Gå til innhold

Stabæk - Fredrikstad


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Å huffameg. Er veldig bekymret gitt. Synes ikke ting henger på greip lenger, til tross for seieren over Brann. Tror vi får store problemer med formlaget FFK til søndag. Laget fra plankeflis-byen er virkelig i form om dagen. Ikke bare får vi problemer på banen, ser ut til att vi får problemer på tribunen også. De har visst solgt 1100 billetter i Fredrikstad allerede. Ikke bra. Tror vi får satse på poeng i Stavanger istedet. Mulig vi kan snu trenden med en uavgjort mot Viking, kanskje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å huffameg. Er veldig bekymret gitt. Synes ikke ting henger på greip lenger, til tross for seieren over Brann. Tror vi får store problemer med formlaget FFK til søndag. Laget fra plankeflis-byen er virkelig i form om dagen. Ikke bare får vi problemer på banen, ser ut til att vi får problemer på tribunen også. De har visst solgt 1100 billetter i Fredrikstad allerede. Ikke bra. Tror vi får satse på poeng i Stavanger istedet. Mulig vi kan snu trenden med en uavgjort mot Viking, kanskje.

Fuck deg...du sier ikke FØR en kamp mot FFK at vi får heller satse på poeng i stavanger...det får meg til å tro at du er FFK supporter...Mot et lag som Fredrikstad er intet annet enn 3 poeng godt nok, alt annet er verdensundergang(eller hvertfall et stooooort nederlag)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å huffameg. Er veldig bekymret gitt. Synes ikke ting henger på greip lenger, til tross for seieren over Brann. Tror vi får store problemer med formlaget FFK til søndag. Laget fra plankeflis-byen er virkelig i form om dagen. Ikke bare får vi problemer på banen, ser ut til att vi får problemer på tribunen også. De har visst solgt 1100 billetter i Fredrikstad allerede. Ikke bra. Tror vi får satse på poeng i Stavanger istedet. Mulig vi kan snu trenden med en uavgjort mot Viking, kanskje.

Fuck deg...du sier ikke FØR en kamp mot FFK at vi får heller satse på poeng i stavanger...det får meg til å tro at du er FFK supporter...Mot et lag som Fredrikstad er intet annet enn 3 poeng godt nok, alt annet er verdensundergang(eller hvertfall et stooooort nederlag)

Er det ikke helt åpenbart at det er en FFK supporter da ? I mine øyne lyste det FFK etter første setning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fler enn meg som tenkte det samme altså.. <_<

 

EDIT: Angående kampen kan jeg rapportere at på Bærums Verk er det smekket opp match plakater både her og der, men info om semien og et stort bilde av sammy + 2 mindre.

Dessuten henger plakatene 2 og 2, er det ikke bedre å bare henge opp en men flere steder. Uansett liker jeg det, lenge siden jeg har sett dem nå..

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fffffffffffffffffffffffaaaaaaaaaaen også.....

Hamkam leder til det gjenstår 5 minutter så utligner viiiiging horene, og jammen så avgjør ikke Søplestad i siste spilleminutt....Gylden sjanse til å komme oss tre poeng foran taperne fra vest med seier over fredrikstad....

Jævlig bittert... :angry: :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Før kampen våknet jeg med kjempeklump i magen, sleit meg gjennom jobben og karret meg opp på Blaa... Vel når jeg våknet i dag hadde jeg ikke den følelesen - det kjiler naturligvis litt - men ikke de enorme krampene. Man kan sikkert tolke det hitt og ditt, men jeg gjør ikke det. Seier i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg gjetter på denne lagopstillingen...

 

Hvis noen har sett den så skriv den gjerne inn.

 

 

--------------------Knudsen-------------------

 

 

----Morten----Mike----Muri----Stenersen----

 

 

-Ohr-------Martin-------Mads------Sammmy-

 

 

----------------Veigar-----Eirik----------------

 

 

- Henning er veldig nære laget og blir den første som byttes inn.

 

Alternativt så går Sammy opp, Mads ut til venstre, Henning inn i midten og Veigar ut. Vet ikke om Veigar er frisk igjen. Liker hodestyrken til Sammy og forsåvidt Eirik som kan herje litt i forsvaret til Fredrikstad. Begge er raske og Eirik gjør som de sier på Stabæks hjemmesider, skyter når andre dribler og dribler når andre skyter. Vi så alle resultatet av det i Bergen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


--------------------Knudsen-------------------

 

 

----Morten----Mike----Muri----Stenersen----

 

 

-Ohr-------Martin-------Henning------Mads J-

 

 

----------------Erik-----Sammy----------------

 

Jeg håper og tror på denne startoppstillinga

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva jeg våknet opp med i morges er særdeles lite relevant for dette forumet.... :blink:

 

Jeg tror/håper på samme lagoppstilling som mot Brann. Kanskje kun med den endring at Mads skifter plass med Samuel, altså sistnevnte på venstre og Mads på topp.

 

Tipper vi putter 4 mål idag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg har drevet å tenkt lenge nå hvordan vi bør spille (veit ikke om det er blitt skrevet noe lignende i @ringo sin analyse, har ikke lest den :ph34r: ) men vi bør spille ballen via kantene for så å legge en 45 graders ball til Martin eller Mads/Henning/Tommy. Grunnen til det er at FFK starter med to taklings sterke spillere sentralt og dem vil prøve å ta ut Martin og makkeren hans. Vi bør også spille i bakrommet til FFK (langs bakken), grunnen er at FFKs sitt forsvar er kun sterke på hode har ikke mye tess i beina, hvis Stian og Mads/Sammy skjærer inn bak Trondsen og makker vil vi være helt alene med keeper i flere situasjoner. Spissen bør ta en "Mani-sving" som vi sier på laget vårt, det vil si at spissen tar en SVÆR sving mot kanten og tar over plassen til Stian og Mads/Sammy/Tom(?), hvis vi gjør det så vil ikke FFK skjønne spillet vårt før ut i andre omgang og da har vi hatt nok sjanser til å putte både 4 og 5 mål.

 

Rubbster

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trondsen er fortsatt skadet ja. Vært skadet siden i våres. Enerly ute med en kamps karantene. Ellers fullt lag, så godt som. Søderstjerna ut til fordel for Koskela på midten. Følg med på midstopperparet vårt Piirayo/Zivcovitz. Norges beste? Blir nok en meget morsom kamp dette, full av nerve og jobbing. Gleder meg. Blir nok en helt annen kamp enn den som var på Fredrikstadstadion i våres. Gutta er virkelig i form nå. I kveld er FFK endelig oppe av sumpa for i år. Har ventet lenge på dette. Ha en fin kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tipper vi vinner en hard og jevn kamp på grunn av et tidlig og et sent mål....blir uansett en nervepirrende batalje...

 

Men allah vil straffe de vantro rødhvite og belønne hans blaa soldater!

Forza forever! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sorry ass, men et ny-sammensatt stopperpar vil aldri være Norges beste. Rutine og sammarbeid kan ikke kjøpes.

Delvis enig i at rutine ikke kan kjøpes.

Men spillere med rutine kan kjøpes, og det er det FFK har gjort.

Eggen satset på at Tor Trondsen skulle være forsvarsgeneralen, og at Roger Helland/Jørgen Pettersen skulle ha en bratt læringskurve slik at FFK fikk et bra stopperpar.

 

Denne strategien feilet totalt på grunn av Trondsens skade og at de nest beste ikke taklet utfordringen.

 

Men med Piiroja/Zivkovic som stoppere så har FFK fremstått som et helt nytt lag...

Det er bare å se på de tre siste kampene....

9-3 i målfoskjell...

Vi kan kanskje ikke skryte på oss å ha norges beste stopperpar, men nå har vi ihvertfall ett stopperpar som fungerer , som utfyller hverandre og som er gode i lufta OG på bakken.....

Så taktikken til Rubbster vil nok ikke virke....

 

Ha en videre god kveld, men vær gjestfrie nok til å la gjestene forsyne seg med poengene..........

:D:D:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Martin burde gi månedslønna si til Henning, og Muri burde gi lønna si til Mike...

Det er jeg helt enig i!

 

I tillegg burde Gaute Larsen gi deler av lønnen sin til Drillo. Det ser ut som et lynkurs i organisering ville vært på sin plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil at Sammy og Mads skal bytte posisjon... Det kunne gått jævlig mye verre i dag. Dessutten ville jeg se Finstad inn tidligere.

 

Dette var en av de 2 kampene vi måtte vinne for å sikre plassen. Da er det bare å begynne å velge 2 andre. Molde hjemme og ...

 

Morten og Henning er dagens blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Stabæk - Fredrikstad
×
×
  • Opprett ny...