Jump to content
Sign in to follow this  
zuza

Erik Botheim

Recommended Posts

Botheim er bra og har fått altfor lite spilletid i Rosenborg, han hadde fortjent mye mye mer. Han kommer til å gjøre det stort hos oss, merk og husk mine ord. Dette kommer til å bli meget meget bra. Velkommen og masse lykke til Erik 😊

Men fordi han er rene ungdommen kan RBK når som helst hente han tilbake fra lån. Så vi har ingen garanti at han blir her til sesongslutt. 

7 timer siden skrev FranckTheBank:

Men fordi han er rene ungdommen kan RBK når som helst hente han tilbake fra lån. Så vi har ingen garanti at han blir her til sesongslutt. 

Det med unge spillere betyr bare at de kan gå utenom overgangsvinduet. De er fortsatt bundet av kontrakter, men det er godt mulig at det finnes en klausul som gjør at RBK kan hente han tilbake mot en gitt sum på et gitt tidspunkt. f.eks i neste overgangsvindu. Men de kan absolutt ikke hente han tilbake når som helst om de bare vil

1 time siden skrev Hanse:

Det med unge spillere betyr bare at de kan gå utenom overgangsvinduet. De er fortsatt bundet av kontrakter, men det er godt mulig at det finnes en klausul som gjør at RBK kan hente han tilbake mot en gitt sum på et gitt tidspunkt. f.eks i neste overgangsvindu. Men de kan absolutt ikke hente han tilbake når som helst om de bare vil

Ok det var iallefall det eurosport kommentatoren sa

Lite å bekymre seg for, han har fått sin sjanse nå på Nadderud

44 minutter siden skrev Latmann:

Har vi opsjon på å levere han tilbake?

Kanskje VGD er mer passende for deg? 

Ikke har han vært særlig dårligere enn mange andre på laget heller.

Syns ikke Botheim gjorde seg bort. Vanskelig når man nesten aldri får pasninger, spesielt i andre omgang. 

37 minutter siden skrev nichb:

Kanskje VGD er mer passende for deg? 

Bare hater når spillere slår ut med armene og roper på dommeren i stedet for å spille fotball.  Ellers har jeg aldri vært på VGD.  Regner med at du kan opplyse meg om hva som skjer der

5 minutter siden skrev Latmann:

Bare hater når spillere slår ut med armene og roper på dommeren i stedet for å spille fotball. 

Så det er argumentasjonen din til å sende han tilbake? Hvor skal vi sende andre spillere i Stabæk som gjør det samme? 

1 det er ikke så mange andre som gjør det. De spiller videre.

2 han fremviser omtrent samme innsats som Kinoshita.  Da bør vi satse på egen spiller.  

Skjønner godt han ikke spiller på RBK

Det er litt av en konklusjon å trekke når han såvidt har spilt 90 minutter for oss.

Regner med at de har sett mer enn 90 minutter hos Rosenborg, og kommet til samme konklusjon.  Ikke god nok.

Tenk at de ga han en ny treårskontrakt i november etter å ha sett ham i flere år og konkludert med at han ikke er god nok, for noen nisser. 

Botheim hadde en middels dag i går, men det var på grunn av svært svak kamp fra Vetlesen, Normann Hansen og Gall, i tillegg til dårlige valg fra Bohinen da vi hadde dem i ubalanse i første omgang. 

Jeg mener det er altfor tidlig å konkludere på om Botheim er god (nok) eller ikke. Dette var hans andre kamp for oss (første fra start), det sier seg selv at han må få litt tid til å bli kjent med laget og spillestilen. Jeg synes det ser lovende ut så langt, og bedre enn Kino, som ikke har samme unnskyldning som Botheim. 

2 minutter siden skrev youngboy:

Skal ikke gi han mer enn ett innhopp og én start før vi konkluderer her da?

Jo. Men kan vel snart gi Valencic en sjanse fra start og. 

2 timer siden skrev FranckTheBank:

Minner meg en del om Mehmeti. Ca like anonym og blodfattig foran mål. 

Tror han blir knallbra når Bohinen og Lumanza blir litt mere fremover rettet! Nå får han litt lite å jobbe med  men det kommer.

Skal ha for jobbingen. Så får han sende en takk til JJs trekk med å sette inn Kino. Det gjør at jeg knappest orker å bry meg om at avslutningsferdighetene ser ut til å tilsi at plass på tribunen på Lerkendal var en grei vurdering av trenerteamet der oppe. 

Burde scort 1 i dag. Men bedre med en spiss på topp enn uten en(Kinoshita)

Har ikke virket skarp foran mål, men i og med at det ikke har vært andrelagskamper har han vel ekstremt lite kamptrening. Vi får håpe at det kommer seg.

1 time siden skrev arni:

Notert i den kloke boken, 7-8 mål.

Hva mener du?