule fra kampen vår (3 totalt) ville han ikke risikert å pådra seg gult mot Viking.)