Gå til innhold

Sarpsborg - Stabæk


Emilie23
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke glem at vi egentlig har et ganske bra backpar i Jeppe og Solheim. 
I Hanches fravær ønsker jeg meg nå først og fremst en ny sjef i midten bak der. En kompromissløs jævel som kan kjefte, smelle, takle og score. En ny Hanche der altså. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev elvis:

Ja, treneren skal sette systemet. Men når backene vi har i troppen overhode ikke holder nivå, kan ikke treneren trylle. Da må sportssjef på banen.

Selvfølgelig! Men Janne kan vel kreve å få inn en back? Kanskje har han gjort det, kanskje ikke. Men uansett Bjarmanns ansvar om det er treneren eller troppen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev joakkkim:

Ikke noe er så rått som et frekt ironivarsel. Hvem skal trene Stabæk? Vi kan ikke bare sparke alle. Jeg mener skylden ligger på Bjarmann. Han som har ansvar for logistikken som gjør at backene er de de er. Har absolutt ingen tro på han.

Jeg ser den, beklager! Jeg er ikke imot Janne. Men det er noe galt og da mener jeg det må være greit å diskutere treneren når laget er så dårlig for tiden. Men det er selvsagt mange faktorer som spiller inn her. På papiret skal vi da ikke være så rævva?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev vikingen - blaa:

4-0 er en løgn. Det er to ganske gjevne lag, ett har tur og vilje, mens et mangler selvtillit. 

Det er klart. S08 har vel ikke hatt andre sjanser enn målene. Men vi kan ikke bortforklare slett defensivt arbeid med at resultatet lyver. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev Blanzinho:

Tung ironi at vi har tidenes mest profilløse Stabæklag samtidig som vi har øst inn penger på spillersalg. Selger vi oss ned i OBOS?

Selger oss ikke ned, men vi hentet Skytte for å være føre var for å erstatte fremtidig Bohinensalg. Hvor er erstatteren for Hanche? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må si jeg er usikker på hvorfor vi signerte Isaksen, hadde nesten glemt han var i klubben før han kom inn. Viser omtrent ingenting når han først er inne - uten at det er uforståelig med tanke på resultatet på tavla. 

Kostadinov derimot, ser man hvor mye fotball det bor i. Han kommer til å bli god. Søker ball hele tiden og er god med kula + gjør mange solide valg med den i tillegg. At han av og til misser må man tolerere, med tanke på alder og hvor urutinert han er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det værste er at vi nesten ikke produserer sjanser i kampene. Hva er egentlig den offensive planen. Det holder ikke å bare skylde på spissene, det er jo fullstendig kollaps på offensiv samhandling i år. Dette er bare trist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


S08 klart best, og vinner selvsagt helt fortjent. Samtidig hadde de fire sjanser og scoret fire mål på 16 minutter, det er ganske ekstremt. I samme tidsrom får vi feilaktig annullert en scoring. Med mer normal uttelling for S08 skulle det stått 2-1, ikke 4-0, og da hadde det nok blitt en annen match. Men forsvaret var virkelig helt krise i første omgang, særlig backene, men også Solheim, som var involvert på i hvert fall to av målene.

Vi får tro dette var et arbeidsuhell, og håpe på en forsterkning eller to før vinduet stenger, og se frem mot neste kamp. Da har vi i alle fall en ny spiss tilgjengelig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ha et lag som blør for drakta, jobber, løper, går i dueller. Viser at de er stolte av å spille for Stabæk. De mange viste i dag holder faktisk ikke mål. Det er ikke sånn jeg ønsker at laget jeg heier på skal fremstå, jeg vil ha tæl og vilje! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er mye som er svakt i dag. Ikke bare forsvaret.  S08 står riktig med 2 firere, mens vår midtbane ser ut som en saueflokk når 08 kommer i angrep. Midtbanen greier ikke å lukke spillbare rom. Sarpsborg vil mest i dag det er også tydelig. Vi taper for et bedre lag med høyere tempo. I annen omgang får vi ekstra tempoproblemer på venstresiden og det er bare flaks at vi ikke taper 5-0. Jeg mener etter å ha sett på reprisen at det ikke var offside på målet vårt. Er det tvil om en offside skal det ikke dømmes .Er ganske overrasket i dag - vi har ikke vært så bakpå i forsvaret på lenge - selv ikke når Hanche har vært ute med kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev joakkkim:

Ikke noe er så rått som et frekt ironivarsel. Hvem skal trene Stabæk? Vi kan ikke bare sparke alle. Jeg mener skylden ligger på Bjarmann. Han som har ansvar for logistikken som gjør at backene er de de er. Har absolutt ingen tro på han.

Disse fire målene mot er det kun spillerned på banen som har ansvaret for, sløvt over hele linja! Det er det værste jeg har sett noen gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sarpsborg - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...