Gå til innhold

Aftenposten


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


folk har jo klaget litt her innimellom at mediene skriver lite om stabæk og våre kamper, derfor tenkte jeg at jeg bare skulle påpeke en liten ting;

 

ta en titt i dagens (mandag 2.august) utgave av aftenposten og tell etter antall kamper de skriver om (5) og antall kamper som ble spilt i går(6)... hvilken glemte de?

 

Viking-Hele norges Rosenborg!!!

 

dette mesterstykket har de vel ikke klart med de Blaa? :P konge ass

Lenke til innlegg
Del på andre sider


folk har jo klaget litt her innimellom at mediene skriver lite om stabæk og våre kamper, derfor tenkte jeg at jeg bare skulle påpeke en liten ting;

 

ta en titt i dagens (mandag 2.august) utgave av aftenposten og tell etter antall kamper de skriver om (5) og antall kamper som ble spilt i går(6)... hvilken glemte de?

 

Viking-Hele norges Rosenborg!!!

 

dette mesterstykket har de vel ikke klart med de Blaa? :P konge ass

Litt kjedelig å ødelegge, men det har nok med tidspunktet Aftenposten går i trykken på å gjøre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Asker og Bærums Budstikke skjønner at regionen de distrubierer avisene sine i har et topplag

 

Det er jeg jammen ikke helt sikker på

 

De har faktisk mange topplag i sin region; Stabæk, Frisk, Aliens, Defenders, Asker, Stabæk Bandy, Haslum Håndball, NTG/Stabæk

 

Det blir 8 topplag det. Det burde være nok til å holde liv i en egen lokal sportsavis, men neida. Stikka prioriterer "katt nær overkjørt på Slependen", "Gutt på 17 1/2 fikk kjøpt øl på Rimi på Hvalstad" eller "Askermann bosatt på Skaugum tatt i radarkontoll i Hemsedal"

 

Jeg synes Budstikka har blitt bedre, men de lysår unna akseptabel standard

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stikka prioriterer "katt nær overkjørt på Slependen", "Gutt på 17 1/2 fikk kjøpt øl på Rimi på Hvalstad" eller "Askermann bosatt på Skaugum tatt i radarkontoll i Hemsedal"

 

Konge.. Det er som å se på første siden til Asker og Bærums Budstikke, Savner vel en ting da: Det med Asker og Bærums høyeste solsikke er målt på Tanum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Glemte den + selvsagt "Bærums bonde fant potet som ligner på Alf Prøysen"

 

BST lagte en gang en serie med forsider på Bergens Tidene og BA, slik de regnet med de ville sett ut om Brann hadde vunnet serien.

 

Kunne vært interessant å fable litt rundt hva Budstikka hadde hatt på forsiden om Stabæk hadde blitt seriemestre....

 

kanskje:

 

"Stabæk taper 2 millioner på at de ikke tok the double"

"Vifterem røk på Dovrefjell - Stabækleder miste gullkampen"

"Matrialforvalter slutter etter gullsesongen"

"Stabæk 2 rykker ned til 3. divisjon"

"Kalde netter - fritidsbåder kan fryse inne på Solvik"

"Kaos på Bekkestua da Stabæk feiret gullet - Gunnhild (83) miste bussen"

"Espen Isakensen ble stående uten medalje - raser mot NFF's regelverk"

"Stian Ohr frastjålet mobiltelefonen på gullfesten"

"Steen Jensen tror ikke Prøysen var nekrofil"

"Lise (5) og Jenny (9) fant blåveis i Markallen"

"Ola (37) Kolsåsmann og RBK-supporter,; - RBK tapte gullet på dommertabbe"

"Kjell (59) skal overvinter på Kalvøya for 25 året på rad!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig, veldig bra!

Selv har jeg veldig sans for de idiotiske ordspill-variantene som tabloidpressen klarer å hoste opp med jevne mellomrom - hvorav min personlige favoritt ble skrevet av VG-journalist Jostein Overvik den 2. november i 1998 etter Cup-finalen; "Blærum ble Gærnum"...

Artikkelen lar seg sikkert oppspore på VG-nett for den som gidder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig, veldig bra!

Selv har jeg veldig sans for de idiotiske ordspill-variantene som tabloidpressen klarer å hoste opp med jevne mellomrom - hvorav min personlige favoritt ble skrevet av VG-journalist Jostein Overvik den 2. november i 1998 etter Cup-finalen; "Blærum ble Gærnum"...

Artikkelen lar seg sikkert oppspore på VG-nett for den som gidder.

Jeg gidder!

Men det ser ut som VG rødmende har fjernet makkverket.

 

Fant ihvertfall dette:

http://www.vagbladet.no/Sport/EplZkAyEVpbwocRvoB.php

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, der var den, gitt! Flott artikkel!

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=34718

 

Dette er høydepunktene:

- Bærum gikk fra kjipe Blærum til hysteriske Gærnum. På én dag.

 

- Vi har tatt dyden på Bærums-publikumet. Kanskje er det enda viktigere enn å ha vunnet cupfinalen, stønnet fotballformann Erik Loe sent i går kveld.

 

- Bygdefesten eksploderte da keeperhelten stormet ut av bussen som den nummer 1 han er.

 

- 4000 bæringer glemte alt ...måtte ha pugget seg til i «Skikk bruk» da Frode Olsen hevet pokalen....

 

- De gjør det ikke annerledes på Vålerenga.

 

-.....midt i sigaret-tåka på den hardknadde fotballpuben Onkel Blaa.

 

- Sterke ord i denne rojalistenes høyborg vest for Oslo.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Aftenposten
×
×
  • Opprett ny...