Gå til innhold

Splitter Ny Cd!


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg


''APOKALYPSE BLAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Bra forslag! Beste til naa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OK!

 

"Apokalypse Blå!" er det feteste forslaget. Da blir det det!?!?

 

1. gang,

2. gang...........

 

 

(Felix vil gjerne ha ned noen ansikter med i meldingen:)

:unsure::blink::ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


3. gang

 

Apokalypse Blaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er herved vinner eller........

 

Egentlig er det vel dere som lager cd`n som bestemmer navnet håper jeg. Det får jo være grenser for demokratiske retningslinjer ved valg av tittel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er SÅ PENT!!! :D

Denne CDen vil være kronen på verket i enhver platesamling, og vil for evig stå som en bauta i norsk fotballsupport-historie.

 

De stakkarne som ikke har denne CDen mangler både musikksmak og engasjement. For dem er det desverre ingen fremtid! Så derfor. Pass på å kjøpe inn nok CDer. Sørg for at venner og familie også får smake på dette godteriet av en musikkbombe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva blir prisen?

 

kommer det til å være en cd-r eller en cd utgivelse?

Prisen blir stusselige 50.- pr stk, og CD-trykkes med bra kvalitet på coveret i CD-single- format.

 

Honnør til Richard, som er mannen bak hele prosjektet, Makka og NO-XQs for komp, til Christian Coucheron for lydstudio og mixing, til den mediesky Evil for vokal, takk til Pedro for glimrende CD-tittel, og ikke minst takk til meg selv for alt jeg har fått til!!!!!!

 

CDen selges før og etter semifinalen.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjempe-cover!

Men, den gule stjernen og den røde teksten er litt som å ha BYGGER'N-logo på drakten...

...går ut i fra at den er ment ironisk, men det er nå stygt uansett..

 

Ikke misforstå, coveret er fantastisk tøft, dette er bare et forsøk på konstruktiv kritikk...: )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva blir prisen?

 

kommer det til å være en cd-r eller en cd utgivelse?

Prisen blir stusselige 50.- pr stk, og CD-trykkes med bra kvalitet på coveret i CD-single- format.

 

Honnør til Richard, som er mannen bak hele prosjektet, Makka og NO-XQs for komp, til Christian Coucheron for lydstudio og mixing, til den mediesky Evil for vokal, takk til Pedro for glimrende CD-tittel, og ikke minst takk til meg selv for alt jeg har fått til!!!!!!

 

CDen selges før og etter semifinalen.

Det er så bra! Takk til alle som har stått på! Dette er kjempebra og blir konge!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Splitter Ny Cd!
×
×
  • Opprett ny...