Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Godset onsdag 1/7 kl 18


Håvard
 Del

Stabæks beste  

70 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Første 15 var skrekkelig. Deretter og ut var vi best. Godset hadde vel knapt en eneste kvalifisert sjanse i det heletatt? Vi stiller med en flokk unggutter som jobber som bikkjer, og skaper etter hvert flere gode sjanser. Banens bauta i dag er for meg Bohinen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev joakkkim:

Totalt sett bra. Bohinen og Normann de to beste. Ellers ok+, med unntak av en svært svak Gall.

Synes nå Gall var leverte greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev d*u*b:

Første 15 var skrekkelig. Deretter og ut var vi best. Godset hadde vel knapt en eneste kvalifisert sjanse i det heletatt? Vi stiller med en flokk unggutter som jobber som bikkjer, og skaper etter hvert flere gode sjanser. Banens bauta i dag er for meg Bohinen. 

Hvordan Strømsgodset har klart å få 8 poeng er uforståelig. Utrolig svake. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev hoffisking:

Hvordan Strømsgodset har klart å få 8 poeng er uforståelig. Utrolig svake. 

Joda. Men de mangler noe sånt som 7 forsvarsspillere i dag, så det har nok noe med saken å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det sies så. Må innrømme at jeg ikke har sett de andre matchene deres. Basert på i dag blir Godset å finne i bunnen. Angrepsspill basert på enkeltmannsprestasjoner og en ufattelig naiv tilnærming. De ba jo om å bli kontret på. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De har voldsom innsats, særlig første halvtimen, og bra pasningsspill. Tror de holder under oss men over nedrykksstriden. 

Ellers er det andre kamp på rad jeg kun har hatt noen få ting å utsette på dommeren - deilig å kunne konsentrere seg mest om spillet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig kamp igår ... 68% balleinnehav til Godset, men det er vi som skaper de store sjansene. Emil og Kornelius var store igår. Gall skuffet, og virket usikker. Gadd vite om JJ burde sett på 2017 laget, og kjøre Lumanza og Vetlesen inn sentralt og dypt, og dytte Bohinen opp i en mer offensiv rolle for å gi oss mer pondus og ballvinneregenskaper lengre oppe. Tror det vil gjøre det lettere for oss å dominere kampene når det trengs, spesielt i fraværet av Kassi. Magnus skal naturligvis inn for Gall i en Johan Andersson rolle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 minutter siden skrev Offside:

Deilig kamp igår ... 68% balleinnehav til Godset, men det er vi som skaper de store sjansene. Emil og Kornelius var store igår. Gall skuffet, og virket usikker. Gadd vite om JJ burde sett på 2017 laget, og kjøre Lumanza og Vetlesen inn sentralt og dypt, og dytte Bohinen opp i en mer offensiv rolle for å gi oss mer pondus og ballvinneregenskaper lengre oppe. Tror det vil gjøre det lettere for oss å dominere kampene når det trengs, spesielt i fraværet av Kassi. Magnus skal naturligvis inn for Gall i en Johan Andersson rolle.

Gall gjorde noen rare valg ja. Men bedre enn Kikoshita. 

Lumanza ble nok bare hvilt i går. Starter mot bartene 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synd for Gall.. var nære på ved mange tilfeller i går. Hadde et par gjennombruddspasninger som ble stoppet i siste liten, ellers hadde det vært blank kasse. I tillegg hadde han et allright skudd som like gjerne kunne gått annerledes.. 

Noen små finjusteringer så tror jeg Gall blir en viktig spellar for oss.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 timer siden skrev Håvard:

Godset har fått ufortjent mye igjen for kampene de har spilt så langt

I følge Godset-trener Henrik Pedersen var det veldig ufortjent resultat i denne kampen også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


57 minutter siden skrev kuk:

I følge Godset-trener Henrik Pedersen var det veldig ufortjent resultat i denne kampen også..

Jeg mener godset har fått altfor mye poeng ift. prestasjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Mikkel:

Synd for Gall.. var nære på ved mange tilfeller i går. Hadde et par gjennombruddspasninger som ble stoppet i siste liten, ellers hadde det vært blank kasse. I tillegg hadde han et allright skudd som like gjerne kunne gått annerledes.. 

Noen små finjusteringer så tror jeg Gall blir en viktig spellar for oss.. 

Synd han ødela for 3-0 ved å ikke løfte blikket i en kontring på slutten. Lumanza timet løpet sitt perfekt og holdt igjen for å få ballen i perfekt vinkel. I stedet valgte Gall å kunne vende blikket ut mot høyre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godset er ganske bra når de har ork til å kjøre det intensive høye presset sitt, men med én gang de gir motstanderen rom til å slå skikkelige pasninger, blir det livsfarlig. Nå skal det sies at de har vært rimelig uheldige med skader i forsvaret, men måten de står så ekstremt høyt med backene sine er jo nærmest en invitasjon til å kontre. I går føler jeg nesten alle våre baller som ble slått over midtstreken ble til en farlig halvsjanse. 

Når andre lag gjennomskuer at Pedersen prøver å kjøre Klopp-ball med gegenpress og offensive backer, så tror jeg flere skal knekke koden ganske greit. For han har simpelthen ikke spillermaterialet til å lykkes med det opplegget. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Mikkel:

Synd for Gall.. var nære på ved mange tilfeller i går. Hadde et par gjennombruddspasninger som ble stoppet i siste liten, ellers hadde det vært blank kasse. I tillegg hadde han et allright skudd som like gjerne kunne gått annerledes.. 

Noen små finjusteringer så tror jeg Gall blir en viktig spellar for oss.. 

Enig. Med én gang han får prikket formen og blir mer distinkt i valg og bevegelser, så tror jeg vi har en toppspiller. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev Flexi Knut:

Enig. Med én gang han får prikket formen og blir mer distinkt i valg og bevegelser, så tror jeg vi har en toppspiller. 

Helt enig. Som nevnt over ble det et par rare valg til tider, men i det minste kommer han seg til disse valgene, en viss annen som ikke engang hadde greid det. Et par til matcher nå med gode opplevelser så tror jeg vi begynner å snakke

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev kuk:

I følge Godset-trener Henrik Pedersen var det veldig ufortjent resultat i denne kampen også..

Da har ikke jeg sett samme kamp som Pedersen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Godset onsdag 1/7 kl 18
×
×
  • Opprett ny...