Gå til innhold

Tifoinnsamling


Henrik
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke glem å hive noen kroner i tifobøttene imorgen! Iår blir dette den eneste innsamlingen vi kjører, så det er pengene vi får inn imorgen som skal finansiere neste år. Gi så det monner, så skal tifogruppa love å gjøre bedre jobb enn hva vi har gjort denne sesongen.

 

Henrik

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Jeg rotet meg til siste side da jeg så denne linken.. Nå vet ikke jeg om det allerede er noe innsamling til tifogruppen, men for meg virker det som om det hadde vært smart å fornye idèen (noe alla pengekastingen til det brasilianske laget). litt ekstra penger har aldri skadet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det trengs så sårt, skal nok få ordnet en innsamling. Men man har disse sidene også :rolleyes:

 

 

jaja, men vil tro dere får inn mer penger på kamp ;)

Vi kan jo kanskje, i tillegg til å samle inn penger på kampen, lage en annonse (sånn splæsj-greie) på forsiden, og ha den der noen dager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, men det er snakk om å gå på hovis og sånn i tillegg.

Da blir bøtte litt for "dårlig".

Johs Myhre AS produserer innsamlingsbøsser her i Norge.

 

Ja, nei hvorfor gjøre ting enkelt når det kan gjøres vanskelig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, men det er snakk om å gå på hovis og sånn i tillegg.

Da blir bøtte litt for "dårlig".

Johs Myhre AS produserer innsamlingsbøsser her i Norge.

 

Ja, nei hvorfor gjøre ting enkelt når det kan gjøres vanskelig?

Fordi en rød 10-liters ikke vekker like mye giverglede, uansett hva formålet er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Prøv å gå med øl i den ene hånda, og en umerket, uforseglet bøsse i den andre på Onkel Blaa. Karanba who...? Skal vi ha bøsser, må vi ha et ark på den bøssa som sier hva dette går til, og en strips så folk ikke lar være å putte på penger fordi opplegget virker jalla.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


de 1100 som ble samlet inn i starten av tråden ble samlet inn i en bøtte... hva med å ta med den bøtten da, istedet for å være helt handlingslammede fordi vi ikke har en bøsse fra johs myhre as med strips og klistremerke? Hovis bidrar da også... en gang i tiden ga folk 2000-3000 hver til tifofondet. F.eks ingo og andre folk...

 

Man må gjøre en greie ut av dette, f.eks en giverstafett. Hvor man donerer spenn og deretter sender stafettpinnen videre til neste giver. Fra sesongstart til sesongslutt. Privatpersoner og firmaer er velkomne til å bidra. Stabæks sponsorer burde være selvskrevne bidragsytere.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tifoinnsamling
×
×
  • Opprett ny...