Gå til innhold

Forhåndstips Og Synsing På Stabaek.no


d*u*b
 Del

Anbefalte innlegg


Selv om dette er min første post her, har jeg vært innom titt og ofte tidligere for å følge med. Synes jeg får mye mer info her enn på de offisielle sidene til Stabæk.

 

Ville med dette få berømme stabaek.no's artikkelforfatter, med signaturen "Forza Stabæk", for de meget gjennomførte og gode forhåndsanalysene. Fint å få denne blandingen av synsing, statistikk og taktikkforslag, skrevet med slik entusiasme og fotballhjerte. Har kost meg med disse en stund, og applauderer det gode språket!

 

d*u*b

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det d*u*b* skriver er jeg helt enig i. Supportsidene er informative og engasjerende. Eneste lille ulempe er at det nesten er for mye å lese for å følge ordentlig med. :P

Stabæks offisielle sider er jo helt tannløse. Og for en klubb som skal være i front er det ELENDIG at man frem til begynnelsen av august ikke har oppdatert Loe- og Gaute-kommentar siden begynnelsen av juni!

Det er for dårlig Ingo og Aalbu.... ta tak!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg slenger meg på skrytetråden og jeg må legge til at det er et sjeldent bra diskusjonsforum her også.

Skal man ha informasjon kan man bare glemme Stabæks ofisielle sider og gå inn på supportsidene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kunne ikke vært mer enig. Det tok f.eks. nesten en uke fra UEFA-trekningen, til det i det hele tatt stod noe om kampen på sidene.

 

Det eneste som er bra med stabak.no, er "Hva andre medier skriver" - virker nesten som om de ansvarlige slår seg til ro med at det holder...

 

Jeg er stort sett innom motstanders hjemmeside før hver kamp, og de aller fleste sidene går våre egne en høy gang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ville med dette få berømme stabaek.no's artikkelforfatter, med signaturen "Forza Stabæk", for de meget gjennomførte og gode forhåndsanalysene. Fint å få denne blandingen av synsing, statistikk og taktikkforslag, skrevet med slik entusiasme og fotballhjerte. Har kost meg med disse en stund, og applauderer det gode språket!

 

Blush,

Det er rent så en blir rørt til tårer her en sitter.

Takk, takk,

Ros for arbeidet er lønn for strevet!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes ofte det er mer info å hente her på forumet enn på forsiden, for og ikke nevne www.stabak.no.

 

Er det bare meg eller er det mindre aktivitet på forsiden enn før?

 

Uansett, synes det er knall med analysene!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare en liten ting,

pls. les korrekur. Skriveleifene florerer i en slik grad at det blir småpinlig til tider. Siste innlegget om Nettavisen/Nisja nå har neppe forfatteren lest to ganger. Og at man ender opp med Liverpool uansett valg er neppe noen overraskelse med Nisja som skribent ;)

 

Jeg melder meg frivillig til korrektur lesning hvis det er ønskelig.

(så blir i hvertfall kritikken oppfattet som konstruktiv)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig!

 

Klapp-klapp klapp-klapp-klapp-klapp Ringo!

Klapp-klapp klapp-klapp-klapp-klapp Ringo!

Klapp-klapp klapp-klapp-klapp-klapp Ringo!

Klapp-klapp klapp-klapp-klapp-klapp Ringo!

Klapp-klapp klapp-klapp-klapp-klapp Ringo!

Klapp-klapp klapp-klapp-klapp-klapp Ringo!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tar meg hatten, buksa, klærne og enda mer - kanskje jeg t.o.m. streaker på plenen til @ringo for innlegget mot Sandefjord. Vil heller ha @ringo inn i klubben enn Aalbu, Ingo og Tom. Flem må vi beholde for han kan noen offside feller. Gi @ringo og Flem de resursene som trengs og plutselig er ikke CL finale i 2008 med Markegård som topscorer bare en våt drøm !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kunne ikke vært mer enig. Det tok f.eks. nesten en uke fra UEFA-trekningen, til det i det hele tatt stod noe om kampen på sidene.

 

Det eneste som er bra med stabak.no, er "Hva andre medier skriver" - virker nesten som om de ansvarlige slår seg til ro med at det holder...

 

Jeg er stort sett innom motstanders hjemmeside før hver kamp, og de aller fleste sidene går våre egne en høy gang!

Enig, men bortsett fra oppdaterings hastigheten mangler den ikke mye - eller ???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det er morro for oss Stabaek.no'ere at de synes det vi skriver om dem er bra! Sandefjord fansen mente på sine sider sogar at vi må ha vært og sett dem spille, så da betyr det vel at vi må ha gjort noe riktig.

 

Igjen en hjertelig takk for skrytet (blush), det er ikke alle lag det er like lett å finne på noe fonuftig å skrive om! Da er det motivasjon å finne i hyggelige tilbakemeldinger.

 

Ydmyk hilsen

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Forhåndstips Og Synsing På Stabaek.no
×
×
  • Opprett ny...