Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Odd, 16. mai (?)


odd
 Del

Stabæks beste mot Odd  

53 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


1 time siden skrev nichb:

Døll kynisk kælkefotball, lange innkast og dødballer virker som passer denne troppen og Janne best...

 

Regner med at Janne setter opp laget etter hvordan spillerne gjør det på trening! Når du mener dette er døll kælkefotball så er det vel det den sammensettningen av tilgjengelige spillere som er i stallen pr. nå kan få til. At lange innkast kan være et livsfarlig angrepsvåpen er vist av utallig andre lag tidligere, og at vi endelig greier å få mål på dødballer må da være et stort pluss. Men kan ikke du sette opp en 11er som du mener kan spille tikitaka fotball og begeistre alle som ser på, ut fra den stallen vi har pr i dag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal også sies i intervjuene at banen ikke var optimal for fintspill. 
Da er det ikke rart kampbildet ble som den ble. det ble en krigekamp. Relativt fornøyd med at vi ikke taper den krigekampen. 

Ok fornøyd med uavgjort. Vi må faktisk tilbake til 2017 der vi vant en serieåpning sist. Vunnet 2 serieåpninger siden 2012 sesongen. Stort sett ender de U. 

Eneste jeg klør meg i hodet av fra kampen er antall bytter. Men regner med Janne har en plan på dette. Alt i alt fornøyd :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


57 minutter siden skrev guttensindet:

Regner med at Janne setter opp laget etter hvordan spillerne gjør det på trening! Når du mener dette er døll kælkefotball så er det vel det den sammensettningen av tilgjengelige spillere som er i stallen pr. nå kan få til. At lange innkast kan være et livsfarlig angrepsvåpen er vist av utallig andre lag tidligere, og at vi endelig greier å få mål på dødballer må da være et stort pluss. Men kan ikke du sette opp en 11er som du mener kan spille tikitaka fotball og begeistre alle som ser på, ut fra den stallen vi har pr i dag?

Jeg viser ikke til at det var 100% kynisk kælkefotball som ble spilt i går, men mener at det passer denne troppen best. Vi får jo aldri med den sentrale midtbanen (selv med 8 forskjellige sentrale midtbanespillere) og jeg mener vi er farligere når vil spiller over. Spillet vendes mye raskere.. 

Klubben ønsker at vi skal fremstå spillemessig på en måte, men er den fotballen kanskje i overkant naivt og romantisk? For vi fremstår sjeldent slik. Jeg tror vi vil ta flere poeng på en råkynisk fotball alla Sheffield U ifjor. Selv om det er mye døllere å se på....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som mye av det samme som i fjor gjentar seg på midtbanen med manglende rolle/ansvarsfordeling. 

Helt umulig å forstå hvorfor ikke Janne gjør flere bytter når troppen er så jevn. 

En utslitt Skytte rangeres foran Solbakken/Geelmuyden i den offensive rollen når Lumanza kommer inn? 

Kinoshita vant, som i fjor en del dueller. Men igjen, som i fjor er det helt bingo hvor ballen havner når han vinner den. Han viser også flere ganger manglende fotballforståelse på enkle ting som å møte ballen. 

I det offensive spillet synes jeg både Kornelius og Oliver stod hakket høyere i banen enn i fjor. Odd stoppet dessverre Oliver enkelt ved å overbefolke området hver gang ballen var på vei mot han. Umulig for han å utrette stort med 2-3 mann på seg hver gang. 

Krysser fingrene for at det sitter 15 mål på ett karantenehotell. Men det er vel høyst tvilsomt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 timer siden skrev FranckTheBank:

Piggy ødelegger kampen for oss sammen med dommeren.

Syntes jeg er litt strengt, mot Pignatel altså, ikke dommer.

Spilte en bra match igår, straffesituasjonen skal han jo ikke klandres for, selv om Bakenga aldri skulle kommet seg der hvor han var til å begynne med

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Odd, 16. mai (?)
×
×
  • Opprett ny...