Jump to content
Sign in to follow this  
zuza

Erik Botheim

Recommended Posts

Deilig med en ny signering nå!

På lån ut sesongen, spørsmålet er om det finnes en opsjon...

Uansett: Velkommen!

Trodde Botheim var trønder...
Da har man lært noe nytt

Jeg har faktisk sett veldig lite av Botheim. Hva slags type er han på banen? Rask? Jeg antar han går rett inn på laget på søndag.

16 minutter siden skrev FranckTheBank:

Vindu stengt nå? Når kan han spille?

Tror det er egne regler for U21-spillere. Kan lånes ut utenfor overgangsvinduene. Hvis jeg da husker riktig så er han da klar så raskt gæhan setter føttene på Naddis. Og i artikkelen til Eurosport så er han påvei med engang. 

- Vi håper at det kan være muligheter for at Botheim kan bli Stabæk-spiller lenger enn det også, fortsetter han.

For en nydelig formulert setning av Bjarmann! Er dette et eksempel på når vi har opsjon på forlengelse?

Det er en formulering som betyr at vi ikke har opsjon, men han håper at vi kan få til en deal etter sesongen hvis Botheim har funket hos oss.

Kjempe sterk signering! At Rosenborg nå henter et spisstalent fra Sverige tyder vel på at det er større sjanse for å få Botheim på permanent basis? Må begynne å bli lei av å ikke bli satsa på i Rosenborg!

2 mot AaFK nå, så blir dette bra. Herregud som vi trener en spiss.

Er han bæring?

24 minutter siden skrev Ace:

Det er en formulering som betyr at vi ikke har opsjon, men han håper at vi kan få til en deal etter sesongen hvis Botheim har funket hos oss.

Aha, det gir mening. Det pleier jo alltid å bli enklere å forlenge hvis spilleren fungerer hos oss først. RBK vil da forstå at han ikke funker hos dem.

Neida. Det viktigste er at han presterer mens han er her. Jeg ønsker ham lykke til!

Fantastisk, har virkelig troa på dette! Er det for tidlig å håpe på han fra start mot Aafk?

Velkommen Erik!

Er vel ingen grunn til å vente? Han er jo matchfit, har ingen karantene og strengt tatt ingen konkurrenter. Det verste som kan skje er at han ikke scorer.

18 minutter siden skrev BelgiskBlaa:

Er vel ingen grunn til å vente? Han er jo matchfit, har ingen karantene og strengt tatt ingen konkurrenter. Det verste som kan skje er at han ikke scorer.

Matchfit vet vi da ikke, det verste som kunne skje er vel at han hinker av banen med strekk i første omgang.. 

Hepp,

Spent på han her og om ferdighetene står i stil med selvbildet. 

Med den supporten midtbanen vår gir om dagen, så må Botheim ha fart, styrke og dribleferdigheter nok til å skape sjanser og nærmest score mål på egenhånd. Han virker dogmest som en smart kombinasjonsspiller og tap-in avslutter.

Usikker på om kartet passer terrenget, tror han skal få jobbe for målene - håper han er moden for oppgaven og at det går bra. Litt redd man har gått for navn, gammelt potensial og det som er tilgjengelig og ikke sett hvilke ferdigheter vi trenger på topp.

Det blir spennende og jeg håper jeg tar feil.