Gå til innhold

Kamptråd: Odd-Stabæk 20. Sept


Håvard
 Del

Stabæks beste spiller  

53 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Vi har blitt det laget som spiller sørgelig, trist og kjedelig fotball oftere og oftere. Greit resultat å tape Skien, men spillet vårt... Fy faen...... 

Nok engang 90minutter av livet mitt jeg aldri får igjen.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg lurer på noen ting her. Hvorfor får vi ikke på Kornelius når vi jager mål? Hva er motivet for å ta ut en spiss, og sette innpå Jonassen når vi ligger under? Hvorfor starter vi med landets to udiskutabelt minst giftige spisser, gang på gang? Hvorfor ikke ta ut Lumanza mye tidligere? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å tape for Odd i Skien er ikke katastrofe, men måten vi taper på er ikke bra. Vi henger ikke sammen, og bevegelsene er dårlige. Både Botheim og Kino er stadig feilplasserte og løper hele tida i mellom. Etter pause får vi litt mere til på midtbanen, men vi skaper nesten ingen ting. Hyggelig å se Kassi tilbake og Maatsen kan bli bra hvis han drilles inn i et system.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21 minutter siden skrev nichb:

Vi har blitt det laget som spiller sørgelig, trist og kjedelig fotball oftere og oftere. Greit resultat å tape Skien, men spillet vårt... Fy faen...... 

Nok engang 90minutter av livet mitt jeg aldri får igjen.. 

Nå gjentar jeg meg selv, men slik har det vært siden Berg tok over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svakt keeperarbeid av Sandberg på 2-0 målet. Det er personlige feil som feller oss idag. Vi hever oss egentlig etter en svak første 20 minutter. Svakt å ikke ta var på mulighetene bedre. Odd var ikke så gode, men de var aggressive i duellene og gav oss lite tid med ball. Vi våknet ikke ordentlig offensivt før i 2.omgang. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er noe famlende over spillet vårt i kveld. Det virker som vi mangler stå på humør. Mot Haugesund vant vi fordi vi ville mest på ute banen. I kveld ville vi ikke mest - Odd hadde fått 6-1 i trynet sist helg og MÅTTE vinne i dag. Likevel er merkelig å se at gamle Espen Rud på 36 herjer rundt med oss og at vi henger i tauene. Slik skal det aldri være..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev StabækMykle:

Ikke mye «annerledes laget som begeistrer» for tiden ass.. Feid av banen mot Odd og en toppscorer med 4 mål. Triste greier. 

Mens den andre toppscoreren på 4 mål kommer ikke på banen en gang. 

Må si Hanche gjør mye feil på 0-2 målet også. Synd å si det,  men han er neppe med mot Serbia

Kampens beste spiller Kostadinov kan man ikke stemme på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev BlaaSpanjol:

Helt forbanna elendig, bytt ut halve laget (minst) mot Start neste helg. Ser gjerne Kostadinov, Kassi, Maatsen, Lundal, Kornelius og Vogt fra start

Helt enig! Nå må det handling til. Statuere et eksempel på at så tynn suppe som leveres er totalt uakseptabelt

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev stephanois:

Helt enig! Nå må det handling til. Statuere et eksempel på at så tynn suppe som leveres er totalt uakseptabelt

 

Jepp ser den! Starte med noen som vil vinne! Og gjør noe med det forbannet dårlige presset når vi blir trykket ned. Hjelper ikke stå 2 meter fra! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Odd-Stabæk 20. Sept
×
×
  • Opprett ny...