Gå til innhold

Kamptråd: Molde-Stabæk 28/6 kl 18


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Molde blir hauset som store favoritter i media og Fantasy-tipsene sier kjør på med blått

Molde har startet sesongen med 3 strake seire mot AaFK, RBK og Start og har 8-3 i målforskjell. Vanskelig å vite kvaliteten på de lagene. Men seier mot nyopprykkede AaFK, skadeskutte og lederløse RBK og slitedeler mot nyopprykkede og nedrykksdømte  Start er vel ikke all verdens imponerende? De virker å være fantastiske fremover med Wolfen, men bakover virker det skjørt

Vi på vår side har startet med 1-2-0  og 4-2 i målforskjell. Litt dårlig uttelling når vi har spilt "uten spiss" i 2 kamper og det vi tar med oss et at defensiven fortsatt virker å være solid, mens vi venter på utløsningen fremover. Kanskje gir Molde oss rom å kontre i, slik at vi får se god gammeldags flott Stabæk-fotball igjen. Jeg føler meg sikker på at vi har de rette typene til det

Aker er ingen lykkearena for oss og vi må tilbake til -06 for siste gang vi tok med oss poeng da det ble 3-1 seier. Siste 6 år har vi 3-2-7 og begge kampene i fjor endte med tap

Ingen tvil om at Molde er favoritter, men er de så gode som 3-0-0, 8-3 ser ut på papiret? Får vi alle mann friske og klare tror jeg det blir jevnere enn hjemmelaget liker og kanskje kan vi stjele med oss poeng?

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev mbh:

Jeg tipper at OB scorer mot oss. Det er bare å ta en løpetur før kampen for å få ut litt agg, og stålsette seg. 

Vet ikke hvem som er mest motivert, OB for å score eller våre 11 for at han ikke skal det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


56 minutter siden skrev Håvard:

Aker er ingen lykkearena for oss og vi må tilbake til -06 for siste gang vi tok med oss poeng da det ble 3-1 seier. Siste 6 år har vi 3-2-7 og begge kampene i fjor endte med tap

 

 

 

Vår eminente trener Bob Bradley fikk med seg poeng i Molde husker jeg, 10 august 2014!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette må være den kampen i år hvor jeg har aller lavest forventning til poeng. Jeg forventer at vi skal unngå å bli rundspilt, men om Molde skulle dra det i land med 2-1 eller så vil det ikke akkurat være noen bombe. Jeg blir VELDIG fornøyd om vi skulle klare å dra med oss ett poeng, som i -08, -14 og -15. Av disse blir jeg nok aller mest fornøyd om vi kopierer -08. Null mål og null underholdning. Det vil i så fall være en prestasjon mot regjerende seriemester som har klare forventninger om å underholde på eget gress.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev greatone:

Jeg vil ha Janne i dress det tror jeg blir suksess! ?‍?

Har du tenkt noe på farge? Mørk blå? Kanskje khakifarget lin?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden skrev mbh:

Jeg tipper at OB scorer mot oss. Det er bare å ta en løpetur før kampen for å få ut litt agg, og stålsette seg. 

Spørs om han spiller fra start da, han spilte nesten hele kampen sist, og de har nok av kvalitet som de bytter mellom hver kamp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev 지소차:

Spørs om han spiller fra start da, han spilte nesten hele kampen sist, og de har nok av kvalitet som de bytter mellom hver kamp. 

Godt poeng, men! Både Ohi og Ola er nok jævla sugne på å spille mot oss i morgen. Tror begge starter, satser på og tror at Hanche setter Ola skikkelig på plass 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Bolivar:

Hørte at det er spådd kraftig regn der oppe under kampen. Sandberg får vel så lite å gjøre at han bør huske paraplyen ??

Kraftig regn skal det mye til at du får i Molde i dag!

Kan komme noen små skurer, men ingen ting som klassifiserer som mye nedbør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Både Wolf og James har vel hatt noen småskader i sesonginnledningen. Får håpe at våre gutter er på fra start og sørger for at det smeller litt, slik at de skjønner at det er vondt å gå i duell m gutta våre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev FranckTheBank:

2-0

Ola og Ohi. 

Dommer overser klare straffer til oss og rødt på Sandberg. 

 

Med det utgangspunktet kan du med stor sannsynlighet se fram til å bli positivt overrasket ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev kristh0707:

Gregersen og Haugen muligens ute for Molde, stor fordel oss. Spesielt førstnevnte som har vært Moldes viktigste forsvarsspiller denne sesongen

Selvsagt ingen ulempe, men nå har vel Molde såpass mange gode spillere å ta av at det nødvendigvis ikke betyr all verden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev sexxes:

Selvsagt ingen ulempe, men nå har vel Molde såpass mange gode spillere å ta av at det nødvendigvis ikke betyr all verden.

Vil si meg uenig på midtstopperplass. De har 3 midtstoppere. Roseth er tredje mann etter Bjørnbak og Gregersen, han har slitt med skader så langt isesongen også...

Roseth har vel også kun 1 kamp fra før i eliteserien... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11'ern:

12 Robert Marcus Sandberg

3 Yaw Eystein Ihle Amankwah

5 Mats Goberg Solheim

16 Andreas Schjølberg Hanche-OlsenKAPTEIN

26 Emil Jonassen

8 Emil Bohinen

25 Hugo Vegard Vetlesen

67 Tortel Lumanza Lembi

6 Aketchi Luc-Martin Kassi

11 Kornelius Normann Hansen

23 Oliver Valaker Edvardsen

Innbyttere:

84 Jonas Vatne Brauti

2 Jørgen Olsen Øveraas

7 Jesper Strand Isaksen

10 Romain Thierry Marie Gall

19 Kosuke Kinoshita

21 Magnus Strandman Lundal

27 Nicolas Pignatel Jenssen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev nichb:

11'ern:

12 Robert Marcus Sandberg

3 Yaw Eystein Ihle Amankwah

5 Mats Goberg Solheim

16 Andreas Schjølberg Hanche-OlsenKAPTEIN

26 Emil Jonassen

8 Emil Bohinen

25 Hugo Vegard Vetlesen

67 Tortel Lumanza Lembi

6 Aketchi Luc-Martin Kassi

11 Kornelius Normann Hansen

23 Oliver Valaker Edvardsen

Innbyttere:

84 Jonas Vatne Brauti

2 Jørgen Olsen Øveraas

7 Jesper Strand Isaksen

10 Romain Thierry Marie Gall

19 Kosuke Kinoshita

21 Magnus Strandman Lundal

27 Nicolas Pignatel Jenssen

Bra 11er, litt tynn benk. Godt det ikke er så varmt, øker sjansen for at de fleste holder 90 minutter+

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Molde-Stabæk 28/6 kl 18
×
×
  • Opprett ny...