Gå til innhold

Turtråd: Viking Søndag 14. august


Stairs
 Del

Anbefalte innlegg


Endelig skal vi på lang bortetur igjen.

Denne gangen bærer det over fjellet til Stavanger for å endelig hente hjem tre poeng fra oljehovedstaden.

Det må du vel få med deg? Tenkte det, ja! gjør klar 500 spenn og du kan sette deg på bussen søndag morgen. Vi sees!

 

AVREISE:
0900 på Bekkestua

KUN Kr. 500.-

 

 

Påmeldingsfrist: Torsdag 11. august kl. 09:00

 

Bli med a..

Endret av Stairs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Torsdag 11.8 går fristen ut. Hva har styret gjort for og få med folk på denne turen?

 

 

Fristen er gått ut og det er Alt for få påmeldte til å kunne sende en buss desverre.

 

Er det muligens fristen busselskapet har satt for bestilling det siktes til?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har ofte avlyst turene til Stavanger, grunnet få påmeldte. At det i tillegg er tv kamp som gjør at man sliter med å rekke jobb dagen etter gjør det ikke lettere og jeg vil si det er ganske forventet at det ikke blir noe av denne turen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viking away er fryktelig tung å trekke folk til, så jeg synes ikke styret har gjort noe galt her. Det handler om hvorvidt folk velger å reise eller ei. Da er det verre med Sogndal, der det ble annonsert overnattingstur uten at vi hadde noe sted å overnatte.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synd den ble avlyst. Jeg og en $$-venninne er uansett i Stavanger fra fredag til mandag, så greit å vite om andre reiser dit på eget initiativ. Gi lyd her eller på PM.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Viking Søndag 14. august
×
×
  • Opprett ny...