Jump to content
Sign in to follow this  
Emilie23

Kamptråd: Stabæk - Start

Stabæks beste   

140 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nå burde styret for alvor begynne å kikke på treneren. Han får jo ingen verdens ting ut av dette laget. Vi ser jo ut som Mjøndalen på sitt verste, og da er jeg snill.

Enten så klarer ikke Janne å nå ut til spillerne med det han ønsker eller så er troppen for dårlig vel? 

Det er vel et spm som bør stilles snart, jeg mener vi skal forvente mye mer med denne troppen spillemessig.. 

2 minutter siden skrev Latmann:

Kan ha sammenheng med at vi har 1 spiss og en haug midtbanespillere

Edvardsen har vel figurert på topp før han, og kunne fint gjort det nå også. 

Kan vi prøve å spille sammen enn å klinke ballen opp til Start keeperen 

Noe er alvorlig galt. Vanskelig å si nøyaktig hva. Men hvis dette er hva denne troppen presterer så burde ingens stilling være trygg

Igjen dette er ikke Jannes feil,  men klubbens lommebok. Dette er trolig det svakeste stb-laget siden tidlig 1990-tallet. 2012-laget hadde nok feid de av banen også. 

Enten er det mye nerver defensivt (og offensivt), eller så kan det være litt nytte i å få fokus på orientering igjen framover. Godt eksempel er flere av cornerne. Man er enige om posisjon og sett ut motspillere, men i det ballen slås er alle blikk på ballen. Da får man også følgeproblemer når man har gjenvunnet ballen, da går tidelene litt for raskt før neste valg, eller ender i feilpasninger. Men håper dette snur i matchen, at det bare er en rusten start i dag.

7 minutter siden skrev bølla:

Igjen dette er ikke Jannes feil,  men klubbens lommebok. Dette er trolig det svakeste stb-laget siden tidlig 1990-tallet. 2012-laget hadde nok feid de av banen også. 

Ikke enig. JJ får altfor lite ut av troppen nå. Laget vårt er mer enn bra nok til å være et topp 6-8 lag.

21 minutter siden skrev Joachim88:

Nå burde styret for alvor begynne å kikke på treneren. Han får jo ingen verdens ting ut av dette laget. Vi ser jo ut som Mjøndalen på sitt verste, og da er jeg snill.

Var vi bedre med Berg?

Fikk en avslutning på mål da hvertfall, bedre enn mange omganger i år det.. 

Hvi dette er terningkast 2, så lurer jeg på hva terningkast 1 er!? Eneste grunnen til at vi ikke ligger underet flere er at motstanderen er enda dårligere enn oss til å score mål

Er det snart tid for å døpe om "Stabæk fotball" siden den er totalt borte.....for dette er "Stabæk fotball" nå...døllt!

26 minutter siden skrev nichb:

Enten så klarer ikke Janne å nå ut til spillerne med det han ønsker eller så er troppen for dårlig vel? 

Det er vel et spm som bør stilles snart, jeg mener vi skal forvente mye mer med denne troppen spillemessig.. 

Er troppen egentlig så fantastisk som vi skal ha det til? Vi har maks tre spillere som ville gått inn på lag som er topp 6, og da tror jeg kanskje man er snill.

4 minutter siden skrev nichb:

Er det snart tid for å døpe om "Stabæk fotball" siden den er totalt borte..... 

Det har den vel vært i fryktelig mange år nå. Og det virker som treneren kanskje ønsker seg det, men gruppa med spillere har verken spillforståelsen, teknikken, forståelsen, samhandlingen osv osv osv osv osv osv som kreves for å spille som "vi" ønsker... Når styrte stb sist en kamp? 

6 minutter siden skrev nichb:

Er det snart tid for å døpe om "Stabæk fotball" siden den er totalt borte.....for dette er "Stabæk fotball" nå...døllt!

Den ble redefinert til hurtig spill i lengderetning for et års tid siden, det ble det hvertfall skrevet her på forumet

8 minutter siden skrev Color Blue:

Midtbanen vår blir overkjørt av Start.... Det er bare å bytte 3 mann i pausen, fritt valg.

Enig, men det skyldes også en 4er bak som kælker ballen i hytt og pine. Hvorfor ikke spille litt raskere gjennom midten?

Hjelper ikke med gode navn i troppen når de ikke presterer. Lumanza, min gamle favorittspiller, er en skygge av seg selv. Men de kviknet litt utover i omgangen så vi får satse på 2.omgang!

Krysser fingrene for en bedre andreomgang! Ellers er min overtro om at godt stekt pizza gir 3 poeng en saga blaatt ...

3 minutter siden skrev Bolivar:

VG forteller at STABÆK har vært nærmest skåring. Høres bra ut...

Det har vi jo faktisk. Start har dominert banespillet, men ikke gjort stort med ballinhavet.