Jump to content

Bebe

Bruker
  • Posts

    1,531
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

Bebe last won the day on June 5

Bebe had the most liked content!

Reputation

2,956

About Bebe

  • Birthday July 6

Profile Information

  • Location
    Frogner

Previous Fields

  • Klubben i mitt hjerte
    Stabæk

Recent Profile Visitors

2,227 profile views
  1. Vi byttet til oss en spiller som fikk 54 minutter spilletid. Jeg husker jeg var så forbannet for det byttet. At vi ikke forvaltet Skjelvik bedre var pinlig.
  2. Digger innstillingen hans. Kongekommentar til slutt i innslaget.
  3. Eivind er en klovn. Når jeg bestiller noe fra en nettbutikk ønsker jeg det jeg har bestilt. Ikke en jæ… overraskelse.
  4. Er det noen her som har mottatt den nye bortedrakten med riktig trykk fra Unisport? Jeg er litt usikker på om jeg tør å bestille igjen. Hater styret med å sende tilbake og de goddag-mann-økseskaft-svareren i e-poster med mannen på «kundeservice».
  5. Det regnestykket der er en sannhet med modifikasjoner. Agenthonorarene på salgene til Kina var skyhøye. I klassisk IAO-stil.
  6. Noen som savner denne hatten? Lå igjen på bussen da vi var på Intility:
  7. Da gikk min drakt i retur i det øyeblikket jeg hentet den på Posten. Snakk om jallatrykk. Jeg har bedt om omlevering, alternativt heving av kjøp om de ikke klarer å omlevere umiddelbart.
  8. Det er meget klarert. De har satt av eget område for oss ute. Vi får «god stemning»-rabatt på øl og kan bestille mat fra studentmenyen. Det er altså tilrettelagt for oss Blaa.
  9. For de som lurer på om det går buss fra Bergen sentrum nå under Bergen city maraton: Det gjør det. Bussen går som normalt fra Festplassen. Vi tar 4 Flaktveit til Salhuskrysset for å komme oss til Egon på Horisont. Er på bussen nå, som snegler seg gjennom folkemassene ved Zachen.
  10. Du har reklamasjonsrett selv om du ikke har bytterett. Du kan kreve å få returnere drakten og få pengene igjen. Altså heve kjøpet. Men Ungsport har rett til omlevering før du kan heve.
  11. Jeg har sendt e-post til kommersiell leder Espen Sannes om dette. Det er ille når klubben lager enn drakt som skal hylle supporterne, så velger draktleverandøren å pisse på oss. Beklager språket.
  12. Jeg har fått et meningsløst svar fra Unisport. De spør meg om å sende inn bilder av drakten (som jeg altså ennå ikke har mottatt, men sendt e-post om for å hindre at de trykker på masse feil). De spurte også om bestillingsnummeret, selv om det sto i emnefeltet på e-posten jeg sendte dem. Null kvalitetskontroll der i gården.
  13. Det står ganske tydelig når man bestiller at man må bestille ermemerke. Det kostet noen kroner ekstra.
  14. Jeg har sendt e-post til Ungsport i dag hvor jeg har gjort det klart at det er bortkastet å sende meg en drakt som ikke er lik de spillerne brukere hva gjelder trykk, font etc. blir spennende å se om de svarer på den. Sendingen av min drakt er registrert i Posten-appen, men den er fortsatt ikke registrert sendt, så jeg håper de rydder opp før sending.
×
×
  • Create New...