Gå til innhold

Kamptråd: Molde-Stabæk 28/6 kl 18


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


29 minutter siden skrev El Stabæk:
84
a00fd6df-4471-43de-8801-7eb3a434d985?rule=clip-16x16
Jonas Brauti  
27
a00fd6df-4471-43de-8801-7eb3a434d985?rule=clip-16x16
Nicolas Pignatel Jenssen  
2
a00fd6df-4471-43de-8801-7eb3a434d985?rule=clip-16x16
Jørgen Øveraas Olsen  
10
58682ad5-d941-42ee-892c-bcdcb338a210?rule=clip-16x16
Romain Gall  
7
a00fd6df-4471-43de-8801-7eb3a434d985?rule=clip-16x16
Jesper Isaksen  
21
a00fd6df-4471-43de-8801-7eb3a434d985?rule=clip-16x16

Magnus Strandman Lundal

Hadde vært bedre alternativer 

Du tar ikke med Bels? Han er tross alt spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kinoshit må enten ha noe ordentlig dritt på janne ellers er Janne alt for stolt til å innrømme at den eneste spilleren han selv har brakt inn har vært en ordentlig flopp. Utifra det han har levert på banen i de kampene han har spilt er det ingenting som ikke tilsier at han ikke er god nok

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eikrem mener de spiller jævla bra og burde ha punktert kampen allerede... Er vel mer vi som har vært svake enn Molde gode. De triller mye ball (70% ballbesittelse), men skaper få store sjanser. 

Om dette har vært jævla bra av Molde mener jeg det er muligheter i 2. Omg, de har ikke vært solide bakover så langt i år

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Håvard:

Eikrem mener de spiller jævla bra og burde ha punktert kampen allerede... Er vel mer vi som har vært svake enn Molde gode. De triller mye ball (70% ballbesittelse), men skaper få store sjanser. 

Om dette har vært jævla bra av Molde mener jeg det er muligheter i 2. Omg, de har ikke vært solide bakover så langt i år

Det er klart vi har muligheter, vi var jo 1 cm til høyre unna utlikning 10 sekunder før overtida var ute. Men kampbildet bør endre seg i andre omgang om vi skal ha disse mulighetene. Fortsetter det slik som det gjorde store deler av første omgang, hvor Molde eier ballen, vi knapt klarer to pasninger på rad, og sentrale duellvinnere som Bohinen og Lumanza ikke får til noe som helst, så kommer det til å komme flere mål til hjemmelaget. Jeg synes vi er heldige som kun ligger under med 1, selv om vi selvfølgelig kunne vært enda heldigere og hatt uavgjort..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er vel grunnen til at Kassi aldri blir solgt. Det er kun vi som holder ut med kjeks. Vi tilbød til og med Rusike en ny kontrakt uten å ha bevist noe som helst med langtidsskade. 

Helt seriøst. Ta ut Kinoshita i pausen om du vil ha med deg noe herfra, Janne. Dette er 10 mot 11. 

Ellers overraskende at Saggi ikke har gjort seg bort enda, men det er en omgang igjen på å please sutrekoppen Eikrem. 

Stor tabbe av Sandberg. Var det jeg visste at tapet ville komme på slike ting som keepertabber, dommerfeil, skader o.l. 

Lumanza kommer mer med etterhvert og vi begynner å irritere dem med å pådra dem gule kort og frispark, og vi er farlige på kontringer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev geirti:

Men kampbildet bør endre seg i andre omgang om vi skal ha disse mulighetene.

Det er vel nettopp dette kampbildet som gir oss de to mulighetene vi får? Alt annet enn å ligge etablert og la Molde trille ball, for så å hugge til når muligheten byr seg, er i mine øyne naivt borte mot Norges beste lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev geirti:

Jeg synes vi er heldige som kun ligger under med 1

Tja. Vi har vært utrolig rufsete med ballen, noe som gjør at Molde har initiativet omtrent hele omgangen sammenhengende. Men de har ikke skapt mye foran mål. Teller to sjanser til begge lag. De har vel ikke noe annet enn målet og offsiden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev jensemann:

Det er vel nettopp dette kampbildet som gir oss de to mulighetene vi får? Alt annet enn å ligge etablert og la Molde trille ball, for så å hugge til når muligheten byr seg, er i mine øyne naivt borte mot Norges beste lag.

Vi har ikke lag til å parkere bussen og kontre. Vi er best med ball. Så da må vi holde på ballen når vi får den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Geirti er enig i at vi må klare å holde mer på ball, med i motsetning til Glimt som stormer i angrep med mange bevegelser som er vanskelige å fange opp, er det mest enkeltmannsprestasjoner som skaper det lille farlige de skaper. Men klart at de har så mange ballspillere at det blir noen farlighet om de får ballen like mye i 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Ace:

Tja. Vi har vært utrolig rufsete med ballen, noe som gjør at Molde har initiativet omtrent hele omgangen sammenhengende. Men de har ikke skapt mye foran mål. Teller to sjanser til begge lag. De har vel ikke noe annet enn målet og offsiden?

Avslutning til Hestad etter ca. fem minutter, avslutning til James etter ca. en halv time. I tillegg har de hatt langvarig press rundt (og inni) vår sekstenmeter ved flere anledninger, hvor kun tilfeldigheter har avgjort at ballen ikke har ramlet ned rett foran en Moldespiller.

Edit: Hestad hadde jo faktisk to.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev geirti:

Avslutning til Hestad etter ca. fem minutter, avslutning til James etter ca. en halv time.

Ingen av de som kvalifiserer som målsjanser. At de har hatt et press er udiskutabelt, men med så lite sjanser synes jeg ikke vi er heldige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev geirti:

Avslutning til Hestad etter ca. fem minutter, avslutning til James etter ca. en halv time. I tillegg har de hatt langvarig press rundt (og inni) vår sekstenmeter ved flere anledninger, hvor kun tilfeldigheter har avgjort at ballen ikke har ramlet ned rett foran en Moldespiller.

Edit: Hestad hadde jo faktisk to.

Er vel mer tilfeldigheter som gjør at de kommer til avslutninger, dog i ikke veldig gode posisjoner. Men, med så mye ballinnehav blir det jo farligheter innimellom

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En sånn situasjon som gir frispark 80 % av gangene.

Klønete av Bo, og prikken over ien for en svak kamp fra hans side. Dårligste jeg kan huske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Molde-Stabæk 28/6 kl 18
×
×
  • Opprett ny...