Gå til innhold

Kamptråd: Molde-Stabæk 28/6 kl 18


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg er skuffa over vi til absolutt enhver tid gir fra ballen ved første mulighet. Vi kommer til å bli helt utslitte de siste 30 om dette fortsetter.

 

Jeg hadde forventa at vi skulle by Molde på motstand i mer enn 2-3 minutter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Marius:

Alene da eller? 

Spissen må konsekvent gå i press da kommer alltid resten etter, men når resten av laget aldri vet når Kino gidder å presse så blir det ikke lett å lese for resten. Det er svært tydelig stor forskjell med Kino og Eddie på topp.... 

Første presset må komme fra spissen,ikke midtbanen.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes ikke det er så mye plan over angrepsspillet til Molde. De triller ball og satser på at Eikrem skal trille en genial pasning eller skyte. Hadde vært fint om gutta klarte å holde ballen i noen trekk når de først får låne den

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Mihawk:

Litt av problemet til Kino er at han virker for snill i duellene. Enten tørr han ikke, ellers så er han rett og slett for veik.

Min teori er at han er for japansk - altfor høflig til å stjele ballen fra motstanderen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev nichb:

Spissen må konsekvent gå i press da kommer alltid resten etter, men når resten av laget aldri vet når Kino gidder å presse så blir det ikke lett å lese for resten. Det er svært tydelig stor forskjell med Kino og Eddie på topp.... 

Første presset må komme fra spissen,ikke midtbanen.. 

Mhm. Vi var åpenbart et bedre lag de første femten minuttene ... 

Jeg synes det ensidige fokuset ditt på at Kinoshita er skyld i alt vi foretar oss er unødvendig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fotballkamper er av og til merkelige - dersom dette fortsetter, men vi holder 1-0 til pause, kan det kanskje endre seg i pausen. Veldig synd vi mangler Kassi, som er en sånn som kan fikse mål nesten på egen hånd ut av ingenting, men nå gjelder det bare å ikke slippe inn flere. Før pause, hvertfall..

Dersom Molde går opp i 2- og 3-måls ledelse, spørs det om ikke bør bytte ut Yaw og andre skadeutsatte spillere (Lumanza?), for å spare dem til oppgjør hvor vi har mulighet til poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Marius:

Mhm. Vi var åpenbart et bedre lag de første femten minuttene ... 

Jeg synes det ensidige fokuset ditt på at Kinoshita er skyld i alt vi foretar oss er unødvendig. 

Det er alltid greit å ha noen å skylde på. taper vi idag, er det kun Kino og Saggi sin feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Marius:

Mhm. Vi var åpenbart et bedre lag de første femten minuttene ... 

Jeg synes det ensidige fokuset ditt på at Kinoshita er skyld i alt vi foretar oss er unødvendig. 

Kan være enig, men jeg er aller mest irritert hvorfor han skal få særbehandling...den må noen gjerne forklare for meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev hoffisking:

Stryk saggi 

Jeg var sarkastisk.

 

Har du f.eks. sett spillet til Emil hittil i dag? Helt fullstendig krise. Taper dueller og gir bort ballen i ett kjør.

 

For ikke å snakke om Sandberg plassering på baklengsmålet....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev geirti:

Jeg var sarkastisk.

 

Har du f.eks. sett spillet til Emil hittil i dag? Helt fullstendig krise. Taper dueller og gir bort ballen i ett kjør.

Sarkastisk her og, men jeg ser ingen skylde på saggi. Ikke etter kampen startet hvertfall. Så du kunne strøket saggi

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev steakhouse:

Bør vel begynne å nærme seg tid for at vi skal ha en mann mer nå

Er ikke det gule til Eikrem orange i fargen med bevisst saboteringnuten sjanse til å nå ball?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes synd på Kino. Han prøver så godt han kan. Problemet er at så godt han kan er langt unna nivået en spiss i eliteserien skal være på. Og det er trenerene sin skyld at han får spilletid, ikke Kino.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er forresten interessant å sammenligne Kinoshita og Edvardsen i og rundt sekstenmeteren til motstanderen. Førstnevnte ser jeg nesten aldri med turboen på, og er alltid litt for seint ute. Edvardsen er tross alt et uromoment som vinner en del dueller og gir full spiker i enkelte løpsdueller.

 

Jeg er redd Janne må slutte og leke snill onkel med Kinoshita og benke han for godt. Vi må da ha bedre alternativer offensivt, f.eks. Gall?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen dårlig omgang dette. Vi møter rett og slett et godt fotballag som har flyt. Men her er det så til de grader muligheter!

Å gi opp eller å lete etter ting å skylde på blir for dumt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev yiddo:

Jeg synes synd på Kino. Han prøver så godt han kan. Problemet er at så godt han kan er langt unna nivået en spiss i eliteserien skal være på. Og det er trenerene sin skyld at han får spilletid, ikke Kino.

Han gjør ikke så godt han kan engang, det er det som er det verste. Han ønsker sikkert å score, men det ser ikke ut som han gidder å legge ned innsatsen som kreves...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Molde-Stabæk 28/6 kl 18
×
×
  • Opprett ny...