Gå til innhold

Kamptråd: Start - Stabæk søndag 26. juli 18:00


jensemann
 Del

Stabæks beste   

95 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Hanche banens klart beste spiller imo. 

Synd vi ga slipp på Daland, han var en god nummer to. (Mulig han ønsket seg veldig tilbake til sørlandet, hva vet jeg.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev hkkro:

Skuffende innsats.

Er ikke innsatsen som mangler. Det skuffende er at vi ikke klarer å spille oss til sjanser. Særlig når vi har spillemessig overtak som i første omgang. Glad for poeng og vi taper ikke!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev Ace:

Håper dette er kødd.

At han skal gå i dueller? Se eksempelvis 91:40 inn i kampen, ikke antydning til å gå mot spiller som står og tar imot høy ball en drøy meter fra Kino... Må kunne forlange mer av ham!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev nichb:

Håper dette er kødd. 

Det er jo god og saklig diskusjon fra deg og Ace, hva mener dere? At man ikke skal gidde å gjøre noe fordi man bare får 3 minutter på banen?

Jeg mener selvfølgelig ikke det er Kinoshita som skal lastes for resultatet, men sin egen holdning må han faktisk ta ansvar for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Bjornh:

Det er jo god og saklig diskusjon fra deg og Ace, hva mener dere? At man ikke skal gidde å gjøre noe fordi man bare får 3 minutter på banen?

Jeg mener selvfølgelig ikke det er Kinoshita som skal lastes for resultatet, men sin egen holdning må han faktisk ta ansvar for.

Jeg mener vi må slutte å forlange noe som helst fra Kino.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Bjornh:

Det er jo god og saklig diskusjon fra deg og Ace, hva mener dere?

Jeg trodde faktisk at innlegget ditt var ment som et spark til alle som gir Kino skylden for alt som er galt her i verden, så jeg mente oppriktig at jeg håpet innlegget ditt var kødd. Som mange andre sier her er det helt bak mål å trekke frem en spiller som kom inn to min på overtid. Hadde det vært en hvilken som helst annen spiller er jeg helt sikker på at du ikke hadde nevnt han. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev FranckTheBank:

Både Lumanza og Bohinen var strålende igjen. Uten dem hadde vi rykket ned. 

Men Botheim var en skuffelse. Hvem scorer flest mål i år tror dere av Botheim, Valencic og Kinoshita?

Helt enig, Lumanza og Bohinen gode på midtbanen. Selger vi Bohinen og ikke får inn erstatter kan det være utfordrende.

 

Må heller ikke glemme at Yaw og Kassi er ute med skade. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi virket litt slitne i går. Men, jeg tror vi hadde vunnet denne komfortabelt, om vi hadde scoret de første femten. Da var vi bra, og hadde energi. 

Botheim tilfører et reelt spillpunkt, men vi må ha på Oliver samtidig, for å strekke forsvaret. 

Synes i motsetning til en del, at vi sliter litt med at backene/samspillet, ikke er helt der en kunne ønsket. Særlig offensivt. Litt for mye støttepasninger på venstresiden. 

Generelt, savner Luc. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 timer siden skrev Ace:

Jeg trodde faktisk at innlegget ditt var ment som et spark til alle som gir Kino skylden for alt som er galt her i verden, så jeg mente oppriktig at jeg håpet innlegget ditt var kødd. Som mange andre sier her er det helt bak mål å trekke frem en spiller som kom inn to min på overtid. Hadde det vært en hvilken som helst annen spiller er jeg helt sikker på at du ikke hadde nevnt han. 

Enig!

Kino kunne med fordel kommet inn før Valenzic - Valencic virket veldig tung og seig i bevegelsene.

Ellers synes jeg Bohinen var under pari igjen, forventer mye mye mye mer av klubbens best betalte spiller. Han må dominere midtbanen i slike kamper. Det er han ikke i nærheten av. Istede tok jeg meg i å fundere på hvor lang tid Isaac Twum har igjen på kontrakten.

Botheim - omtrent som forventet - den beste spissen i troppen er fremdeles Edvardsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev @ringo:

Ellers synes jeg Bohinen var under pari igjen, forventer mye mye mye mer av klubbens best betalte spiller. Han må dominere midtbanen i slike kamper.

Her er jeg helt uenig. Bohinen sluknet litt på slutten, men før det var han (og Lumanza) veldig gode. Du ser på drivet og nærteknikken at han er flere klasser over Start midtbanen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev @ringo:

Ellers synes jeg Bohinen var under pari igjen, forventer mye mye mye mer av klubbens best betalte spiller. Han må dominere midtbanen i slike kamper. Det er han ikke i nærheten av.

Tror mye hadde vært gjort om han bare spilte litt enklere litt oftere jeg altså.

Virker som om han hele tiden søker det geniale, i stedet for å la kula gå, og spille den geniale pasningen når den er tilgjengelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er av litt motsatt oppfatning. Synes vi tar for lite risiko offensivt og at vi dermed blir spillende rundt forsvaret hele tiden. Skulle ønske vi var mer direkte i kontringsfasen og at vi tar større risiko på skudd/stikkere/innlegg (gjerne harde langs bakken). Vi skaper alt for lite fordi vi spiller så safe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Risiko er greit, men problemet med Bohinen nå er at hver gang han har ballen så blir den hos ham i 4-5 sekunder fordi han blir søkende. Det jeg mener med at han søker det geniale hele tiden. 
 

Rull i gang kula, og få den heller tilbake senere når åpningen er der. DA kan han slå pasning på risiko. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev Anders C:

Risiko er greit, men problemet med Bohinen nå er at hver gang han har ballen så blir den hos ham i 4-5 sekunder fordi han blir søkende. Det jeg mener med at han søker det geniale hele tiden. 
 

Rull i gang kula, og få den heller tilbake senere når åpningen er der. DA kan han slå pasning på risiko. 

Har du helt rett i. 3-4 ganger bare i første omgangen så ble Bohinen førende med ballen alt for lenge. Og mistet ballen og kontring imot. Bedre å få avsluttet angrepet enn å risikere kontringer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Anders C:

Risiko er greit, men problemet med Bohinen nå er at hver gang han har ballen så blir den hos ham i 4-5 sekunder fordi han blir søkende. Det jeg mener med at han søker det geniale hele tiden. 
 

Rull i gang kula, og få den heller tilbake senere når åpningen er der. DA kan han slå pasning på risiko. 

Ja og når lumanza også ofte bruker 2-3 touch for mye på kula så stopper det opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev nichb:

Har du helt rett i. 3-4 ganger bare i første omgangen så ble Bohinen førende med ballen alt for lenge. Og mistet ballen og kontring imot. Bedre å få avsluttet angrepet enn å risikere kontringer...

Ikke bare det - men Bohinen er alt for langsom i omstillingen etter et slikt balltap.


Han har 1-2 sekunder på å komme seg oppi motspiller igjen men han ble ihvertfall ved et par anledninger bare stående og se på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 timer siden skrev @ringo:

Istede tok jeg meg i å fundere på hvor lang tid Isaac Twum har igjen på kontrakten. 

Det var han som burde vært utvist for konsekvent å meie ned Bohinen hver gang Bohinen fikk ballen? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Start - Stabæk søndag 26. juli 18:00
×
×
  • Opprett ny...