Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Umulig å tyde noe lag ut i fra dagens trening. Den var sterkt redusert i og med at ung-gutta prioriterer semifinalen klokken 15:00 mot Rosenborg. I tillegg forlot Meling treningen tidlig, og Keita sto på sidelinjen i joggesko. Halvtimes skuddtrening på slutten hvor El Gh. og Giorgi herjet voldsomt med fantastiske avslutninger.

 

Artig å se Bob og Annan rope på to unggutter (13-åringer) som sto og trente for seg selv på andre siden av banen og fikk dem med på en spilløkt sammen med Annan. Den ene av disse ungguttene var Herman G, som vi kjenner godt igjen fra Akademi-tråden.

 

Traff forøvrig på en hyggelig scout fra Heerenveen, han var godt informert om Stabæk og hadde vært her flere ganger. Bob kjente ham faktisk igjen og de hadde en kort prat med hverandre. Han var her blant annet for å se semifinalen senere i dag og Molde-kampen i morgen. Det beste med samtalen var all drittet han fortalte om Vålerenga. Der var vi på bølgelengde.

 

**********

Edit:

Det med at El Gh. og Giorgi herjet voldsomt med fantastiske avslutninger var ikke ironi.

 

Og det virket ikke som om det var noe alvorlig med hverken Meling eller Keita.

Herman G. ligger i høydetrening på Tempelseter med familien sin denne helgen...;)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Halvtimes skuddtrening på slutten hvor El Gh. og Giorgi herjet voldsomt med fantastiske avslutninger.

 

 

Edit:

Det med at El Gh. og Giorgi herjet voldsomt med fantastiske avslutninger var ikke ironi.

 

 

Jaja, så det var sarkasme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Herman G. ligger i høydetrening på Tempelseter med familien sin denne helgen... ;)

 

 

Hmmm, ja jeg må jo stole på deg. Men denne gutten var klin lik på 50 meters avstand.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Herman G. ligger i høydetrening på Tempelseter med familien sin denne helgen... ;)

 

Hmmm, ja jeg må jo stole på deg. Men denne gutten var klin lik på 50 meters avstand.

Gutta her mener at det var Kristoffer Lassen Harrison du så.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi stod langt unna, og jeg var i tvil om det var Herman.

 

Uansett kult å se Bob involvere såpass unge spillere på treningen. Han coachet dem minst like mye som han coachet Annan.

Kult av Bob. Det har skjedd før, men ikke under andre trenere, såvidt jeg vet...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Herman G. ligger i høydetrening på Tempelseter med familien sin denne helgen... ;)

 

Hmmm, ja jeg må jo stole på deg. Men denne gutten var klin lik på 50 meters avstand.

Gutta her mener at det var Kristoffer Lassen Harrison du så.

 

Kristoffer og Jakob Welle Smogeli. En stor opplevelse :)

Endret av jensh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

EG, Næss, Mande trener for fullt. Ingen Birger. Kan se ut som Haugstad kanskje får sin første kamp fra start.

 

Keita er ikke på trening - Kassi som spiss

 

 

Hærlig å høre Mande forbanna på norsk. "Hælvete satans ass" :-D

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet vi hva det er for en skade Birger har. Han forsvant liksom litt ut i det stille. Er det strekk eller hur ? Flott at de 3 andre er tilbake. Keita så ut som var ferdig for sesongen dessverre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meling er på plass, men trener alternativ.

 

Keita er fraværende.

 

Singh også, men det skyldes vel landslaget?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe spesiell drilling ? Ser du noen antatt lag-oppstilling Slum ?

Kort trening i dag, kun 45 minutter. Det skyldes nok Stabæk 2-kampen klokken 13:00.

 

Ingen formasjonstrening, kun fokus på dødballer. Derfor umulig å tyde noen lagoppstilling.

 

Meling foretok noen løpsøvelser, og forsvant inn i garderoben etter kort tid.

 

Min ukvalifiserte gjetning er at han er helt uaktuell i morgen.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra at de avsluttet treninga med a terpe straffespark. Kassi trente avslutninger etter det igjen og var rimelig skarp

 

Riktig, og El G. var ikke blant dem som terpet på straffesparkene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...