Gå til innhold

Simen Wangberg


Luringen
 Del

Anbefalte innlegg


Budstikka før kampen:

Kaptein Simen Wangberg og trener Eirik Kjønø nekter for at Stabæk må vinne mot Ranheim mandag om de skal henge med i opprykkskampen.

Etter fire serierunder er Stabæk allerede fem poeng bak Sandnes Ulf og ni poeng bak serieleder Mjøndalen, som riktignok har spilt seks kamper. Bæringene får ikke panikk av den grunn.

– Nei, på ingen måte. Det er alltid noen som stikker ifra, men det er lenge igjen, og det kan snu fort. Og det skal sies at vi synes at vi ikke har fått godt nok betalt ut fra spill og sjanser til nå, sier trener Eirik Kjønø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev arni:

Budstikka før kampen:

Kaptein Simen Wangberg og trener Eirik Kjønø nekter for at Stabæk må vinne mot Ranheim mandag om de skal henge med i opprykkskampen.

Etter fire serierunder er Stabæk allerede fem poeng bak Sandnes Ulf og ni poeng bak serieleder Mjøndalen, som riktignok har spilt seks kamper. Bæringene får ikke panikk av den grunn.

– Nei, på ingen måte. Det er alltid noen som stikker ifra, men det er lenge igjen, og det kan snu fort. Og det skal sies at vi synes at vi ikke har fått godt nok betalt ut fra spill og sjanser til nå, sier trener Eirik Kjønø.

Kjønø i revers, her hedges det for alle penga. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Kanskje feil tråd, men siden pølser allerede er nevnt.

Godt Simen ikke mente ei varm pølse! Etter egen erfaring har det kun vært smålukne pølser på Nadderud de siste årene. Testet et par stk. nå på søndag, og de var ikke varme. Merkelig at de ikke kan sette opp varmen på pølsekokerene, for pølser klarer fint 75-80 graders innstilling på kokeren uten at det blir "jentepølser".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stod først i køen da det ble pause, gikk ut et par min før grunnet treåringen. Småjentene bak disken ble faktisk helt tatt på senga av at det var pause og at det kom masse folk. Jeg måtte informere om at en fotballkamp er 45+15+45 minutter.

De hadde ikke satt på pølsene og kaffe før pausen så de kalde pølsene hadde nok bare ligget der et par minutter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


37 minutter siden skrev duckster:

Jeg stod først i køen da det ble pause, gikk ut et par min før grunnet treåringen. Småjentene bak disken ble faktisk helt tatt på senga av at det var pause og at det kom masse folk. Jeg måtte informere om at en fotballkamp er 45+15+45 minutter.

De hadde ikke satt på pølsene og kaffe før pausen så de kalde pølsene hadde nok bare ligget der et par minutter. 

Den ene gangen jeg var på Nadderud i år og skulle bestille billett til Stabæk-Kongsvinger var det et fryktelig styr å kjøpe billetter i luka. Hun stod der sikkert i 20 minutter og kåla det til på maskinene sine. Da tenkte jeg med en gang at dette er en amatørklubb fra topp til bunn. Det hele endte med at hun sa at jeg sparte 50 kr på å kjøpe på nettet istedet, hvilket jeg gjorde. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg husker den gangen for noen uker siden da klubben ble slaktet for å gidde å bruke tid på å få til ølservering før kamp. Nå viser det seg at den egentlige grunnen var at de skulle fokusert på pølsetemperaturen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha sorry glemte å se hvilken tråd dette var 😆 uansett, Franck kommer med et bra poeng. Disse opplevelsene er også med på å forme hele opplevelsen av det å dra på kamp. Russebussene som står i lukene trenger bedre opplæring. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Simen Wangberg
×
×
  • Opprett ny...