Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - RBK. Nadderud søndag 5/7 kl 20:30


Håvard
 Del

Stabæks beste  

34 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Noen som kan forklare meg hvorfor det ikke er straffe til Edvardsen? Selv om Reginiussen er borti ballen, så hadde Edvardsen lett tatt den igjen hvis han ikke ble hindret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi møter et, på papiret, sterkere lag. Når vi i tillegg mangler to av våre beste, så sier det seg jo litt selv at det blir tøft. Jeg satt egentlig bare og ventet på den første dødballscoringen da jeg så hvor mange cornere vi ga bort på ganske enkelt vis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kollaps etter 0-2 men jeg synes ikke dette er så helsvart. Rosenborg fikk ikke til noenting fram til  de var heldige med 0-1. Vi har for lavt tempo og stopper opp siste tredelen. Hadde vi vært bare litt flinkere og kjappere ville matchen vært snudd. Tror jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er flinke til å holde dem unna boks og frustrere de første 60, men når de kommer i boks er det farlig hver gang. Og kollapsen begynte vel egentlig etter 0-1, ikke 0-2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev PKhelten:

Kollaps etter 0-2 men jeg synes ikke dette er så helsvart. Rosenborg fikk ikke til noenting fram til  de var heldige med 0-1. Vi har for lavt tempo og stopper opp siste tredelen. Hadde vi vært bare litt flinkere og kjappere ville matchen vært snudd. Tror jeg.

Enig. Det dummeste vi gjorde var å dele ut så mange hjørnespark til RBK. Flere av dem kunne vært unngått. Regner med at JJ har snakket om dette før kampen. Vi har nada å stille opp med i boksen uten de 195 cm til Yaw.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det egentlig med Stabæk og det å ende måltørken mot oss? Både Islamovic og Zachariassen åpner målkontoen, nå mangler det vel bare at Børven spaserer inn et ferdigscoret mål 3 min på overtid...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev stugu:

Noen som kan forklare meg hvorfor det ikke er straffe til Edvardsen? Selv om Reginiussen er borti ballen, så hadde Edvardsen lett tatt den igjen hvis han ikke ble hindret.

Første del av din andre setning forklarer hvorfor det ikke er straffe. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - RBK. Nadderud søndag 5/7 kl 20:30
×
×
  • Opprett ny...