Gå til innhold

Stabæksanger?


Celebi2
 Del

Anbefalte innlegg


Keller fortjener en egen sang innen 09 sesongen!! Vi har jo kåret han til årets spiller også har han ingen egen sang?!

I tillegg til MMS og Henning Hauger :blink::( ... Det er jo nesten utrolig at de ikke har egen/t sang/rop til nå..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har fått med meg at de er kommet 4 nye Stabæk sanger så langt. "Skjønner du nå", "Come on", den som ble spilt i pausen med Flem og Nannskog sangen. Noen fler?

 

Og; er det noen som har noen av disse og kunne sendt? :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har fått med meg at de er kommet 4 nye Stabæk sanger så langt. "Skjønner du nå", "Come on", den som ble spilt i pausen med Flem og Nannskog sangen. Noen fler?

 

Og; er det noen som har noen av disse og kunne sendt? :rolleyes:

Vår alles kjære StabækLars kommer med info om sangene om kort tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært fint med nedlasting av "Skjønner du nå?" til pcer helt gratis, ikke sant? :)

 

*kremt, klikk meg!*

 

For de som ikke skjønte det så mente jeg at jeg hadde fikset det så man kunne laste ned fra linken jeg postet. Det er muligens ikke 100 % lovlig å gjøre det jeg har gjort (ta opp lyden når jeg spilte av på internett), derfor prøvde jeg å kamuflere det litt. Men alle skjønte det kanskje ikke, så:

 

Last ned Skjønner du nå? her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært fint med nedlasting av "Skjønner du nå?" til pcer helt gratis, ikke sant? :)

 

*kremt, klikk meg!*

 

For de som ikke skjønte det så mente jeg at jeg hadde fikset det så man kunne laste ned fra linken jeg postet. Det er muligens ikke 100 % lovlig å gjøre det jeg har gjort (ta opp lyden når jeg spilte av på internett), derfor prøvde jeg å kamuflere det litt. Men alle skjønte det kanskje ikke, så:

 

Last ned Skjønner du nå? her!

Flotte saker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom det ikke er postet tidligere

 

 

Lørdag 08.11.08 Rockefeller

BARE EGIL BAND

BARE EGILS COVERBAND

BARE EGILS FOTBALLBAND

Bare Egil Band kommer tilbake etter den fantastiske suksessen med Bare Egil Festivalen i høst, og vil framføre både gamle og nye schlägere fra sin rikholdige katalog. I tillegg lader vi også opp til Cupfinalen i fotball dagen etter. Alene og sammen med det nystartede Bare Egils Fotballband fremfører han et Arsenal av gamle og nye fotballslagere. Dette er en klubbnøytral kveld hvor både Vålerenga og Stabæks supporterlåter blir fremført sammen med klassikere som ”Heia Norge” og den nyskrevne hymnen "Bøler IF". Fest og moro i typisk Egil-stil med andre ord.

Bill. kr. 200,- + bill.avg. 18 år leg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har fått med meg at de er kommet 4 nye Stabæk sanger så langt. "Skjønner du nå", "Come on", den som ble spilt i pausen med Flem og Nannskog sangen. Noen fler?

 

Og; er det noen som har noen av disse og kunne sendt? :rolleyes:

Vår alles kjære StabækLars kommer med info om sangene om kort tid.

 

Any news?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke akkurat en stabæksang, men Stabæk er iallefall nevnt i den nye sangen om Mons Ivar Mjelde. "Bergen i sorg". Til og med i refrenget. Vi er visst Branns et av tre hatlag. (Stabæk, VIF, RBK).... Vi får ta det som et komplement.

 

Fytti hælvete for et møl av en sang. Surt og jævelig og rim som får Gazza til å høres ut som Shakespeare.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke akkurat en stabæksang, men Stabæk er iallefall nevnt i den nye sangen om Mons Ivar Mjelde. "Bergen i sorg". Til og med i refrenget. Vi er visst Branns et av tre hatlag. (Stabæk, VIF, RBK).... Vi får ta det som et komplement.

 

Fytti hælvete for et møl av en sang. Surt og jævelig og rim som får Gazza til å høres ut som Shakespeare.

 

Jaja, det er godt å være hatet, hvertfall. Synes sangen var direkte fornøyelig, jeg :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som har Bandytwist på mp3? "har du trøbbel med bilen, går'n dårlig på sne - stikk gjerne innom stasjo'n, for shell dem fikser det!"

 

Har den på MC om det hjelper.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet når cupfinalesangen gis ut?

Ser at Vif har 4 sanger man kan stemme på og hører at alle er like dårlige.

Glad vi bare har en som i tillegg er bra. Men vil gjerne høre den igjen snart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæksanger?
×
×
  • Opprett ny...